« poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2017-05-02 10:19:32
Temat: Zaklęte rewiry.Dobrze jest mieć maksimum wyobraźni i minimum zaufania w miejscach, gdzie
korzystamy z tzw. usług. Nie ma przeproś, no niestety, tam stykamy się
tylko i wyłącznie z PRACOWNIKAMI.
A kim jest pracownik? - pracownik to osoba, która 90 procent czasu w pracy
spędza na... unikaniu pracy lub myśleniu, jak jej unikać. W dodatku 75%
tych osób nie myje rąk po wyjściu z WC. A 90% nie uważa za konieczne
wyparzania kuchennych narzędzi (to akurat statystyka na podstawie analizy
postaw w tej grupie).
Wystarczy teraz odnieść to do tzw. pracowników i (poprzez przyzwolenie)
można samemu paść ofiarą własnych zwyczajów i przekonań.
Na pierwszy ogień - restauracja:
http://kafeteria.pl/styl-zycia/5-produktow-ktorych-n
igdy-nie-powinnas-zamawiac-w-restauracji-a_10611
https://www.google.pl/amp/www.se.pl/amp/styl-zycia/z
drowie-i-psychologia/bakteria-coli-zrodlem-zakazen-j
est-jedzenie-z-restauracji-niemcy-badaja-nowy-trop_1
89114.html
Hotel:
http://kobieta.onet.pl/zdrowie/zycie-i-zdrowie/dla-o
szczednosci-czasu-czyscila-czajnik-srodkiem-do-odkaz
ania-toalet-kulisy-pracy/tq5kpc
http://www.eozon.pl/index.php/2012-06-01-13-42-18
--
XL "Ogródek, figi, trochę sera - a do tego trzech lub czterech
przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
« poprzedni wątek | następny wątek » |