Odp: Nowa techologia?

Data: 2000-04-12 04:03:26
Temat: Odp: Nowa techologia?
Od: "Michał Adamski" <a...@l...pdi.net>

Użytkownik Cosa <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:SFNI4.60870$a...@n...tpnet.pl...

> Użytkownik Michal Kawecki <mk/remove_spam/@iq.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:3...@s...net.pl...
> >
> <ciach opis badania - vide pierwszy list>

> Metoda badania polega na połączeniu mistycyzmu z paranaukowymi bzdetami i
> odrobiną psychologii.
> Przyrząd i metoda jest autorstwem jakiejś niegłupiej osoby która pragnie w
> ten sposób zgarnąć niezły szmal , udając że diagnozuje, i że leczy.
> Jeśli osoba ta obrotna jest pierwsze co zacznie to obwiniać tradycyjną
> naukę medyczną za to że jest nieskuteczna , że mamy do czynienia z mafią
> [...]

Kiedyś to takie "inicjatywy" tępiono.
Pewien "dochtor", jeszcze w zamierzchłej komunie, robił za rentgenologa.
Pacjenta wsadzał do szafy (ubraniowej), zapalał mu czerwoną żarówkę, kazał
się nie ruszać i włączał na 2 sekundy odkurzacz. Goście czuli się znacznie
lepiej.
Ale dochtor poszedł siedzieć.
Dzisiaj nie do pomyślenia. Wszystkie chwyty dozwolone. Niedługo wrócimy do
średniowiecza (a może już w nim jesteśmy), tyle że będziemy bardzo
nowocześnie w tym średniowieczu oprzyrządowani.
Tępić paranaukę!

medyk klasyczny