noze kuchenne

1. Data: 2017-04-28 16:46:44

Temat: noze kuchenne
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuje kupić na prezent dla mamy komplet dobrych noży kuchennych.

Co możecie doradzić fajnego na rynku?

2. Data: 2017-04-28 17:06:56

Temat: Re: noze kuchenne
Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 16:46 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> Potrzebuje kupić na prezent dla mamy komplet dobrych noży kuchennych.
>
> Co możecie doradzić fajnego na rynku?

Zamiast kompletu - dobry nóż szefa kuchni, albo Santoku.
W cenie kompletu masz szansę kupić jeden nóż, ale dobry.
Google użyć potrafisz...

--
Trefniś

3. Data: 2017-04-28 17:27:07

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol <P...@P...com> wrote:
> Potrzebuje kupić na prezent dla mamy

Czyli po polsku - chcesz kupić mamie w prezencie komplet dobrych noży?
Nie istnieje coś takiego. Dobre noże kompletuje się indywidualnie. Jak
dobre garnki i patelnie. Jak dobre obrazy. Dobre płyty. Dobre meble. Itp.
Komplety (wszelkie) są jedynie po to, aby upchnąć 5/10/100 sztuk chłamu w
otoczeniu jednej sztuki godnej uwagi.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

4. Data: 2017-04-28 17:30:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> Komplety (wszelkie) są jedynie po to, aby upchnąć 5/10/100 sztuk chłamu w

A raczej JAKO otoczenie.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

5. Data: 2017-04-28 17:51:53

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Zamiast kompletu - dobry nóż szefa kuchni, albo Santoku.
> W cenie kompletu masz szansę kupić jeden nóż, ale dobry.
> Google użyć potrafisz...

Nie mam problemu kupić osobno zamiast zestawu... jeśli ma to jakieś
szczególne zalety.

Czy jakieś konkretne produkty możesz zarekomendować? Nie znam się na tym a
Ty chyba się znasz?

Napewno chcę jeden duży nóż do szatkowania warzyw na desce i jeden duży
cienki nóż do porcjowania mięsa.

Przydałby się też jeden mały i ostry szpiczasty do manipulowania w drobnych
rzeczach, obierak...

Przydałby się pewnie też długi, ząbkowany do krojenia chleba....

A pomyslałem o zestawie bo zestaw miałby zaletę że ładnie prezentowałby się
jako prezent. Zwlaszcza gdyby był w komplecie z drewnianym stojakiem na
noże :-)

6. Data: 2017-04-28 18:05:31

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 17:51 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> Nie mam problemu kupić osobno zamiast zestawu... jeśli ma to jakieś
> szczególne zalety.
>
> Czy jakieś konkretne produkty możesz zarekomendować? Nie znam się na tym
> Ty chyba się znasz?

Naprawdę, Google więcej ci pomoże. Noże, to dla niektórych wybór na całe
życie.

Stąd chyba zdołasz zestawić sobie odpowiedni komplet:

http://sushi-shop.pl/noze-mistrza-hideo-kitaoka-c-71
_55.html

--
Trefniś

7. Data: 2017-04-28 18:10:21

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
> Naprawdę, Google więcej ci pomoże.

Tak nisko swoją pomoc oceniasz?

> Noże, to dla niektórych wybór na całe życie.

I co z tego wynika?

> Stąd chyba zdołasz zestawić sobie odpowiedni komplet:
>
> http://sushi-shop.pl/noze-mistrza-hideo-kitaoka-c-71
_55.html

Nie bardzo, bo nie jestem Japończykiem.
Moja mama też Polką :-)

8. Data: 2017-04-28 18:13:42

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 18:10 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

> [...]

Podałem Ci wszystkie informacje, wystarczające do zrozumienia tematu.
Polskość nie jest upośledzeniem, to nie ma nic wspólnego z narodowością.

--
Trefniś

9. Data: 2017-04-28 18:18:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Podałem Ci wszystkie informacje, wystarczające do zrozumienia tematu.

Podałeś mi jakiś link do listy japońskich noży a ja szukam noża do kotleta
wieprzowego a nie sushi i drugiego noża do szatkowania kapusty i buraczków.

> Polskość nie jest upośledzeniem, to nie ma nic wspólnego z narodowością.

Czy japońskie noże to jakaś nowa moda w Polsce?
Myślałem że Ty mądrzejszy i za chwilowymi trendami nie poganiasz... :-)

10. Data: 2017-04-28 18:20:35

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-28 o 17:06, Trefniś pisze:
> [...]

To dziwne. On w Ameryce, a pyta się gdzie w Polsce kupić.
Nie tolerują go w tych Stanach, czy co?

--
animka

Posolę sobie :-D