O 14-latkach jeszcze

221. Data: 2005-12-08 15:15:56

Temat: Re: O 14-latkach jeszcze
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" :

> Ale wątek chyba wciąż tyczy tego który postanowił się przefarbować na
> kolor żałobny ?

Cały wątek tak, z tym ze po drodze jak zapewne zauważyłeś wyewoluował trochę
na boki i stał się bardziej ogólny, ale ten akurat post nie.

Pozdrowienia.

Basia

222. Data: 2005-12-08 15:18:43

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> wrote in message
> uwazam, iz Twoje przyklady sa mocno naciagane, w konteskcie tego
> co napisalam.

Wiesz, nie mam dziś czasu na długie dyskusje, ale napisz mi krótko, CO w tym
przykładzie jest naciągane? Naprawdę nie znasz osób, które na hasło "dać
dziecku spróbować jak smakuje alkohol" zieją świętym oburzeniem, a
jednocześnie nie wyobrażają sobie żadnej uroczystości BEZ alkoholu?
Anka

223. Data: 2005-12-08 15:18:46

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl>
napisał
| Cały wątek tak, z tym ze po drodze jak zapewne zauważyłeś wyewoluował
trochę
| na boki i stał się bardziej ogólny, ale ten akurat post nie.

a skoro już o tym mowa, to ciekawa jestem czy już podjęłaś decyzję i czy syn
czeka z farbą do włosów w garści do pierwszego wolnego ? :)
Czy może wręcz przeciwnie - nie czeka i się pogodził z tym jak go bozia
stworzyła ? ;)

--
Kasia + prawie 5 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

224. Data: 2005-12-08 15:20:31

Od: "Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon\(k\)a <i...@p...onet.pl> napisała:
> a po co farbowac wlosy?
Regularnie? Przez maksymalnie czternastoletnią osobę? Nie wiem. Nie natknęłam
się na taki przypadek.
_Za_farbować raz, dwa razy - np. w celu sprawdzenia, czy gdyby się urodził(a)
z włosami blond lub niby skrzydło krucze, to podobał(a)by się sobie bardziej.
I myślę, że bardziej to podobanie się samemu ma znaczenie, niż podobanie się
rówieśnikom (płci przeciwnej lub nie). Ale mogę się mylić.

--
Old Rena
[Renata Gierbisz]

225. Data: 2005-12-08 15:24:23

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" :

> [...]
> czeka z farbą do włosów w garści do pierwszego wolnego ? :)
> Czy może wręcz przeciwnie - nie czeka i się pogodził z tym jak go bozia

Na razie jest cisza, a ja nie poruszam tego tematu pierwsza ;-)

Może mu przejdzie.

Pozdrowienia.

Basia

226. Data: 2005-12-08 15:36:20

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Old Rena " <o...@N...gazeta.pl> wrote in message
> Regularnie? Przez maksymalnie czternastoletnią osobę? Nie wiem. Nie
> natknęłam
> się na taki przypadek.

ale co o tym sadzisz.

> [...]
> się
> rówieśnikom (płci przeciwnej lub nie). Ale mogę się mylić.

owszem ma zanczenie dla kogo sie chcemy zmienic. ale zalozmy ze dla siebie,
wiele tu mam nie ma nic przeciwko farbowaniu wlosow, jako pewnemu rodzajowi
doswiadczenia. ciekawa jestem czy jesli dziecko regularnie juz zaczelo by
farbowac wlosy tez uwazaly by, ze swiat sie nie wali"

iwon(k)a

227. Data: 2005-12-08 15:40:41

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"miranka" <a...@m...pl> wrote in message

> [...]
> dziecku spróbować jak smakuje alkohol" zieją świętym oburzeniem, a
> jednocześnie nie wyobrażają sobie żadnej uroczystości BEZ alkoholu?

czy naprawde nie widzisz roznicy miedzy piciem alkoholu przez
dzieci i mlodziez a doroslych? naciagasz. doroslym trucizna ta mniej
szkodzi niz rozwijajacemu sie organizmowi.

iwon(k)a

228. Data: 2005-12-08 15:51:32

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Old Rena " :

> Regularnie? Przez maksymalnie czternastoletnią osobę? Nie wiem. Nie
natknęłam
> się na taki przypadek.

Ja znam takie osoby - dziewczyny.

Były takie również u mnie w klasie jakieś 35 lat temu.
Nie tyle farbowały, co rozjaśniały na platynowy blond.
Ale jakoś mi to nie pasuje.

Pozdrowienia.

Basia

229. Data: 2005-12-08 16:58:43

Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy naprawde nie widzisz roznicy miedzy piciem alkoholu przez
> dzieci i mlodziez a doroslych? naciagasz. doroslym trucizna ta mniej
> szkodzi niz rozwijajacemu sie organizmowi.

Czytaj ze zrozumieniem:) NIGDZIE nie napisałam ani słowa o PICIU alkoholu
przez młodzież. Napisałam, że nie widzę nic złego w tym, żeby dać dziecku
spróbować, jaki smak ma białe wino, a jaki czerwone. Jeśli 14-latek dostanie
na Sylwestra 1/2 kieliszka szampana też świat się nie zawali. Ale owszem mój
świat by się zawalił, gdyby mój syn zechciał razem z kolegami wypróbowywać
te smaki po raz pierwszy gdzieś w czyjejś piwnicy, albo w parku pod
krzakiem... Uznałabym to za totalną wychowawczą porażkę.
Anka

230. Data: 2005-12-08 17:10:47

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miranka" :

> [...]
> te smaki po raz pierwszy gdzieś w czyjejś piwnicy, albo w parku pod
> krzakiem... Uznałabym to za totalną wychowawczą porażkę.

A papieros ?
Co sądzisz o papierosach ?
Około połowy klasy Maćka (14-latki) pali, większość zapewne okazjonalnie.
Maciek nie pali, nigdy nie wyczułam od niego zapachu, a jestem dość
wyczulona.

Oczywiście wie jak bardzo to jest szkodliwe.
Ale jednocześnie mój maż pali nałogowo, w mieszkaniu ma szlaban i pali tylko
w łazience.

Ja podpalam okazjonalnie nigdy nie przy dzieciach i ogólnie rzadko.
Pierwszy raz zapaliłam w wieku około 16 lat w krzakach za namiotem na obozie
harcerskim a regularniej zaczęłam palić na studiach.

Niemniej bardzo chciałabym aby obydwaj chłopcy uniknęli tego nałogu.

Pozdrowienia.

Basia

Taniec rozwija dzieci
Mikołajki - JESZCZE większy problem
SUPER PREZENT - "SIMS 2: Świąteczny zestaw"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT
SUPER PREZENT - "HARRY POTTER i CZARA OGNIA"! HIT