O NETOROZUMIENIU - slowo na wtorek

1. Data: 2003-05-25 07:59:57

Temat: Re: O NETOROZUMIENIU - slowo na wtorek
Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

EvaTM wrote:

> Trudna. Mogę się podjąć, nic nie tracę przecież..? ;)
> Więc jak to zrobić..
> Może wypiszesz w punktach swoje zarzuty (tylko skracaj!);)
> I może All, jeśli zechce, zrobi to samo?
> By nie zaśmiecać grupy, może być na priv ;).
> Naprawdę, w tym potoku słów ginie meritum.

OK, priv.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-05-26 07:32:53

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"tycztom" news:baptp5$4gt$1@ochlapek.sierp.net...
> OK, priv.

jak Wam idzie? :)
bo już mi kciuki puchną ;)

Mania

1. Data: 2003-05-26 17:33:09

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

mania wrote:
> "tycztom" news:baptp5$4gt$1@ochlapek.sierp.net...
>
> jak Wam idzie? :)
> bo już mi kciuki puchną ;)
>
> Mania

"oj Mania, nie nerwuj sie" :D

P.S. Fajna pogoda była/jest :) Jest się z czego sieszyć.

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

Ofiara komputera
hiki komori ---part two
Niska samoocena
** Motywacja, nauka ... **
Help - materiały - osoby niepełnosprawne