Nowy program kulinarny?

1. Data: 2015-12-31 12:19:52

Temat: Nowy program kulinarny?
Od: "Piotr" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trafiłem przypadkiem na fragment jakiegoś programu kulinarnego.
Bardzo interesujący.
Przypuszczam, że jest nadawany z jakąś regularnością (co tydzień?).
Czy wiecie może w jakiej telewizji i w jakich godzinach jest nadawany?
Mam nadzieję, że nie jest to coś kodowanego w płatnym pakiecie.
Chętnie obejrzałbym czasem coś nowego.

https://www.facebook.com/sokzburaka/videos/vb.145201
5088365848/1712106202356734/?type=2&theater

jeśli link się połamie to chyba sobie poradzicie

2. Data: 2015-12-31 14:44:07

Temat: Re: Nowy program kulinarny?
Od: Nika <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-31 o 12:19, Piotr pisze:
> [...]
> Czy wiecie może w jakiej telewizji i w jakich godzinach jest nadawany?
> Mam nadzieję, że nie jest to coś kodowanego w płatnym pakiecie.

TV Republika

http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1645928
,1,macierewicz-gotuje-na-wizji-i-dyskutuje-o-zbrodni
-smolenskiej.read

_ _

Nika

3. Data: 2016-01-02 07:09:59

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 Dec 2015 12:19:52 +0100, Piotr napisał(a):

> Trafi?em przypadkiem na fragment jakiego? programu kulinarnego.
> Bardzo interesuj?cy.
> Przypuszczam, ?e jest nadawany z jak?? regularno?ci? (co tydzie?
> Czy wiecie mo?e w jakiej telewizji i w jakich godzinach jest nadawany?
> Mam nadziej??e nie jest to co? kodowanego w p?atnym pakiecie.
> Ch?ie obejrza?bym czasem co? nowego.
>
> https://www.facebook.com/sokzburaka/videos/vb.145201
5088365848/1712106202356734/?type=2&theater

> je?li link si?o?amie to chyba sobie poradzicie

Jeszcze jak byś sobie czytnik skonfigurował jak trzeba, to by było cudownie.

Re: przecier (słoikowy)
Re: przecier (słoikowy)
Re: przecier (słoikowy)
Re: przecier (słoikowy)