Noworoczne postanowienia - zrobione?

1. Data: 2003-12-31 12:49:31

Temat: Noworoczne postanowienia - zrobione?
Od: "Vei" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy juz zrobilyscie/liscie Noworoczne Postanowienia?

Ja zamierzam mniej wydawac pieniazkow na kosmetyki i kosmetyczki.

Pozdrawiam i szampanskiej zabawy zycze.

1. Data: 2003-12-31 13:24:52

Temat: Re: Noworoczne postanowienia - zrobione?
Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy juz zrobilyscie/liscie Noworoczne Postanowienia?

Nie. W Nowy Rok nic nie postanawiam bo i tak do 7 stycznia sie wylamie;))

> Ja zamierzam mniej wydawac pieniazkow na kosmetyki i kosmetyczki.

Nie da rady, kosmetyki maja zdrozec:((

> Pozdrawiam i szampanskiej zabawy zycze.

Tobie rowniez!
Pozdrawiam,
Aga

1. Data: 2003-12-31 14:01:23

Od: "Kometa" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> Czy juz zrobilyscie/liscie Noworoczne Postanowienia?
> Ja zamierzam mniej wydawac pieniazkow na kosmetyki i kosmetyczki.

Ja wlasnie postanawiam wydawac wiecej w nadchodzacym roku :) (w miare
mozliwosci oczywiscie). Musze zadbac bardziej o siebie, bo za 8 m-cy slub
:)) Rowniez zycze wszystkim grupowiczkom wspanialej zabawy sylwestrowej i
szczesliwego Nowego 2004 Roku!!

Kometa
GG 2138081
kometa(malpa)gazeta(kropka)pl

1. Data: 2003-12-31 14:41:16

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

:))) a ja musze chudnac:)

zycze milej zabawy sylwestrowej, duzo radosci i do siego 2004 roku:)

1. Data: 2003-12-31 18:11:20

Od: "NelaBad" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Nicki, a MUSISZ, czy CHCESZ?:) Bo ja to chcę..., ale na razie nie mogę, bo
od pół roku jestem w za dużym stresie. Pozdrawiam - Magnolia.

1. Data: 2004-01-01 14:57:08

Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vei" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Czy juz zrobilyscie/liscie Noworoczne Postanowienia?
>
> Ja zamierzam mniej wydawac pieniazkow na kosmetyki i kosmetyczki.
A ja zrobiłam już długą listę tych kosmetyków, które muszę kupić w Nowym
Roku. :>

Poza tym zapisuję się na basen i na siłownię. :-)

--
Ligeia

Czy DOVE MLeczko do Ciala NutriCare mozna uzywac po solarium?
Re: Czym nabłyszczyć skór
zaczerwieniona skora
tlusta-sucha cera
przyciemnienie wlosow naturalnym sposobem