Nowe towary...

21. Data: 2017-06-20 13:48:36

Temat: Re: Nowe towary...
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.06.2017 o 13:42, Kviat pisze:

> Teraz ludzie też potrafią napisać donos np. do skarbówki, że sąsiad
> sobie nowy samochód kupił.
> Pewne przyzwyczajenia zostają.

No niestety. Ale dopiero po tamtym zdarzeniu zrozumiałam ostatecznie, z
kim mam do czynienia.

> Wrzuć na jakiegoś pobieraczka, albo coś w tym stylu i daj linka.
> Zobaczymy za co ten donos :)

Eee, rysunek powszechnie znany i wszędzie dostępny, obrażający
patriotyczne uczucia ;)

http://memnews.pl/img/3873/marsz-miliona-prezes-i-sz
esc-zer/

Ewa

22. Data: 2017-06-20 14:00:14

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> Dobrze, że nie jak w PRL-u.

> Na razie tylko adminom fotosika.

Zgodnie z regulaminem Fotosika, który zwłaszcza takie lewackie indywidua
jak Ty mają za nic, miałam prawo żądać usunięcia tak paskudnego rysunku.
Obrażał moje uczucia patriotyczne oraz Państwo Polskie.
O co pretensje? Kolega przytuli, spoko.

> Usunęli mi zdjęcie (niewygodne
> politycznie, he he).

Paskudny Fotosik i jego politpoprawny regulamin, co?
Może pochwal się tu wszystkim dokładniej, jakie to było zdjęcie. Nie
pokażesz go?
Ojej.

23. Data: 2017-06-20 14:02:27

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Teraz ludzie też potrafią napisać donos np. do skarbówki, że sąsiad
> sobie nowy samochód kupił.
> Pewne przyzwyczajenia zostają.

> Wrzuć na jakiegoś pobieraczka, albo coś w tym stylu i daj linka.

Też chętnie zobaczę jeszcze raz.

> Zobaczymy za co ten donos :)

Regulaminowe zgłoszenie. Jak widać ich prawnik uznał za zasadne.
Podeślij uciśnionej swojego.

24. Data: 2017-06-20 14:18:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> No niestety. Ale dopiero po tamtym zdarzeniu zrozumiałam ostatecznie, z
> kim mam do czynienia.

> Eee, rysunek powszechnie znany i wszędzie dostępny, obrażający
> patriotyczne uczucia ;)

Twoich i Twojego kolegi nie.

> http://memnews.pl/(...)prezes-i-szesc-zer/

Widzę że nie nauczyłaś się niczego po tamtym wydarzeniu. Tu jest miejsce
publiczne, a Ty rozpowszechniasz w nim treści znieważające konstytucyjny
organ RP.

https://www.google.pl/amp/www.gazetaprawna.pl/amp/89
5139,tk-karanie-za-lekcewazenie-rp-i-jej-organow-zgo
dne-z-konstytucja.html

25. Data: 2017-06-20 14:23:14

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-20 o 13:48, FEniks pisze:

> No niestety. Ale dopiero po tamtym zdarzeniu zrozumiałam ostatecznie, z
> kim mam do czynienia.

http://natemat.pl/201287,internauci-wytropili-mezczy
zne-ktory-doniosl-na-nauczycielki-z-zabrza-kapus-kon
fident-donosiciel

> Eee, rysunek powszechnie znany i wszędzie dostępny, obrażający
> patriotyczne uczucia ;)
>
> http://memnews.pl/img/3873/marsz-miliona-prezes-i-sz
esc-zer/

Brakuje mi słów... Ale nie przez rysunek ;)

Pozdrawiam
Piotr

26. Data: 2017-06-20 14:29:53

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
fident-donosiciel

esc-zer/

> Brakuje mi słów... Ale nie przez rysunek ;)

http://lubimyczytac.pl/ksiazka/175743/szanowny-panie
-gistapo-donosy-do-wladz-niemieckich-w-warszawie-i-o
kolicach-w-latach-1940--1941
--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

27. Data: 2017-06-20 15:22:20

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-20 o 14:18, XL pisze:

> Twoich i Twojego kolegi nie.

> Widzę że nie nauczyłaś się niczego po tamtym wydarzeniu. Tu jest miejsce
> publiczne, a Ty rozpowszechniasz w nim treści znieważające konstytucyjny
> organ RP.

Różnym ludziom imponują różni idole...

http://www.fakt.pl/wydarzenia/polityka/marian-kowals
ki-ostro-o-kobietach-w-polityce-wstyd/5c6g1eh

"Kowalski w niewybredny sposób zaczął obrażać posłanki Platformy
Obywatelskiej. Szczególnie oberwały aktywne w aborcyjnym sporze Ewa
Kopacz i Joanna Mucha. Kowalski nazwał je "podstarzałymi lwicami".
Jeszcze barwniejszy opis dotyczył ich zachowania w Sejmie. - Dostały
wścieku dupy, urządziły karczemną awanturę, darły mordę, prowokowały -
wyliczał narodowiec. Ktokolwiek jednak myślałby, że na tym koniec, był w
błędzie.

Marian Kowalski podzielił się z widzami swoimi propozycjami, w jaki
sposób można było "wpłynąć" na zachowanie posłanek PO. - Straż
Marszałkowska powinna takie podstarzałe ździry doprowadzić do ładu.
Wziąć je do toalety i umieścić pod kranem z zimną wodą i potem z
powrotem umalować im brwi markerem - zszokował Kowalski. Po chwili
przesterzgł jeszcze przed Ewą Kopacz, która, jego zdaniem, "zdradza
objawy starczego szaleństwa".

Marian Kowalski obraził nie tylko kobiety. Na koniec starał się jeszcze
poniżyć Bogdana Borusewicza, któremu zasugerował podawanie łapy psu,
zamiast zagranicznym oficjelom."

Złóż donos. Najlepiej na fakt.pl za rozpowszechnianie znieważających treści.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

28. Data: 2017-06-20 15:28:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> zamiast zagranicznym oficjelom."
>
> Złóż donos. Najlepiej na fakt.pl za rozpowszechnianie znieważających treści.

Napisał najprawdziwszą prawdę. Niektóre osoby nie powinny znaleźć się w
Sejmie.

29. Data: 2017-06-20 15:56:42

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-20 o 15:28, XL pisze:

ki-ostro-o-kobietach-w-polityce-wstyd/5c6g1eh

> Napisał najprawdziwszą prawdę.

Czyli to nie było znieważenie i do tego podżeganie do przemocy?
Dziwne... to dlaczego na FEniks doniosłaś?

> Niektóre osoby nie powinny znaleźć się w
> Sejmie.

Mogłaś na nich nie głosować, więc teraz nie narzekaj.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

30. Data: 2017-06-20 16:05:50

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

ki-ostro-o-kobietach-w-polityce-wstyd/5c6g1eh

> Czyli to nie było znieważenie i do tego podżeganie do przemocy?

Zapewne już prawnicy to podnieśli? Sprawa w toku?
Czy nie???

> Dziwne... to dlaczego na FEniks doniosłaś?

Miałam to prawo zapewnione w regulaminie Fotosika i skorzystałam. Ona go
widać nie czytała, a ja tak. Zaskoczona? Niech na przyszłość uważa, na co
się zgadza, kiedy gdzieś wchodzi.

> Mogłaś na nich nie głosować, więc teraz nie narzekaj.

Nie głosowałam na żadną z tych... pań.

Wielka Brytania niezależna od faszyzmu
To się dzieje w Polsce
Dobra wiadomość