Re: przecier (słoikowy)

1. Data: 2015-12-26 18:01:52

Temat: Re: przecier (słoikowy)
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jest bardzo wiele na rynku.
Myślę, że zależy od treści na opakowaniu, składu, producenta długości
terminu ważności, itp itd.
Np koncentratu na pewno nie, a soczek 200ml, z załaczną rurką, na pewno tak,
ale jest nieskończenie wiele form pszehodnih.

--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

2. Data: 2016-01-17 23:09:22

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

no właśnie nie mogę wyjść z podziwu, że więkoszść jhak nie wszystkie
przeciery nie mają składu (no poza tym że 30% koncentrat..), ew.
niektóre podają że nie ma dodatku cukru...

a na oko wydają się czymś dopomopowane (a przynajmniej powietrzem ;)) ...

3. Data: 2016-01-18 10:57:53

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no właśnie nie mogę wyjść z podziwu, że więkoszść jak nie wszystkie
> przeciery nie mają składu (no poza tym że 30% koncentrat..), ew.
> niektóre podają że nie ma dodatku cukru...

NIe uwieżę, o benzoesanie sodu napisane jest zdaje się na każdym.

--
skasowali mi stronę:

Wesołych Świąt
Mak z Lidl'a chwalę.