Strona główna Grupy pl.rec.dom Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.

Grupy

Szukaj w grupach

 

Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 1


« poprzedni wątek następny wątek »

1. Data: 2003-10-08 13:53:21

Temat: Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.
Od: "-ZED-" <z...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej!


Sześć lat temu kupiłem fotel biurowy firmy Nowy Styl. Służył mi dzielnie.
Jakiś czas temu koleżanka pchnęła mnie mocno - a jestem ciężki - na ów mebel.
Coś strzeliło, chrupnęło, ale na oko wszystko było ok.

Po pewnym czasie wykonałem nagły ruch - chcąc schwytać mojego kota. Znowu
chrupnęło. Okazało się, iż pękł element mechanizmu - fotel nie nadawał się
do użytku (siedzisko spadało z nogi).

Wysłałem mailem do firmy Nowy Styl prośbę o przesłanie owego mechanizmu
za zaliczeniem. Fotel w stanie idealnym, a mechanizm pewnie znacznie
tańszy od całości...

Na drugi dzień rano zadzwonił Pan z Nowego Stylu i powiedział, że firma na
swój koszt prześle do mnie w ramach reklamacji nowszą generację tegoż mechanizmu.
Zaprotestowałem - "przecież to już 6 lat". "Nic nie szkodzi".

Rzeczywiście - przesyłkę otrzymałem. Zatem - bujając się na ulubionym
fotelu - wykorzystuję chwilę i piszę - firma Nowy Styl, to producent
godny polecenia! I życzę wszystkim takiego podejścia do klienta.

--
,---------------------------------------------------
--------------.
| Pozdrawiam, -ZED- | Zakon Unicki Koncentratów i Homogenitów |
| <Alginian Figaro> | Rada Rabinatu p.r.wr. SHMS |
`---------------------------------------------------
--------------'

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


1. Data: 2003-10-10 08:42:06

Temat: Re: Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.
Od: "KK" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

> Rzeczywiście - przesyłkę otrzymałem. Zatem - bujając się na ulubionym
> fotelu - wykorzystuję chwilę i piszę - firma Nowy Styl, to producent
> godny polecenia! I życzę wszystkim takiego podejścia do klienta.

Jak pisałem kilka dni temu - miałem to samo gdy chciałem wymienić pęknięty
element w sklepie. Producent mi bezpłatnie go wymienił.

Pzdr
KK


› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : [ 1 ]


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

Pralko-suszarka ARISTON AL 108D - opinie na temat
rynny GALECO ..- prosba o opinie
oznakowanie przewodu fazowego
<PILNE> Potrzebna SZYBKA pomoc ! (Wybór lodówki i mikrofalówki)
Chlodziarko-zamrazarka z duza komora mrozaca

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Wkłady do zniczy...
Naprawa klimy przenośnej - czy to opłacalne?
Prasa do oleju na użytek domowy
Re: Zerowatt zx 33 - instrukcja obslugi
jak dotrzeć do głowicy baterii

zobacz wszyskie »