Novy Noviczok, czy novy covid w Odrze?

1. Data: 2022-08-17 21:50:51

Temat: Novy Noviczok, czy novy covid w Odrze?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak mi to wygląda. Rosjanie mają świetną truciznę (a może
samounicestwiający się wirus???) - o celowanym działaniu wyłącznie na (na
razie tylko) ryby i nie pozostawiającą śladów. Czy mają też podobną na
ludzi? - żaden problem. Zatrucie/skażenie wód gruntowych na rozległych
obszarach czy ujęć wody dla głównych miast Polski za pom. znikającej
substancji/wirusa to wizja absolutnie realna.
Wojna biologiczna w nowej odsłonie technologicznej??

--
XL
Polish Lvov forever!

2. Data: 2022-08-19 09:02:03

Temat: Re: Novy Noviczok, czy novy covid w Odrze?
Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.08.2022 o 21:50, XL pisze:
> [...]
> substancji/wirusa to wizja absolutnie realna.
> Wojna biologiczna w nowej odsłonie technologicznej??

Rzecz charakterystyczna dla dzisiejszych czasów, nadanie ruskiej nazwy
jakiemuś swojemu świństwu i na podstawie tego wskazywanie winnych, czyli
ruska.. Niby śmieszna rzecz, ale to działa. Większość ludzi święcie
wierzy że to Rosjanie zestrzelili malezyjski samolot nad Donbasem, że to
ruski otruli jakiegoś faceta. Całe dowody to ruska nazwa środków do tego
użytych.

Oczywiście jakaś tam logika jest w tym co piszesz - zatrucie rzeki
granicznej w teorii może i powinno skłócić Polskę z Niemcami. Jednak nie
mam podstaw aby wierzyć w jakieś tak perfidne podchody Rosji. Takie
rzeczy to raczej domena tzw zachodu a nie Rosji.

3. Data: 2022-08-19 11:31:16

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> mam podstaw aby wierzyć w jakieś tak perfidne podchody Rosji. Takie
> rzeczy to raczej domena tzw zachodu a nie Rosji.

Jak Ty dobrze znasz Rosję i jej domeny ?

--
XL
Polish Lvov forever!

4. Data: 2022-08-19 19:27:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> mam podstaw aby wierzyć w jakieś tak perfidne podchody Rosji. Takie
> rzeczy to raczej domena tzw zachodu a nie Rosji.

Bo od (i sprzed)
2 WŚ to nie jest już ,,ta" Rosja - lecz państwo rządzone przez KGB.

--
XL
Polish Lvov forever!

5. Data: 2022-08-20 10:59:26

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.08.2022 o 11:31, XL pisze:

> Jak Ty dobrze znasz Rosję i jej domeny ?

Nie aż tak dobrze jak  zakłamanie tzw zachodu.

6. Data: 2022-08-20 11:01:53

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.08.2022 o 19:27, XL pisze:

> Bo od (i sprzed)
> 2 WŚ to nie jest już ,,ta" Rosja - lecz państwo rządzone przez KGB.

Zdaje się że nawet i Ty chcesz widzieć tylko jedną stronę medalu. Jak
myślisz - ilu ludzi z tzw zachodu wie, ma świadomość że Stalin
wielokrotnie postulował o połączenie powojennych Niemiec i ogłoszenie
wzorem Austrii neutralność a następnie przeprowadzenie jednych wspólnych
wyborów? O czym mamy dyskutować gdy chcemy widzieć tylko to co nam
odpowiada? Nie bronie Stalina, swoje za skórą miał, ale co nas zmusza
abyśmy, jeżeli już to gadali tylko o czyichś wadach?  Przecie to nie
tylko strach przed potencjalna karą i zemstą tzw państwa za swój
obiektywizm wyrażany publicznie.

Dzisiejsza Rosja to państwo "otoczone przez agresywne szczekające psy",
nie jestem dla nikogo autorytetem ale mam dokładnie takie samo zdanie
jak to powyżej które zacytowałem z opinii jednego z największych
autorytetów świata.

7. Data: 2022-08-20 20:01:48

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.08.2022 o 09:02, trybun pisze:

> [...]
> mam podstaw aby wierzyć w jakieś tak perfidne podchody Rosji. Takie
> rzeczy to raczej domena tzw zachodu a nie Rosji.

To jakiś zbieg okoliczności, że wam obojgu równocześnie skończyły się leki?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2022-08-20 20:05:05

Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.08.2022 o 11:01, trybun pisze:

> Dzisiejsza Rosja to państwo "otoczone przez agresywne szczekające psy",

Spokojnie... spokojnie... oddychaj...

A teraz jeszcze raz sprawdź zalecenia lekarza co do dawki.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

9. Data: 2022-08-23 22:30:40

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

trybun <M...@j...cb> wrote:

> [...]
> abyśmy, jeżeli już to gadali tylko o czyichś wadach?  Przecie to nie
> tylko strach przed potencjalna karą i zemstą tzw państwa za swój

Czegoś się tak uczepił Stalina? Stalin w moim tekście to tylko punkt
odniesienia, w dodatku przebrzmiały na szczęście - ja mowię o ludziach,
którym on wskazał drogę i sposoby na władzę totalitarnie absolutną w Rosji,
a oni je przejęli i UDOSKONALILI. O nich mówię.
Udoskonalili, bo ukryli totalitaryzm w bukiecie wabików i zamydlaczy i
karmią tą kompozycją rosyjskie społeczeństwo zupełnie gładko.

> Dzisiejsza Rosja to państwo "otoczone przez agresywne szczekające psy",

Zupełnie jak Chiny, nie? ?

> nie jestem dla nikogo autorytetem ale mam dokładnie takie samo zdanie
> jak to powyżej które zacytowałem z opinii jednego z największych
> autorytetów świata.

O, któregoż to?

--
XL ??Si vis pacem, para bellum.

10. Data: 2022-08-24 13:43:07

Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.08.2022 o 22:30, XL pisze:

> [...]
> Udoskonalili, bo ukryli totalitaryzm w bukiecie wabików i zamydlaczy i
> karmią tą kompozycją rosyjskie społeczeństwo zupełnie gładko.

A mi o zakłamywanie, czy jak tam mówią o kreowanie historii na
przykładzie Stalina. Przecie oficjalnie przyjęta wersja to jemu
przypisuje podział Niemiec. A generalnie chodzi o to dlaczego
wszelakiego rodzajowi władzy tak zależy aby trzymać ludzi w zakłamaniu i
faktycznej ciemnocie. Przecie gdyby dzisiaj panowała opcja stalinowska
to pod niebo byłyby wznoszone modły dziękczynne dla batiuszki i jego
osiągnięć przez "historyków" przy wtórze choćby grupowych "mędrców". A
moim zdaniem wystarczy tylko trochę rozwagi i kapka mniej zacietrzewienia.

> Zupełnie jak Chiny, nie? ?

Skończą z Rosją wezmą się za Chiny.

> O, któregoż to?

A Papież, w ostatnim wydaniu człowiek raczej nie do kupienia przez
propagandę.

Bracia Rodzeń - sam pokonaj cukrzycę i insulinooporność.
Rząd przewidział zakręcenie kurka.
Cukier drogi?
począteKonieCiągłośc i
Myszom :)