Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_57

31. Data: 2017-05-12 23:47:30

Temat: Re: Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_57
Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-11 o 18:51, Stokrotka pisze:

> Doinstaluj sobie SQL, albo pszeinstaluj Windowsa i będzie działać.
> Jak żądasz pewności, czy to jest pszyczyną to właź w:
> wszystkie programy / Narzędzia administracyjne / usługi
> znaleść SQL server chyba (EXPRESS) , powinien
> być stan "uruchomiony", kolumna typ uruchomienia "Automatyczny".

Tam jest SqlCompact, a nie MS SQl ani Oracle ani Pervasive ani MySQL,
ani jeszcze jakiś inny.

Chyba, że tak ukryłaś tego MS-SQL, że go nie widzę ;)

--
Pozdrawiam.

Adam

32. Data: 2017-05-12 23:55:55

Od: Adam <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-12 o 22:05, Pszemol pisze:

> Co sie u Ciebie dzieje gdy nacisniesz guzik "Istoty"?

Otwiera się formatka "Istoty: ludzie, osoby, zwierzęta" zawierająca 3
tabelki DataGridView.

--
Pozdrawiam.

Adam

33. Data: 2017-05-13 10:09:22

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co sie u Ciebie dzieje gdy nacisniesz guzik "Istoty"?

przeczytałem "Idioty" musze czyścić klawiaturę i monitor
pozdr
Stefan

34. Data: 2017-05-13 13:19:11

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"stefan" <s...@w...pl> wrote in message

> przeczytałem "Idioty" musze czyścić klawiaturę i monitor

:-) Oj Stefan, Stefan! :-))))

35. Data: 2017-05-14 17:53:19

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tam jest SqlCompact, a nie MS SQl ani Oracle ani Pervasive ani MySQL, ani
> jeszcze jakiś inny.
>
> Chyba, że tak ukryłaś tego MS-SQL, że go nie widzę ;)

Ja nic nie ukrywam, ale co robi instalator Mikrosoftu, to dokładnie nie
wiem.
Wiem tylko, że jak się instaluje moje oprogramowanie - Ananas,
to jak się źle odpowie w czasie instalacji, że się nie chce doinstalować
SQLa,
to wtedy ponowna instalacja Ananasa nie wystarczy (czyli nie wystarczy pszy
drugim podejściu poprawnie odpowiedzieć na pytanie , że zezwalsz na
doinstalowanie...)

Należy odinstalować źle zainstalowanego Ananasa
Start / Panel sterowania / Dadaj usuń programy / zlaść na liście ananasa/
odinstalować
i zainstalować ponownie poprawnie odpowiadając na pytanie Mikrosoftu "Czy
zgadzasz się doinstalować...." Niestety pytanie zadawane po angielsku.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

36. Data: 2017-05-14 17:57:21

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co to znaczy "spieprzyłem instalację"? :-)
> Jak można ją w ogóle spieprzyć? Uruchamiam instalator, on mi się pyta czy
> dodać SQL Server Compact więc się zgadzam, program się instaluje bez
> dalszych pytań - co tu użytkownik może spieprzyć? :-))

NIe wieże, źle odpowiedziałes na pytanie, lub spiepszzyłeś instację samego
Windowsa.

> [...]
> umie sobie znaleźć biblioteki: "Unable to load DLL 'sqlceme35.dll" w
> miejscu gdzie ona jest zainstalowana razem z całym serwerem SQL Compact.
> Druga próba uruchomienia już po ręcznym przeniesieniu kopii tej biblioteki
> do /windows/system32 już bibliotekę otwiera ale skarży się na coś innego:
> System.InvalidOperationException: An error occured creating the form. An
> attemp was made to load a program with incorrect format. (Exception from
> HRESULT: 0x8007000B) at System.Data.SqlServerCe.NativeMethods.DllAddRef()

Ty ręcznie rub takih głupot, bo głupoty wyłażą.
Kszyczy jak wuł, że nie masz SQLa to nie masz.
A powinien być.
I to jest twuj problem źle położonego WIndowsa.
Ktoś , pewnie ty się wymądżył i nie zainstalował, albo odinstalował, "źeby
szybciej łaził", albo "po co mi to".

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Rzucałam dzisiaj mięchem