Nowotwór - dieta na raka...

1. Data: 2007-02-23 21:50:11

Temat: Nowotwór - dieta na raka...
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z cyklu: I znowu dr Kwaśniewski ma rację...
(twierdząc od lat, że dieta wysokotłuszczowa niskowęglowodanowa zwalcza
raka)
Czyli że niby nadmiar glukozy może być rakotwórczy?
Hmm... czyżby jednak węglowodany były w odwrocie?
Nareszcie i w Ameryce odkryli Amerykę...
Pozdrawiam Jurek M.

http://optymalni.org.pl/news.php?id=87

---------------------------------Cytat:
Dieta zwalcza raka

Dieta wysokotłuszczowa o ograniczonej ilości węglowodanów prawdopodobnie
hamuje rozwój złośliwych nowotworów mózgu - informuje " Nutrition and
Metabolism".

Opisywana w nim dieta znana jest w USA pod nazwa handlową KetoCal. Do
tej pory stosowano ją m.in. w leczeniu dzieci chorych na epilepsję.
Biolodzy z amerykańskiego Boston College poddali jej działaniu myszy
chore na złośliwe nowotwory mózgu. Jak objaśnia prof. Tom Seyfried,
autor eksperymentu, u leczonych dietą zwierząt guzy nie zniknęły
całkowicie, ale bardzo się zmniejszyły. Osobniki utrzymywane na diecie
KetoCal cieszyły się lepszą kondycją i żyły dłużej niż gryzonie z grupy
kontrolnej. Działanie diety wysokotłuszczowej na nowotwór mózgu opiera
się na niskiej zawartości glukozy. To ona stanowi pożywienie dla komórek
nowotworu. Pozbawione glukozy komórki rakowe "głodują" i przestają się
namnażać. Złośliwy nowotwór mózgu to jeden z najbardziej śmiertelnych
typów raka. W tej chwili leczy się go metodami kosztownymi i obarczonymi
dużym ryzykiem: zabiegami chirurgicznymi, chemioterapią i
naświetleniami. Prof. Seyfried ma nadzieję, że dieta KetoCal w
przyszłości stanie się kolejnym narzędziem walki z tym schorzeniem.
-----Koniec cytatu.

http://www.nutritionandmetabolism.com/content/4/1/4
http://www.nutritionandmetabolism.com/content/4/1/5

2. Data: 2007-02-23 22:15:50

Temat: Re: "Dieta zwalcza raka" ale naraze .... u myszy:)
Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re: "Dieta zwalcza raka"

Krystyna opty znowu bredzi:

> Z cyklu: I znowu dr KwaĹ&#65533;niewski ma racjÄ&#65533;...
> (twierdzÄ&#65533;c od lat, Ĺźe dieta wysokotĹ&#65533;uszczowa
niskowÄ&#65533;glowodanowa zwalcza
> raka)
>
> http://optymalni.org.pl/news.php?id=87
>
> ---------------------------------Cytat:
> Dieta zwalcza raka

Po pierwsze :
Hamuje a nie zwalcza i nie u czlowieka, tylko u MYSZY.
Czlowiek to niestety nie MYSZA, chociaz dla szarlatanow i lekarzy
a la dr Mengele, to zadna roznica:)

Po drugie:
Publikacja opisuje diete KetoCal, a nie diete Kwasniewskiego !!!!!
Coprandro?

Po trzecie, jesli cos hamuje to niekoniecznie moze zapobiegac jesli jest
stosowane permanentnie.

Po czwarte, w publikacji jest mowa tylko o specyficznym nowotworze mozgu u MYSZY(!!)

Po czawarte, podaj przypadek wyleczenia nowotworu ale dieta Kwasniewskiego,
ktory opisano w powaznym czasopismie naukowym...to wtedy mozesz piac peany na
temat optydiety i twojego guru. Macie takie, towarzyszko optymalna? To prosze
bardzo przedstaw je tutaj.

> Dieta wysokotĹ&#65533;uszczowa o ograniczonej iloĹ&#65533;ci
wÄ&#65533;glowodanĂłw prawdopodobnie
> hamuje rozwĂłj zĹ&#65533;oĹ&#65533;liwych nowotworĂłw mĂłzgu - informuje
â&#65533;&#65533; Nutrition and
> Metabolismâ&#65533;&#65533;.
>
> Opisywana w nim dieta znana jest w USA pod nazwa handlowÄ&#65533; KetoCal. Do
> tej pory stosowano jÄ&#65533; m.in. w leczeniu dzieci chorych na
epilepsjÄ&#65533;.
> Biolodzy z amerykaĹ&#65533;skiego Boston College poddali jej dziaĹ&#65533;aniu
myszy
> chore na zĹ&#65533;oĹ&#65533;liwe nowotwory mĂłzgu. Jak objaĹ&#65533;nia prof.
Tom Seyfried,
> autor eksperymentu, u leczonych dietÄ&#65533; zwierzÄ&#65533;t guzy nie
zniknÄ&#65533;Ĺ&#65533;y
> caĹ&#65533;kowicie, ale bardzo siÄ&#65533; zmniejszyĹ&#65533;y. Osobniki
utrzymywane na diecie
> KetoCal cieszyĹ&#65533;y siÄ&#65533; lepszÄ&#65533; kondycjÄ&#65533; i
ĹźyĹ&#65533;y dĹ&#65533;uĹźej niĹź gryzonie z grupy
> kontrolnej. DziaĹ&#65533;anie diety wysokotĹ&#65533;uszczowej na nowotwĂłr
mĂłzgu opiera
> siÄ&#65533; na niskiej zawartoĹ&#65533;ci glukozy. To ona stanowi poĹźywienie
dla komĂłrek
> nowotworu. Pozbawione glukozy komĂłrki rakowe
â&#65533;&#65533;gĹ&#65533;odujÄ&#65533;â&#65533;&#6
5533; i przestajÄ&#65533;
siÄ&#65533;
> namnaĹźaÄ&#65533;. ZĹ&#65533;oĹ&#65533;liwy nowotwĂłr mĂłzgu to jeden z
najbardziej Ĺ&#65533;miertelnych
> [...]
> naĹ&#65533;wietleniami. Prof. Seyfried ma nadziejÄ&#65533;, Ĺźe dieta KetoCal w
> przyszĹ&#65533;oĹ&#65533;ci stanie siÄ&#65533; kolejnym narzÄ&#65533;dziem
walki z tym schorzeniem.
-----Koniec cytatu.

> http://www.nutritionandmetabolism.com/content/4/1/4
> http://www.nutritionandmetabolism.com/content/4/1/5
>
> Czyli Ĺźe niby nadmiar glukozy moĹźe byÄ&#65533; rakotwĂłrczy? :-(
> Hmm... czyĹźby jednak wÄ&#65533;glowodany byĹ&#65533;y w odwrocie...?...
> Nareszcie i w Ameryce odkryli AmerykÄ&#65533;... :-P

W Ameryce diety wysokotluszczowe byly stosowane w leczeniu epilepsji juz ponad
80 lat temu. Ponadto jak wszyscy dokladnie i niewatpliwie wiedza, to pan
Kwasniewski SPLAGIATOWAL czyli innymi slowy ZERZNAL bez pardonu diete Hermana
Tallera. Pisal o tym przeciez Ponomarenko.

Znowu wiec usilujemy bezczelnie sciemniac towarzyszko?

Dlatego wiec w celu schlodzenia rozegrznego mozdzku, przypominam jak "leczy"
dieta Kwasniewskiego nowotwory (i nie tylko nowotwory):

http://tinyurl.com/3854tn

PostWysłany: Sro Lut 08, 2006 11:26 am Temat postu: Re: Kolejna ofiara Jana
Kwaśniewskiego Odpowiedz z cytatem Drodzy!

Pod koniec roku informowałem Was o śmierci pana Wiesława Kijanowskiego,
Przewodniczącego Komisji Rewizyjnej OSBO, wieloletniego optymalnego, doradcę
żywieniowego . Zmarł on przypomnę na skutek nowotowru złośliwego żołądka . Do
dnia dzisiejszego OSBO ani pan Kwaśniewski nie raczyli choćby ze zwykłej
przyzwoitości poinformować o tym na swoich stronach czy w miesięczniku . Nikt
nie podziękował za jego wieloletną pracę dla OSBO . To był dość młody człowiek
między 50-60 .

Los chciał że przed niespełna dwoma tygodniami także na raka zmarł doc . dr hab
. med . Kazimierz Mądry wieloletni bliski przyjaciel pana Kwaśniewskiego .
Znałem tego człowieka z organizowanych spotkań . To była bardzo bliska osoba tej
rodziny . Wiem od znajomych że gdy pan Kwaśniewski udzielał porad lekarskich w
Gliwicach to doc . Mądry podpisywał się pod jego receptami . Mógł to robić bo
był lekarzem a pan Kwaśniewski nie miał wówczas takiego prawa . Dwa tygodnie
mija od tej tragedii i tak jak poprzednio optymalni o tym milczą .

To jest oburzające dla mnie . Tacy ludzie umierają na nowotwór a pan Kwaśniewski
dalej opowiada bajki tym jak jego dieta uniemożliwia zachorowanie na nowotwór,
że jest to niemożliwie i że nie zna takich przypadków . Stworzyli "złotą księgę"
i mają w niej same przypadki wyleczeń . Może czas na to by stworzyć "czarną
księgę"? Czy ktoś jest jeszcze na tyle naiwny by widząc to nadal ufać w czyste
intencje pana Kwaśniewskiego? Ten człowiek pokazuje tylko pół prawdy . Drugie
pół celowo z premedytają skrywa . _________________ Hinker

Ps. Przy okazji przekaz panu Tomkowi Kwasniewskiemu aby dokladnie przetlumaczyl
sobie tekst o Hunzach, a szczegolnie zdanie ktore podaje ilosc zjadanego przez
nich bialka zwierzecego na dzien.

Jego strone czytaja nie tylko glupie i naiwne "goje":))))

Jeff

3. Data: 2007-02-23 23:18:35

Temat: Re: Nowotwór - dieta na raka...
Od: "??? ????" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

??? ???? ?????? ??????

???? ???? ??????? ??? ????? ?? ?????? ??????? ?? ?? ??? ??????
www.arabzwaj.com

???? ????? ??????? ??????? ?????

??? ????? ??????

????? ????? ?? ?? ??? ?????? www.arabzwaj.com
for marrige and friend ship???? ????? ??? ?????? ??????? ???? ????
????? www.arabzwaj.com

www.arabzwaj.com ???? ???? ????? ??????? ? ?????? ??????

www.arabzwaj.com ???? ????? ????? ????? ?????

the best web site formarrige and frindship www.arabzwaj.com???? ????
????? ??????? ? ??????

4. Data: 2007-02-24 08:45:17

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jeff" <j...@v...pl> napisał w wiadomości
> Re: "Dieta zwalcza raka"

A co robisz na tej grupie Anno Clay? Jesteś kobieta, a przedzierzgnęłaś się
w faceta od jakiegoś czasu. Piszesz na różne grupy pod różnymi nickami.
Wiele osób Cię zidentyfikowało. Obrażasz, prześladujesz ludzi na różnych
grupach, grożąc policją i prokuratorem. Wszyscy wiedzą, że jesteś
niespełnionym, sfrustrowanym naukowcem mieszkającym w Kanadzie.
Ciekawe czy na tej grupie też będziesz zastraszać ludzi.
Pozdrawiam Jurek M.

5. Data: 2007-02-24 10:40:01

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czlowiek to niestety nie MYSZA

MYSZ nie "MYSZA", na litość boską !

6. Data: 2007-02-24 15:29:07

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szarlatan Mierzynski napisal:

> [...]

> niespełnionym, sfrustrowanym naukowcem mieszkającym w Kanadzie.
> Ciekawe czy na tej grupie też będziesz zastraszać ludzi.

Znowu zaczynamy bredzic nie na temat? Moze napiszesz tutaj umyslowo chory
czlowieku cos wiecej na temat leczenia nowotworow twoja optymalna dieta? :)

Schozofrenia galopujaca czy psychoza maniakalna cie zrzera? A moze szukamy
zbicia fortuny na nieuleczxlnie chorych, panie anonimie z Poznania?

7. Data: 2007-02-24 15:35:45

Od: "Jeff" <j...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

pOprzednik napisal:

> MYSZ nie "MYSZA", na litość boską !

Tylko tyle wylapales z poprzedniego postu? To malo. Ale dzieki za korekte.
Zauwaz, ze robienie takich drobnych bledow to maly pikus w stosunku do tematu
ktory tutaj wrzucilem.
Szkoda, ze tego nie zauwazyles. Przykre to szczegolnie dlatego, ze chyba szukasz
tu informacji o zdrowiu a nie ortografii. No chyba, ze sie myle:))

8. Data: 2007-02-24 16:53:13

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> MYSZ nie "MYSZA", na litość boską !

Nie drażnij Anny Clay alias Jeff, sfrustrowanej pani naukowiec z Kanady o 8
nickach...bo poszczuje prokuratorem...serio.
Pozdrawiam Jurek M.

9. Data: 2007-02-24 17:44:13

Od: "ryou.ko" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek napisał(a):
> Z cyklu: I znowu dr Kwaśniewski ma rację...
> (twierdząc od lat, że dieta wysokotłuszczowa niskowęglowodanowa zwalcza
> raka)

Jak na razie to wiadomo (badania dostępne w publikacjach i podręcznikach
medycznych, że dieta wysokotłuszczowa sprzyja rakom jelita grubego,
żołądka i prawdopodobnie piersi. Gratulacje.

pzdr.
R*

10. Data: 2007-02-24 18:29:04

Od: "d852" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko tyle wylapales z poprzedniego postu?

Niestety aż oczy zabolały.

guzki schmorla
Łysienie plackowate
soczewki Optix