| « poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2003-10-08 13:53:21
Temat: Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.Hej!
Sześć lat temu kupiłem fotel biurowy firmy Nowy Styl. Służył mi dzielnie.
Jakiś czas temu koleżanka pchnęła mnie mocno - a jestem ciężki - na ów mebel.
Coś strzeliło, chrupnęło, ale na oko wszystko było ok.
Po pewnym czasie wykonałem nagły ruch - chcąc schwytać mojego kota. Znowu
chrupnęło. Okazało się, iż pękł element mechanizmu - fotel nie nadawał się
do użytku (siedzisko spadało z nogi).
Wysłałem mailem do firmy Nowy Styl prośbę o przesłanie owego mechanizmu
za zaliczeniem. Fotel w stanie idealnym, a mechanizm pewnie znacznie
tańszy od całości...
Na drugi dzień rano zadzwonił Pan z Nowego Stylu i powiedział, że firma na
swój koszt prześle do mnie w ramach reklamacji nowszą generację tegoż mechanizmu.
Zaprotestowałem - "przecież to już 6 lat". "Nic nie szkodzi".
Rzeczywiście - przesyłkę otrzymałem. Zatem - bujając się na ulubionym
fotelu - wykorzystuję chwilę i piszę - firma Nowy Styl, to producent
godny polecenia! I życzę wszystkim takiego podejścia do klienta.
--
,---------------------------------------------------
--------------.
| Pozdrawiam, -ZED- | Zakon Unicki Koncentratów i Homogenitów |
| <Alginian Figaro> | Rada Rabinatu p.r.wr. SHMS |
`---------------------------------------------------
--------------'
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
1. Data: 2003-10-10 08:42:06
Temat: Re: Nowy Styl - krzesła - najwyższa jakość obsługi - opinia klienta.> Rzeczywiście - przesyłkę otrzymałem. Zatem - bujając się na ulubionym
> fotelu - wykorzystuję chwilę i piszę - firma Nowy Styl, to producent
> godny polecenia! I życzę wszystkim takiego podejścia do klienta.
Jak pisałem kilka dni temu - miałem to samo gdy chciałem wymienić pęknięty
element w sklepie. Producent mi bezpłatnie go wymienił.
Pzdr
KK
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |