Płatki pod oczy z serii SPA Avonu warto??

1. Data: 2003-12-31 13:22:33

Temat: Płatki pod oczy z serii SPA Avonu warto??
Od: "Karla71" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktoś używał płatki pod oczka z serii SPA Avonu? Jeśli tak to proszę o
info czy warto je kupować?

Pozdrawiam Karolina :)

1. Data: 2003-12-31 14:12:35

Temat: Re: Płatki pod oczy z serii SPA Avonu warto??
Od:  --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

begin 5 Karla71 wrote:

> Czy ktoś używał płatki pod oczka z serii SPA Avonu? Jeśli tak
> to proszę o info czy warto je kupować?

Moja sobie je chwali, więc pewnie warto.

--
Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.4.0, OE-QuoteFix,

1. Data: 2003-12-31 18:48:33

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karla71 napisał:

> Witam!
> Czy ktoś używał płatki pod oczka z serii SPA Avonu? Jeśli tak to proszę o
> info czy warto je kupować?
>
> Pozdrawiam Karolina :)

Ja stosuje, chyba warto, ladnie nawilzaja okolice oczu. Innych skutkow
nie zauwazylam.Hafsa

--
mój adres:
h...@p...onet.pl

strona domowa:
www.hafsa.republika.pl

"Ludzie zbyt łatwo wygrywają bitwę o utratę zbędnych kilogramów,
tylko po to, żeby potem przegrać wojnę o utrzymanie wagi." Robert Atkins

1. Data: 2003-12-31 19:40:22

Od: "Karla71" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> napisał(a):

> Ja stosuje, chyba warto, ladnie nawilzaja okolice oczu. Innych skutkow
> nie zauwazylam.Hafsa

Dzięki za info :) A czy te płatki mają jakis zapach? Czy łagodzą podrażnione
oczka?

Karolina :)

1. Data: 2004-01-01 18:50:04

Od: Hafsa <h...@a...w.sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karla71 napisał:

> Dzięki za info :) A czy te płatki mają jakis zapach? Czy łagodzą podrażnione
> oczka?
>
> Karolina :)

Sa raczej bezwonne, nietłuste, ale podrażnien spojówke wg mnie nie
lagodza, niweluja uczucie suchosci pod oczami. Hafsa

1. Data: 2004-01-01 19:30:27

Od: "Karla71" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ślicznie dziękuję za info :)

Karolina

Noworoczne postanowienia - zrobione?
Czy DOVE MLeczko do Ciala NutriCare mozna uzywac po solarium?
Re: Czym nabłyszczyć skór
zaczerwieniona skora
tlusta-sucha cera