noze kuchenne

91. Data: 2017-04-29 19:27:48

Temat: Re: noze kuchenne
Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-29 o 11:04, FEniks pisze:

> Możecie nawet z jednej michy, nic mi do tego.

> Kupować zmywarkę tylko do kuchennych noży to ekstrawagancja, przyznaję.

Może Ikselka nie ma gorącej bieżącej wody, albo ma termę na prąd, więc
jak już zmywa to wszystko za jednym zamachem wkłada do zmywarki.

--
animka

92. Data: 2017-04-29 19:30:38

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-29 o 13:15, Ikselka pisze:

> W Twoich też. Ale czasem niespodzianie z kiszek trafiają do krwi - wtedy
> mają jeszcze lepszy. Ale dla Ciebie już bardzo krótki.

Coli to się dostaje jak ktoś się np. podetrze tył do przodu, albo coś
zje z tymi bakteriami.

--
animka

93. Data: 2017-04-29 19:35:47

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-29 o 13:24, Ikselka pisze:

> Powinieneś używać tego, którym kroisz mięso. Najlepiej takiego zaraz po,
> bez uprzedniego umycia. Przecież to taki ubaw.

Ja tam kroję mięso nożem wszystko jedno jakim. I tak potem myję. Nie mam
oddzielnego noża do mięsa i mi to nie przeszkadza.

--
animka

94. Data: 2017-04-29 19:40:48

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-29 o 13:35, Trefniś pisze:

> Wczoraj pijana, dziś katz polibacyjny, a jutro moralny?
> Czy może jednak to już ciąg?
>
> http://polki.pl/dom/porady-domowe,najbrudniejsze-prz
edmioty-w-domu-ranking-8,10045181,artykul.html

> Na pierwszym miejscu deski do krojenia (Ikselka na grupie pouczała nas
> zgodnie z prawdą, że brudne są).
> Na drugim miejscu gąbki!
> "Polki" się mylą? N i e m o ż l i w e !!!
>
> To jest jedno z wielu źródeł wskazujących brud na gąbce (do naczyń) jako
> jeden z bardziej doskwierających - "Strzeż się mędrców jednej księgi"!

Tak sobie myślę, że na jabłkach itp. ze sklepu też jest brud, a myje się
je zimną wodą.

--
animka

95. Data: 2017-04-29 19:42:03

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-29 o 13:46, Trefniś pisze:

> Ikselka, dobranoc!

LOL

--
animka

96. Data: 2017-04-29 19:45:08

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-29 o 13:50, Ikselka pisze:

edmioty-w-domu-ranking-8,10045181,artykul.html

> Dziecko drogie, istnieje coś takiego jak wrzątek - można wyparzyć zarówno
> deski, jak i gąbki. Nawet łazienkowe gąbki wkładam do pralki, kiedy
> wygotowuję ręczniki itp. Ścierki kuchenne zresztą też.

Ja bym się potem brzydziła cokolwiek uprać w pralce. Chyba, że bym ją
przeznaczyla tylko do prania dywaników i mopów.

--
animka

97. Data: 2017-04-29 19:53:47

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-29 o 18:11, Qrczak pisze:
> Dnia 2017-04-29 13:35, obywatel Trefniś uprzejmie donosi:

edmioty-w-domu-ranking-8,10045181,artykul.html

> W ścisłej czołówce jest i klawiatura. Wrzątkiem ją.

Jak myję ręce (ale nie wyparzam) przed dotknięciem klawiatury i myszy to
chyba nie trzeba traktować już klawiatury wrzątkiem? :-)

--
animka

98. Data: 2017-04-29 20:36:17

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elephant style" -- https://youtu.be/HWje_E6xqEs

--
Jarek

99. Data: 2017-04-29 22:13:40

Temat: [OT] Re: noze kuchenne
Od: Akarm <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-29 o 06:00, Budzik pisze:
> Użytkownik Ikselka i...@g...pl ...

> kłania się czytanie ze zrozumieniem...

Kiedyś na wywiadówce musiałem podyskutować z nauczycielkę polskiego
mojej córki albowiem obniżyła ocenę z wypracowania, za błędne uznając
słowa "zapomniałam" i "zapomnieli". Skreśliła w nich "n"! Pani mnie
zastrzeliła pytaniem: "a czy sprawdzał Pan w słowniku?". Zaniemówiłem,
no bo jak można sprawdzać rzecz oczywistą? Podkreślę - to była
polonistka! Tak, bywają różni nauczyciele... Ta ze szkoły mojej córki
przynajmniej poprawiła ocenę i przeprosiła.
Ale bywają i takie, które po przeczytaniu o najczęściej używanym
przedmiocie, będą twierdzić, że to znaczy "polecam kupować używane". I
nie przyznają się do braku rozumienia czytanego tekstu. :D
Będą brnąć, usiłując wmówić wyimaginowany błąd stylistyczny.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/

100. Data: 2017-04-29 22:55:58

Temat: Re: [OT] Re: noze kuchenne
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Akarm <a...@w...pl> wrote:

> [...]
> nie przyznają się do braku rozumienia czytanego tekstu. :D
> Będą brnąć, usiłując wmówić wyimaginowany błąd stylistyczny.

Wiesz, w sumie wszystko jest OK: mi pomogłeś, ja doskonale zrozumialem co
napisałeś, po co mielibyśmy się przejmować tym czym podniecają się grupowe
trolle?

Posolę sobie :-D
Szkodliwe pralki
Jaki termos obiadowy?