Wesołych Świąt

1. Data: 2015-12-24 15:29:48

Temat: Wesołych Świąt
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Ktoś musi zacząć, więc...
życzę Wam smacznych świąt!

Ode mnie na słodko:
http://images77.fotosik.pl/183/29c14374cc6c3579med.j
pg

Ewa

2. Data: 2015-12-25 14:12:03

Temat: Re: Wesołych Świąt
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> życzę Wam smacznych świąt!

Świąt nie zjadłam, ale muj bżuh jest zadowolony.

--
_____http://ortografia.ma7.eu_____zmiana adresu strony
w zakładce 'inne', nowa wersja syntezatora mowy GdakMini2_99 ,

3. Data: 2015-12-26 14:06:28

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-25 o 14:12, Stokrotka pisze:

> Świąt nie zjadłam, ale muj bżuh jest zadowolony.

Mój bżuh pełen uch, a Twój?

Ewa

4. Data: 2015-12-26 18:03:33

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój bżuh pełen uch, a Twój?

Nie podsłuhiwałam, ale myślę, że zadowolny był i z uh, i z uha.
Na marginesie: wiesz dlaczego miś uszatek śpi na podłodze?

5. Data: 2015-12-27 08:08:41

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-12-24 o 15:29, FEniks pisze:
> Ktoś musi zacząć, więc...
> życzę Wam smacznych świąt!

Ewo, już po świętach tu zajrzałam, dla Ciebie spóźnione imieninowe
serdeczności: https://www.youtube.com/watch?v=ltq8IH7bEdA

--
B.

6. Data: 2015-12-27 16:32:14

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Dec 2015 14:12:03 +0100, Stokrotka napisał(a):

> Świąt nie zjadłam, ale muj bżuh jest zadowolony.

Moje Święta wesołe, ale też raczej mało jadalne - może te Ewy "święta" to
jakieś potrawy ;-)
Za życzenia wszak dziękuję, choć (ze względu na brak dostępu do laptopa w
czasie Świąt) poniewczasie i przyłączyć się już nie mogę. Za to mogę
wszystkim życzyć wesołego czasu po Świętach aż do Sylwestra, co niniejszym
czynię :-)

--

XL
O smoleńskiej katastrofie będziemy wciąż Polakom przypominać - dopóki nie

7. Data: 2015-12-27 21:04:29

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-27 o 08:08, bbjk pisze:

> Ewo, już po świętach tu zajrzałam, dla Ciebie spóźnione imieninowe
> serdeczności: https://www.youtube.com/watch?v=ltq8IH7bEdA

Dzięki, Basiu!
Na marginesie - dziwnym zbiegiem okoliczności zrobiłam na te święta -
nietypowo - ciasto z wiśniami. ;)

Ewa

8. Data: 2015-12-27 21:05:18

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-26 o 18:03, Stokrotka pisze:

> Nie podsłuhiwałam, ale myślę, że zadowolny był i z uh, i z uha.
> Na marginesie: wiesz dlaczego miś uszatek śpi na podłodze?

Bo klapnięte łuszko ma? ;)

Ewa

9. Data: 2015-12-28 01:00:45

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Dzięki, Basiu!
> Na marginesie - dziwnym zbiegiem okoliczności zrobiłam na te święta -
> nietypowo - ciasto z wiśniami. ;)

I bardzo dobrze - precz z rutyną :-)

Świątecznych serdeczności życzę...

10. Data: 2015-12-28 07:02:30

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-12-27 o 21:04, FEniks pisze:

> Na marginesie - dziwnym zbiegiem okoliczności zrobiłam na te święta -
> nietypowo - ciasto z wiśniami. ;)

No i świetnie, to wszystko umowne przecież jest. Z mrożonymi, czy z
nalewki? A może miałaś jakimś sposobem świeże?
Mnie nawet jeść się odechciało ostatnio... Więc skubnęłam tylko
kawałeczek sernika. I tyle łasuchowania :)
--
B.

Mak z Lidl'a chwalę.
Cielęcina