Szkodliwe pralki

1. Data: 2017-04-27 09:39:41

Temat: Szkodliwe pralki
Od: Marteczka <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

CZYTajcie! jak ratowac dzieci!
Najcenniejsze informacje są czesto ignorowane przez leniwe
pseudomamuśki. Moje niektóre znajome mają dzieci i wiedzą jak im szkodzą
ale to ignorują!! Ze zwykłego LENISTWA. Szkoda słów na takie mamki...
Tu jest wszystko wyjasnione:

https://mymamusie.wordpress.com/2017/04/26/uwaga-na-
bakterie-z-pralki/

2. Data: 2017-04-27 11:28:24

Temat: Re: Szkodliwe pralki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marteczka <m...@i...pl> wrote:
> [...]
> pseudomamuśki. Moje niektóre znajome mają dzieci i wiedzą jak im szkodzą
> ale to ignorują!! Ze zwykłego LENISTWA. Szkoda słów na takie mamki...

To samo dotyczy zmywarek!

Ludzie MYŚLĄCY i WYKSZTAŁCENI W STOPNIU PODSTAWOWYM jednak jeszcze nie
wyginęli - zmywają oraz piorą tylko w 60 (i powyżej) stopniach.
Ja sama do dziś wygotowuję ręczniki, kuchenne ścierki i przynajmniej
prześcieradła (dlatego kupuję tylko te z białej czystej bawełny lub
lniane), a jeśli poszwy i poszewki nadają się do tego, to też. Kiedyś ktoś
drwiąco tu w grupach mnie spytał - "Po co?" Odpowiedziałam tylko - "Bo tak
trzeba." Skoro dorosła osoba o takie podstawy pyta, to znaczy, że nikt jej
nie był w stanie niczego nauczyć - więc mnie pyta tylko żeby atakować.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

3. Data: 2017-04-27 11:32:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marteczka <m...@i...pl> wrote:
> [...]
> pseudomamuśki. Moje niektóre znajome mają dzieci i wiedzą jak im szkodzą
> ale to ignorują!! Ze zwykłego LENISTWA. Szkoda słów na takie mamki...

Także ze zgrozą obserwuję, jak w niektórych domach w tych niskich
temperaturach pierze się razem majtki z dżinsami i skarpetami. A przedtem
np buty.
To już "oszczędniej" będzie wrzucić do pralki te buciory z majtasami razem,
w jednym wsadzie, a co!
Ludzka ignorancja jest coraz bardziej powalająca...
LOL

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

4. Data: 2017-04-27 12:22:02

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

27 Apr 2017 09:28:24 GMT, w <5901b9b8$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>,
Ikselka <i...@g...pl> napisał(-a):

> Ludzie MYŚLĄCY i WYKSZTAŁCENI W STOPNIU PODSTAWOWYM jednak jeszcze nie
> wyginęli - zmywają oraz piorą tylko w 60 (i powyżej) stopniach.
> Ja sama do dziś wygotowuję ręczniki, kuchenne ścierki i przynajmniej

A potem zdziwienie, że tylu alergików na świecie.

5. Data: 2017-04-27 12:26:13

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 27 Apr 2017 09:39:41 +0200, w <ods77q$pq$1@node2.news.atman.pl>, Marteczka
<m...@i...pl> napisał(-a):

> [...]
> pseudomamuśki. Moje niektóre znajome mają dzieci i wiedzą jak im szkodzą
> ale to ignorują!! Ze zwykłego LENISTWA. Szkoda słów na takie mamki...

"Czytałam też że tylko wirowanie ma zbawienny wpływ...niestety tylko powyżej 5000
obrotów (droższe modele pralek) bo rozwala DNA bakterii i wirusów."

:D

6. Data: 2017-04-27 12:42:40

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.04.2017 o 09:39, Marteczka pisze:
> [...]
> pseudomamuśki. Moje niektóre znajome mają dzieci i wiedzą jak im
> szkodzą ale to ignorują!! Ze zwykłego LENISTWA. Szkoda słów na takie

A kto to - na Boga! - trzyma pralkę w kuchni! ;)

Ku pokrzepieniu serc:

"Gdy ludzie zorientowali się, że zachoroby zakaźne czy zatrucia
odpowiadają zarazki, odgrodzili się od świata bakterii i wirusów barierą
z higieny.

Ale - jak argumentują naukowcy - poszliśmy w tym o krok za daleko.
Odcięliśmy się od mikrobów nadmiernie, dezynfekujemy i wygotowujemy, co
się da, stronimy od domowych zwierząt, co powoduje, że znudzony układ
odpornościowy atakuje rzeczy dla nas niegroźne, także własne ciało."

http://wyborcza.pl/TylkoZdrowie/7,137474,21663069,pr
awda-czy-mit-smoczek-ktory-upadl-na-podloge-trzeba.h
tml

Ewa

7. Data: 2017-04-27 12:44:21

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.04.2017 o 12:26, r...@k...pl pisze:

bakterie-z-pralki/
> "Czytałam też że tylko wirowanie ma zbawienny wpływ...niestety tylko powyżej 5000
> obrotów (droższe modele pralek) bo rozwala DNA bakterii i wirusów."

Bakterie muszą być roztrzęsione po przeczytaniu tego artykułu.

Ewa

8. Data: 2017-04-27 12:50:52

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> obrotów (droższe modele pralek) bo rozwala DNA bakterii i wirusów."

A komentarze do wpisu jeszcze lepsze, np.:
"U mnie identycznie! Sama zauważyłam u mojej Jessici, że nielubi chodzić
w wypranych w proszku ubraniach. Może sposobem na to jest po prostu
kupowanie nowych i częste wyrzucanie starych?"

LOL

BTW Już po samych imionach dzieciaczków widać, do jakiego odbiorcy
kierowane są tego typu rewelacje.
Ewa

9. Data: 2017-04-27 13:08:46

Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 27 Apr 2017 12:50:52 +0200, w <5901cd0b$0$640$65785112@news.neostrada.pl>,
FEniks <x...@p...fm> napisał(-a):

> BTW Już po samych imionach dzieciaczków widać, do jakiego odbiorcy
> kierowane są tego typu rewelacje.
> Ewa

Zapewne to fejk (wszystko z jednego dnia), a autorka pseudobloga spamuje po
grupach jak widzę.

10. Data: 2017-04-27 14:08:19

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Bakterie muszą być roztrzęsione po przeczytaniu tego artykułu.

Ale wirusy będą po tym jeszcze bardziej zawirowane.

Jarek

--
Bez mikroskopu widzę atomy
Nawet elektron co mknie jak szalony

Jaki termos obiadowy?
Co zrobić poświątecznie?
Re: FREE CLASSIFIEDS
Apply for real passports, visa, driver's license, ID, etc
Wielkanoc, Dzień Słońca..