Nowe Hotele

1. Data: 2015-04-21 23:25:08

Temat: Nowe Hotele
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A wiecie już o tym że robi się wyróżniki płci, jak to ostatnio było u googla, że
zamiast tylko męski i żeński, mamy homo, lesb, androgenizm, trans itd.

I tak się zastanawiam że jak jedziemy na wakacje to kupując bilet, też zaczynamy
odznaczać zamawiając pokój jaki jest nasz Gender, by hotel przygotował odpowiedni
pokój, odpowiednie warunki, czy kelnerów lub kelnerki.

I gdyby tak Chirusiowi kupić wakacje, bo taki zestresowany od tego że wszystko nie
jest katolickie, by odpoczął. Zamówić pokój wpisując przykładowo w gender, homo. W
rubryczkę jakie homo, czy penetrujące czy penetrowane.... to drugie,
hobbi...sadomaso.
I tak Chiruś by dostał kelnerów dominujących homo, gdy zamówiłby kafcie to odrazu z
bicza by dostał, od kelnera, bo by spełniali oświadczenie które podał w gender i
ciągle lany przez kelnerów, czy wyciągany za włosy z pokoju do baru z dominującymi
homo.

Prawdziwie udane wakacje, bo miałby co opowiadać.:)

2. Data: 2015-04-22 00:45:08

Temat: Re: Nowe Hotele
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Prawdziwie udane wakacje, bo miałby co opowiadać.:)

Nie wiem co Ci dolega, ale zaczynasz mnie martwić.

3. Data: 2015-04-22 01:24:36

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
"glob" <r...@g...com> wrote in message
ps.com...
> Prawdziwie udane wakacje, bo miałby co opowiadać.:)

Nie wiem co Ci dolega, ale zaczynasz mnie martwić.

Dlaczego, kpie z debila bo od lat tu ludzie tracili czas aby mu podstawowe rzeczy
wytłumaczyć. Zresztą uważam że zasłużył by , bo to są ci którzy piekło innym
zgotowali;

Psychologia
Jak wykazują badania psychologiczne, ryzyko wystąpienia homofobii zwiększa się wraz z
wysokimi wynikami na skali F (faszyzm) osobowości autorytarnej.
Dwubiegunowe postrzeganie społeczeństwa (dobrzy "my" i źli "oni"), rodzi możliwość
bardzo poważnych zaburzeń koegzystencji społecznej: od werbalnej deprecjacji osób
skategoryzowanych jako "oni", "obcy", "inni" do ich fizycznej eksterminacji (np. III
Rzesza)

Ojciec i matka!
Grupa dyskusyjna a ewolucja
Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?