Wesołych Świąt

11. Data: 2015-12-28 12:34:55

Temat: Re: Wesołych Świąt
Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-28 o 07:02, bbjk pisze:

> No i świetnie, to wszystko umowne przecież jest. Z mrożonymi, czy z
> nalewki? A może miałaś jakimś sposobem świeże?

Mrożone oczywiście.

> Mnie nawet jeść się odechciało ostatnio...

Na obecną sytuację to chyba tylko duże ilości makowca pomogą. ;)

Ewa

12. Data: 2015-12-28 12:35:48

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-28 o 01:00, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> I bardzo dobrze - precz z rutyną :-)
>
> Świątecznych serdeczności życzę...

Dzięki. A Ty czym świętowałeś?

Ewa

13. Data: 2015-12-28 15:30:42

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki. A Ty czym świętowałeś?

Tilapia po grecku...
Sum w galarecie...
Śledź w sałatkach warzywnych...
Przysmażane na masełku pierożki z grzybami i kapustą...

Nie mieliśmy w tym roku smażonego karpia ani kutii.
Chyba jednak w przyszłym roku zrobię kutię bo mi tego "deseru" brakowało :-)

14. Data: 2015-12-28 15:31:55

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Mrożone oczywiście.

> Na obecną sytuację to chyba tylko duże ilości makowca pomogą. ;)

Albo miodownika, mniam, mniam.
Albo jeszcze lepiej i tego i tamtego, tłuszczyki zrzuci się na nartach ;-)

15. Data: 2015-12-28 16:04:25

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 15-12-28 o 12:34, FEniks pisze:

> Na obecną sytuację to chyba tylko duże ilości makowca pomogą. ;)

Myślisz, że trza przespać ten czas?
Wystarczy, ze inni najedli się szaleju, wolę jednak być przytomna.
--
B.

16. Data: 2015-12-28 16:25:22

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Basia napisała:

> Myślisz, że trza przespać ten czas?
> Wystarczy, ze inni najedli się szaleju, wolę jednak być przytomna.

Zaopatrzyłem się w zapas piernika. By nim to wszystko (czasownikowo)
traktować.

Jarek

--
Nasz oberlejtnant Makovec mawiał nam nieraz: "Dyscyplina musi być, wy łby
zakute, bo bez niej to byście łazili po drzewach jak te małpy, ale wojsko

17. Data: 2015-12-28 16:59:38

Od: bbjk <b...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zaopatrzyłem się w zapas piernika. By nim to wszystko (czasownikowo)
> traktować.

Może i jest to metoda.
--
B.
Siedź w kącie, a znajdą Cię.

18. Data: 2015-12-28 22:55:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-28 o 16:04, bbjk pisze:

> Myślisz, że trza przespać ten czas?

Albo przetrwać w odmiennym stanie świadomości.

> Wystarczy, ze inni najedli się szaleju, wolę jednak być przytomna.

Masz mocne nerwy.

Ewa

19. Data: 2015-12-28 22:59:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-12-28 o 15:30, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Tilapia po grecku...

Tilapia chyba nie cieszy się dobrą sławą.

> Nie mieliśmy w tym roku smażonego karpia ani kutii.
> Chyba jednak w przyszłym roku zrobię kutię bo mi tego "deseru"
> brakowało :-)

Zachwytów nad kutią nie podzielam. Jadłam kilka razy i ani razu mi nie
smakowała, w żadnym wydaniu, nawet własnym.

Ewa

20. Data: 2015-12-28 23:31:52

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tilapia chyba nie cieszy się dobrą sławą.

Nie mam pojęcia :-) Skąd ta zła opinia o rybie?

Każda ryba, jak tylko nie kupujesz ze śmierdzących chinskich ferm rybnych to
jest OK :-) Czy jest na opakowaniach w Polsce nazwane miejsce skąd ryba
pochodzi?

> Zachwytów nad kutią nie podzielam.
> Jadłam kilka razy i ani razu mi nie smakowała,
> w żadnym wydaniu, nawet własnym.

Że za słodka? Coś konkretnego Ci w niej nie smakuje?
Nie to żeby zachwyty jakieś, ale mi raczej smakowała.

Mówią że człowiek dorosły lubi jeść to co mu mama jako
dziecku przygotowywała... Mi kutia mojej mamy
smakowała, więc i teraz za nią trochę tęsknię :-)

Ale smak to oczywiście bardzo subiektywna sprawa,
Ewo... tak jak wiara/niewiara w Pana Boga ;-)

Mak z Lidl'a chwalę.
Cielęcina
bezy
Ach ten dyktator!