Nowy czajnik

1. Data: 2004-05-11 04:14:36

Temat: Nowy czajnik
Od: "Lenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dostałam śliczny, metalowy czajnik. Niestety. Po zagotowaniu w nim wody ma ona
zawsze brzydki metaliczny zapach. Co ze smakiem nie wiem - wolałam nie
ryzykować. Czy ma ktoś pomysł co z tym zrobić?
Będę wdzięczna za każdą sugestię.
Pozdrawiam
Lenka
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2004-05-11 07:22:02

Temat: Re: Nowy czajnik
Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lenka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zawsze brzydki metaliczny zapach. Co ze smakiem nie wiem - wolałam nie
> ryzykować. Czy ma ktoś pomysł co z tym zrobić?

Moze się wysmrodzi... Zagotuj parę razy wodę z łyżką sody. Soda pochłania
zapach.
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-05-11 10:03:29

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Lenka wrote:
> ryzykować. Czy ma ktoś pomysł co z tym zrobić?
Powinien sie "wysmrodzic" po jakims czasie. Moj tez na poczatku byl nie
do uzytku, wiec byla w nim przegotowywana woda do roslin, a po jakims
czasie mozna juz go bylo uzywac. Po dlugim nieuzyciu tez mu sie tak
czasem robi :(

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2004-05-18 05:51:11

Od: "Lenka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>zawsze brzydki metaliczny zapach. Co ze smakiem nie wiem - wolałam nie
>ryzykować. Czy ma ktoś pomysł co z tym zrobić?

No i mam problem z głowy. Po tygodniowej walce ze smrodem (nic nie pomagało) -
czajnik zaczął przeciekać... Czy jest sens reklamować?

1. Data: 2004-05-23 01:00:24

Od: b...@m...pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "Lenka" <m...@i...pl>

--

jasne, ze jest, bo najwyzej zamienisz na cos zupelnie innego.
Szkoda czyjejs kasy, a teraz juz Twojej :-)

---

KitchenAid
zapiekanka
Parapetowe