Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.

61. Data: 2019-04-21 09:15:19

Temat: Re: Notre Dame odchodzi wraz z kulturą łacińską.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2019 o 01:41, Ilona pisze:

> Zauważam już od pewnego czasu, że własnie u tkich aktywistów, potrzebe
> sacrum widać najbardziej.

Patole religijni zawsze tak myśleli o normalnych ludziach.
Dlatego taki syf jest w państwach wyznaniowych.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

62. Data: 2019-04-21 09:29:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Kwiatki na asfalcie :) odstresowują.
> //czy to nie jest jakiś rasistowski przekaz?

https://www.wykop.pl/link/3080285/belgowie-zdecydowa
nie-zaareagowali-na-zamachy/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

63. Data: 2019-04-21 09:38:15

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 21.04.2019 o 01:25, Ilona pisze:

> Przeczytaj jeszcze raz, to co jest napisane poniżej i jak wrócisz z
> kościoła, przeczytaj po raz następny.

Najwyraźniej kościół zaszkodził ci na głowę.
Jak można nie zrozumieć tak prostego tekstu?

> Masz tu czubku samolot, z lat 70-dziesiątych, do oprysków 'rolniczych' ,
> który lata z predkością 200 [km/h],

Przygłupie, on nie lata. Kilka egzemplarzy stoi w muzeach jako
ciekawostka historyczna.

> zabiera dwie i pól tony świństwa, na
> pułap 4 i pół kilometra i znajdz drugiego czubka pilota, który będzie
> chciał nim lecieć nisko nad powierzchnią gruntu.
>
> https://tiny.pl/trmtk

I czego nie zrozumiałeś?
Przecież tam wyraźnie jest napisane, że samolot nie nadawał się do
rolnictwa ze względu na błędne założenia.

I co wspólnego z opryskami mają smugi kondensacyjne?

> i nie zasłaniaj się tym, że w podstawówce wszyscy twoi nauczyciele byli
> w ciąży a zajecia z fizyki i chemii prowadził wuefista z woźną.

Ależ ty masz traumy z dzieciństwa.
Współczuję, ale to sporo wyjaśnia.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

64. Data: 2019-04-21 09:41:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
wnosil-benzyne-do-katedry-sw-patryka-w-nowym-jorku/4
1d9es4#slajd-1

> Najwyrazniej 'samotny wilk', bez wsparcia.
>

> A tu widać, że Mac'arony coś kombinują.
>
> Czyżby Francuzi "podpalili Reichstag"?
>
> "Około 18.35 w poniedziałek policja przerwała Mszę św. w katedrze Notre
> Dame i bez podania przyczyn wyprowadziła wiernych ze świątyni -
> poinformowała na swoim blogu prof. Hélene Bodenez, uczestnik nabożeństwa.
> Oficjalna godzina wybuchu pożaru to 18.50 w poniedziałek, czyli
> piętnaście minut później. "

Nieeee, ja myślę że zastosowano procedurę bezpieczeństwa. Ewidentnie
musiano wcześniej (niż o 18:35) wiedzieć, (chocby sygnał radiowy do służb
- z czujników na dachu) że zaczyna się pożar - i w celu uniknięcia paniki
wyprowadzono ludzi bez informowania. Musiało to zając te 15 minut do 18:50.
Ogłoszono wtedy pożar. I to jest zupełnie OK i profesjonalne. Alarm
bezpośredni do stłoczonych w obiekcie ludzi spowodowałby panikę i ofiary
lub obrażenia.

> i to:
> "Drugą niespodziewaną sprawą było poproszenie przez państwowe radio o
> wypowiedź zapomnianego od kilku lat LePena. Były szef FN kiedyś każdą
> taką okazję wykorzystał do wbicia szpili prezydentowi. Teraz tego nie
> zrobił."
>

> całość tutaj:
> https://ziut.neon24.pl/post/148515,paryz-czyzby-fran
cuzi-podpalili-reichstag

Makaron liczy, że zyska politycznie na tym pożarze. Swym zachowaniem po.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

65. Data: 2019-04-21 09:58:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
wdopodobnie-wypadek-polska-prawica-na-pewno-laicyzac
ja/

jny-prewencyjnej-w-polityce-zagranicznej/index.html

> Piszą, że niby politycy o tym nie rozmawiali, ale sam fakt budowy w
> pierwszej kolejności bombowców dalekiego zasięgu, (PZL-37), świadczy o
> zainteresowaniu dalekimi lotami.

Wtedy też działał polski wywiad i wyciągano z efektów WŁAŚCIWE wnioski. A
mieliśmy wtedy polityków posiadających rozum i orientację...

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

66. Data: 2019-04-21 10:00:28

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
>
> https://tiny.pl/trmtk
>
> //dodatkowe pytanie dla miłośników militariów: dlaczego ten pułap aż

Przekracza możliwości intelektualne znafcy Kvietii.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

67. Data: 2019-04-21 10:01:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> No cóż, człowiek potrzebuje wiary, nawet taki jak Kviat.

Zwłaszcza taki.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

68. Data: 2019-04-21 10:02:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <M...@j...ru> wrote:

> Chyba niewielu ma uwagi do baz NATO, a tylko ktoś wyjątkowo ciemny może
> nie mieć pretensji do baz USA na naszym terenie.

Do CZYICHKOLWIEK baz na NASZYM terenie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

69. Data: 2019-04-21 10:04:19

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> Zauważam już od pewnego czasu, że własnie u tkich aktywistów, potrzebe
> sacrum widać najbardziej.

Właśnie to samo przed chwilą napisałam.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

70. Data: 2019-04-21 15:26:22

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 21 kwietnia 2019 09:58:53 UTC+2 użytkownik XL napisał:

> Wtedy też działał polski wywiad i wyciągano z efektów WŁAŚCIWE wnioski. A
> mieliśmy wtedy polityków posiadających rozum i orientację...

Polski wywiad wojskowy załatwił ostatnimi czasy niejaki Macierewicz.

Doniesienie o możliwości popełnienia przestępstwa VAT-owskiego przez T-mobile.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Wałęsa - największe kłamstwo sierpniowych dni.
Przemoc adminów Sieci, ciąg dalszy historii.
Hoży Ambroży