Numer statystyczny choroby

1. Data: 2001-01-04 17:08:26

Temat: Numer statystyczny choroby
Od: "Flor" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos wie gdzie mozna znalezc w internecie spis chorob z podanym ich
numerem statystycznym ?Ewentualnie czy ktos moze z was ma to na komputerze i
moglby mi przeslac na maila jako zalacznik ? Za wszelka pomoc dziekuje.
Pozdrawiam,
Flor

2. Data: 2001-01-04 20:11:43

Temat: Re: Numer statystyczny choroby
Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> moglby mi przeslac na maila jako zalacznik ? Za wszelka pomoc dziekuje.

Człowieku!
Spis kodów ICD-10 w postaci uproszczonej ( np. J 11 ) to jest książki wielkości
zeszytu, a pełny spis wraz z rozszerzeniami ( np. J 11.8 ) i omówieniem to jest
cegła wielkości encyklopedii
Może napisz o co konkretnie Ci chodzi
TW

3. Data: 2001-01-04 20:21:56

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wielkości
> zeszytu, a pełny spis wraz z rozszerzeniami ( np. J 11.8 ) i omówieniem to

Jeśli Cię to interesuje, to ta prostsza wersja jets do nabycia pod adresem
http://www.medbook.com.pl/towar/1429.htm ( Międzynarodowa statystyczna
klasyfikacja chorób i problemów zdrowotnych ICD-10. Kategorie 3-znakowe ).Cena
11.40 zł
TW

4. Data: 2001-01-04 21:57:40

Od: "Flor" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi mi o numer ststystyczny choroby 706. Co to jest?

5. Data: 2001-01-05 19:03:43

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi mi o numer ststystyczny choroby 706. Co to jest?

A cholera wie... To jest jakieś stare oznaczenie. Obecnie kod wyglada np.
tak: A 23.4
TW

6. Data: 2001-01-06 10:14:56

Od: "Flor" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze to jest jednak J06 a nie 706 - mam to recznie wpisane w swojej
ksiazeczce i moze stad ten blad. Przypuszczam, ze to grypa, ale grypy
jeszcze tak ciezko nie przechodzilem, wiec sie dopytuje.
Pozdr
Flor

7. Data: 2001-01-06 12:29:19

Od: <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ksiazeczce i moze stad ten blad. Przypuszczam, ze to grypa, ale grypy
> jeszcze tak ciezko nie przechodzilem, wiec sie dopytuje.

J 06 &#8211; infekcja dróg oddechowych o umiejscowieniu mnogim lub nieokreślonym -
takie mało konkretne, a wygodne rozpoznanie
TW

8. Data: 2020-03-30 10:07:55

Od: g...@g...com szukaj wiadomości tego autora

73

9. Data: 2020-03-30 20:42:13

Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2020-03-30 o 10:07, g...@g...com pisze:
> 73

Nie ma takiej choroby.
Podaj pełny numer.

Np. F73 oznacza upośledzenie umysłowe głębokiego stopnia.

gardziolko
Grypa a antybiotyki
ofiary bledow lekarskich-pilne!
odnosnie pieprzykow