O 14-latkach jeszcze

1. Data: 2005-12-06 07:15:41

Temat: O 14-latkach jeszcze
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skoro wyniknął problem 14-latków.

Mój 14-latek (chłopak, żeby nie było niejasności, o czym większość wie)
powiedział mi wczoraj że chce sobie ufarbować włosy na czarno. Jest ciemnym
szatynem i uważa że ma fatalny kolor włosów. Włosy ma bardzo ładne, gęste,
proste, w tej chwili krótkie , ale chce sobie zapuścić, czemu się nie
sprzeciwiam.
Jak na razie wybiłam mu z głowy (tzn. wytłumaczyłam) kupowanie trwałej farby
i stanęło na tym ze kupi farbę, która zmywa się po 4-8 myciach.
Na dodatek ma to zrobić wtedy kiedy przez dłuższy czas nie będzie chodził do
szkoły (np. przed Świętami) aby miało szanse zleźć z głowy jak wyjdzie
brzydko.

Że wyjdzie fatalnie to ja wiem, bo kolor czarny jest bardzo "jaskrawy" i
nienaturalny, wiem bo sama kiedyś zafarbowałam włosy na czarno i byłam
bardzo niezadowolona. Niestety ten argument do niego nie trafia.

Na razie na szczęście nie znalazł w drogeriach farby, której szuka.

No i co tu zrobić z takim ?

Macie jakieś pomysły jak wyperswadować ?

Pozdrowienia.

Basia

2. Data: 2005-12-06 08:06:51

Temat: Re: O 14-latkach jeszcze
Od: "Agnieszka" <a...@z...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:dn3dq0$30gc$3@news2.ipartners.pl...

> [...]
>
> Na razie na szczęście nie znalazł w drogeriach farby, której szuka.
>
> No i co tu zrobić z takim ?
>
> Macie jakieś pomysły jak wyperswadować ?

Podrzucić do przeczytania "Anię z Zielonego Wzgórza" ;-)

Agnieszka

3. Data: 2005-12-06 08:10:40

Od: Agnieszka Krysiak <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A czereśnie tego lata były słodkie, co poświadcza "Basia Z."
<bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> mówiąc:

>Macie jakieś pomysły jak wyperswadować ?

Odrosty. Raz, że fatalnie będzie wyglądał z chociaż kilkumilimetrowym
odrostem. Dwa, że aby uniknąć owych odrostów, farbowanie będzie musiał
powtarzać regularnie co kilka tygodni. Albo ściąć.

Agnieszka
--
Proudly (-.-------.- Folk Lore for the Masses -.--------.-)
Presents: ("Kobieta znacznie mniej odpowiada za to, co robi.)

4. Data: 2005-12-06 08:18:32

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:dn3dq0$30gc$3@news2.ipartners.pl...
> [...] Macie jakieś pomysły jak wyperswadować ?

A chcesz wyperswadować z przyczyn ideologicznych ;) czy estetycznych (w
sensie fatalnego wyjścia samej farby, a nie ewentualnego wyglądu z kolorową
głową)?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

5. Data: 2005-12-06 08:50:03

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" :

> A chcesz wyperswadować z przyczyn ideologicznych ;) czy estetycznych (w
> sensie fatalnego wyjścia samej farby, a nie ewentualnego wyglądu z
kolorową
> głową)?

Czysto estetycznych.
Mi się bardzo nie podobają faceci z farbowanymi włosami (tzn farbowanymi na
kolory nienaturalne, no bo naturalnych to nie widać).

Pozdrowienia.

Basia

6. Data: 2005-12-06 08:55:33

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> wrote in
message news:dn3jau$1t5$1@news2.ipartners.pl...

> Czysto estetycznych.
> Mi się bardzo nie podobają faceci z farbowanymi włosami (tzn farbowanymi
na
> kolory nienaturalne, no bo naturalnych to nie widać).

I dokładnie to mu powiedz - że dziewczyny nie lubią farbowanych,
ondulowanych i malowanych facetów. (Bo większość chyba jednak rzeczywiście
nie lubi) Może to go przekona?
Anka

7. Data: 2005-12-06 08:56:08

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:dn3jau$1t5$1@news2.ipartners.pl...
> [...]
> na
> kolory nienaturalne, no bo naturalnych to nie widać).

Znaczy, z ideologicznych :)

W sumie na to też powinno pomóc. Weź mu powiedz, że nie zgadzasz się na
farbowanie w domu, bo będzie wyglądać jak pomalowany plakatówką (bo będzie
:>) Jak chce mieć czarne, to niech sobie zrobi profesjonalną łatwozmywalną
koloryzację w dobrym salonie - za swoje, oczywiście. Nawet jak go
konieczność wydania kilkudziesięciu zeta nie odstraszy, to przynajmniej
będzie miał "prawdziwe" czarne włosy, a taki np. Diacolor L'oreala (bardzo
ciemny fiolet na moich ciemnomyszowatych włosach) spiera się bez śladu,
zanim się pojawią jakiekolwiek odrosty.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

8. Data: 2005-12-06 09:25:35

Od: "Dorota D." <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisał w wiadomości news:dn3dq0$30gc$3@news2.ipartners.pl...

> Na razie na szczęście nie znalazł w drogeriach farby, której szuka.

Ja bym się nie wtrącała - poważnie. Sama kiedyś ufarbowałaś włosy na czarno
i już wiesz, że nie było warto. Daj mu też szansę pozyskania takich
doświadczeń. Dziewczynom się pewnie nie spodoba, koledzy może się trochę
pośmieją, będą odrosty, może trzeba będzie potem ściąć nawet na zero... Może
nie będzie to przyjemne ani dla niego, ani dla Ciebie, ale przy najmniej nie
będzie mógł niczego zarzucić Tobie - wyraziłaś swoje zdanie, natomiast
ostateczną decyzję pozostawiłaś Jemu, "prawie dorosłemu" synowi. Niech robi,
co chce. Jego głowa i niech on się w razie czego martwić, jak przywrócić jej
estetyczny wygląd ;-)

D.

9. Data: 2005-12-06 09:30:26

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój 14-latek (chłopak, żeby nie było niejasności, o czym większość wie)
> powiedział mi wczoraj że chce sobie ufarbować włosy na czarno.

ja bym pozwolila ,
niech zrobi sobie ku-ku:)
p.

10. Data: 2005-12-06 09:46:25

Od: "Old Rena" <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia Z. <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> napisała:
> [...]
> szatynem i uważa że ma fatalny kolor włosów. Włosy ma bardzo ładne, gęste,
> proste, w tej chwili krótkie , ale chce sobie zapuścić, czemu się nie
[ciach]
Zaczyna zwracać baczną uwagę na to, jak wygląda...
Argumety już Ci dziewczyny podpowiedziały. To ja napiszę, jak było u nas.
Ja to przeszłam, gdy Marcin był w piątej klasie. Chciał być zdecydowanym
blondynem. Uprzedziłam o możliwych konsekwencjach i zgodziłam się, żeby
zafarbował włosy na wakacje. Za rok powtórzył z innym odcieniem. To
wystarczyło. Przekonał się, jak by wyglądał, gdyby miał inny kolor włosów.
Nie chciał już więcej eksperymentować ze swoim wyglądem. Do tej pory...
Chodzi mu po głowie pomysł na fryzurę... Zobaczę, co się z tego wykluje.

Pozdr.
--
Old Rena, matka spokojnego pomysłowego czternastolatka
[Renata Gierbisz]

Taniec rozwija dzieci
Mikołajki - JESZCZE większy problem
SUPER PREZENT - "SIMS 2: Świąteczny zestaw"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT