Nowe towary...

11. Data: 2017-06-19 21:55:53

Temat: Re: Nowe towary...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> A to są ci twoi nie-uchodźcy?
> http://www.fakt.pl/wydarzenia/polska/olsztyn-bili-gw
alcili-i-torturowali-17-letnia-dziewczyne/8k8w0j8

I dlatego trzeba w Polsce więcej bydła?

> Ile razy trzeba ci (kobiecie!) tłumaczyć, że kobiety to nie rzecz?

No tak - bo ty sam pod ich obronę uciekniesz się.

> Przejściu z czego? Pogorszyło ci się?

Z lewactwa. Jak to z czego. Tylko lewactwo się prostytuuje.

> Pisałem ci już, że twoje fantazje seksualne mnie nie interesują.

Niech tylko trochę władzy poczujesz - i wiadomo, co w lewaczej główce zaraz
się dzieje.

> Twoi prawnicy już się zorientowali z kim mają do czynienia, czy jeszcze
> nie?

Ciebie na razie nie skarżę. Ale powód się znajdzie.

> Mam nadzieję, że do celów dowodowych zaczęli śledzić posty na tej
> grupie. I że archiwum przejrzeli.

Spoko. Ja o wieszaniu nikogo nie piszę.

12. Data: 2017-06-20 07:19:29

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-19 o 21:55, XL pisze:

> Ciebie na razie nie skarżę. Ale powód się znajdzie.

Straszonko na poziomie prawilnego bolszewika.

> Spoko. Ja o wieszaniu nikogo nie piszę.

Swoich adwokatów też masz za durniów?

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2017-06-20 12:17:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 07:19, Kviat pisze:

> Straszonko na poziomie prawilnego bolszewika.

Nie zdziw się. Na mnie doniosła za rysunek na fotosikowym profilu. ;-)

Ewa

14. Data: 2017-06-20 12:20:58

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-20 o 12:17, FEniks pisze:

> Nie zdziw się. Na mnie doniosła za rysunek na fotosikowym profilu. ;-)
>
> Ewa

Dżizas! Jak w przedszkolu...
Komu doniosła i jak to się skończyło?

Pozdrawiam
Piotr

15. Data: 2017-06-20 12:23:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Dżizas! Jak w przedszkolu...
> Komu doniosła i jak to się skończyło?

No to czekam na szczegółową relację. Bardzo interesująca pewnie będzie.

16. Data: 2017-06-20 13:04:42

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> A jak przyjdą biali Polacy, to mam drzwi szeroko otworzyć, bo to ich
> kobieta?
>

> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

przecież mniej boli' :-)
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

17. Data: 2017-06-20 13:06:36

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 20.06.2017 um 12:20 schrieb Kviat:

> Dżizas! Jak w przedszkolu...
> Komu doniosła i jak to się skończyło?
>
> Pozdrawiam
> Piotr

Zaciekawilo mnie. A ma ona na prawnikow? ;-)

18. Data: 2017-06-20 13:07:28

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 13:04, silvio balconetti pisze:
> 'Tu nawet jak mnie kopią, to kopią mnie swoi, a jak swoi kopią, to
> przecież mniej boli' :-)

Tu jest mój dom
Tutaj moja ziemia
Tutaj moje życie
I nic więcej nie mam

19. Data: 2017-06-20 13:31:13

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 12:20, Kviat pisze:

> Dżizas! Jak w przedszkolu...

Dobrze, że nie jak w PRL-u.

> Komu doniosła i jak to się skończyło?

Na razie tylko adminom fotosika. Usunęli mi zdjęcie (niewygodne
politycznie, he he).

Ewa

20. Data: 2017-06-20 13:42:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-20 o 13:31, FEniks pisze:

> Dobrze, że nie jak w PRL-u.

Teraz ludzie też potrafią napisać donos np. do skarbówki, że sąsiad
sobie nowy samochód kupił.
Pewne przyzwyczajenia zostają.

> Na razie tylko adminom fotosika. Usunęli mi zdjęcie (niewygodne
> politycznie, he he).

Wrzuć na jakiegoś pobieraczka, albo coś w tym stylu i daj linka.
Zobaczymy za co ten donos :)

Pozdrawiam
Piotr

Wielka Brytania niezależna od faszyzmu