Nowe stroiki dwa.

1. Data: 2009-04-06 16:49:59

Temat: Nowe stroiki dwa.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rodzinka zamówiła - chyba jakiś biznes otworzę ;-)

http://mazam.fotosik.pl/albumy/615331.html

2. Data: 2009-04-06 20:08:45

Temat: Re: Nowe stroiki dwa.
Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piękne...

Ania

3. Data: 2009-04-06 21:31:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 6 Apr 2009 20:08:45 +0000 (UTC), czeremcha napisał(a):

> Piękne...
>
> Ania

Dziękuję, Aniu. Obejrzało ok. 200 osób - jak i pozostałe "dziełka". Myślę,
że im się też podobają. Tylko nie wiem, czemu kiedy wchodzę tam bez
logowania, jest albo zero wyświetleń, albo jakieś niskie cyfry - tylko
kiedy się loguję, widzę prawdziwe liczby. A, nieważne w końcu.
Pozdrawiam i życzę wesołego Alleluja!
Całej Grupie także :-)

4. Data: 2009-04-07 18:39:02

Od: "larysan" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro i ja się załapałam - to mówię ; tez bym takie chciała, bo ładniutkie
są : -)
Larysa

5. Data: 2009-04-07 22:59:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 7 Apr 2009 20:39:02 +0200, larysan napisał(a):

> Skoro i ja się załapałam - to mówię ; tez bym takie chciała, bo ładniutkie
> są : -)
> Larysa

Nic trudnego: 2 świeczki w spiralkach ze zwiniętego zielonego drutu
ogrodniczego wbitego w gąbkę az do kory, kora gruba sosnowa, mech, cztery
cebulki miniaturowych żonkilków rozkwitłych, barwinek i inne zielonki.
Cebulki żonkili przyszpilone go zagłębień (wg kształtu cebul) wydłubanych
w mokrej gąbce, w jej bokach wokoło, koniecznie przyszpilone ostrymi
drewnianymi ucietymi patykami do szaszłyków, a mech poprzypinany do tej
gąbki sztyftami w kształcie szpilek do włosów z drucika. Sama gąbka (Oasis,
taka do namaczania) przygwożdżona za pom. patyków do szaszłyków do ww.
kory. I należy spryskiwać codziennie mech i cebulki, bo mech trzyma wilgoć,
to całość dłuuuugo postoi :-)
Większość surowców - pamiątki ze spaceru po lesie :-)

Cebulki, pomimo przedziurawienia, nie zmarnują się - po świętach nalezy je
zasuszyć (nie sadzić w ogródku, bo zgniją z powodu uszkodzenia
mechanicznego drutem). Kiedy listki zaschną dobrze, na pieprz, schować do
papierowej torby i trzymać w suchym chłodzie - piwnica itp. Spokojnie
wytrzymają do jesieni, wtedy można je posadzić i będa rosły wiosną jak
gdyby nigdy nic.

Drugi stroik: plaster uciętej brzozowej gałęzi, dziura w środku, w to kijek
bambusowy ucięty (wszystko zespolone klejem na gorąco z pistoletu), na
szczyt kijka nadziana (też na klej) gąbka Oasis, sucha tym razem, a nie
taka do namaczania, owinięta sianem poprzypinanym sztyftami j.w. W to
piórka (kupione na giełdzie florystycznej), na wierzch przyklejone tak samo
skorupki jaj w różne strony. W to kurczaczki, takie po złoty coś.
Dalej: od spodu "osiankowanej" gąbki przypinamy sztyftami frędzle z żółtego
sizalu lub rafii - dla zamaskowania kijka. We frędzle wklejamy pare piórek
jak się uda.

:-)

6. Data: 2009-04-08 10:41:04

Od: "MAAagda" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rodzinka zamówiła - chyba jakiś biznes otworzę ;-)
>
> http://mazam.fotosik.pl/albumy/615331.html

Bardzo mi sie podobaja ale mam jedno ale .... swiec uzylabym w innym kolorze
niz czerwony - moze zolte lub bardziej pomaranczowe (sloneczny odcien) ew
seledyn
Zainspirowalas mnie i jeszcze dzis sama cos podobnego zrobie :)

pozdrawiam cieplutko

MAAagda

7. Data: 2009-04-08 11:17:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Apr 2009 12:41:04 +0200, MAAagda napisał(a):

> [...]
> seledyn
> Zainspirowalas mnie i jeszcze dzis sama cos podobnego zrobie :)

Fakt, zmienię je na fioletowe, bo żółtego i zielonego to już tam chyba
wystarczy, pomarańcz mi w tych żółciach zblednie, a lila się ładnie
komponuje zamiast krokusów, które miały tam być oprócz żonkili.

8. Data: 2009-04-08 14:03:36

Od: "MAAagda" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt, zmienię je na fioletowe, bo żółtego i zielonego to już tam chyba
> wystarczy, pomarańcz mi w tych żółciach zblednie, a lila się ładnie
> komponuje zamiast krokusów, które miały tam być oprócz żonkili.

ten lila super !!!!
czekam na kolejne fotki po zmianie :)

Pozdrawiam MAAagda

9. Data: 2009-04-11 00:48:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 8 Apr 2009 16:03:36 +0200, MAAagda napisał(a):

> ten lila super !!!!
> czekam na kolejne fotki po zmianie :)

Skończyło się na chęciach - zapomniałam kupić te fioletowe świeczki :-(
A jutro juz nie mam czasu jechać po nie. Trudno. Jest inspiracja dla Ciebie
przynajmniej. Powodzenia :-)

haft plaski
przetłumaczenie-wielka prośba
wzory z Kubusiem Puchatkiem - ktos szukal ;-)
[ot] kwietniowe spotkanie w krakowie
jajca jajca cudne...