Nowa techologia?

następny post »
From: "Michal Kawecki" <mk/remove_spam/@iq.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Nowa techologia?
Date: Tue, 11 Apr 2000 20:36:51 +0200

Witam.

Dzisiaj moja córka była na badaniu w gabinecie medycyny homeopatycznej.
Przeszła tam badanie na bardzo dziwnym przyrządzie. Wyglądało to tak: do
przyrządu podłączone były dwa przewody, jeden zakończony walcem trzymała
pacjentka w ręku, drugi przewód połączony był z czujnikiem który lekarz
przykładał do drugiej dłoni pacjentki. Przyrząd połączony był z jakimś
metalowym pierścieniem do którego lekarz wkładał fiolki z różnymi płynami.
Każda z nich była opisana nazwami różnych schorzeń. Następnie sprawdzał
wynik badania na przyrządzie. Później do otworów w przyrządzie wkładane były
małe metalowe walce, również opisane, i tu również sprawdzano wyniki.

Czy ktoś z Was może mi wyjaśnić, co to za przyrząd i na czym opiera się
zastosowana metoda badania? Może coś mnie ominęło w medycynie, co powinienem
wiedzieć...

Michał Kawecki
mk/remove_spam/@iq.pl