O cyckach mozna by w kolko Macieju ;) [dluzyzna]

1. Data: 2007-10-26 07:54:02

Temat: O cyckach mozna by w kolko Macieju ;) [dluzyzna]
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja w kontekscie cyckow, ale nie podpinam sie pod istniejacy watek, bo troche
czegos innego dotyczy sprawa.
Kto to mowil? Kasica? Ze kazdy rozmiar biustu zasluguje na traktowanie z
szacunkiem. Jakos tak, sorki, jesli przekrecam. Zlote slowa, nalezy im sie
ramka :)
No wiec wlasnie, to sie tyczy rowniez tych biustow zawierajacych sie
w "oficjalnym" alfabecie, czyli od A do D. Nie zawsze, jesli ktos ma A-D,
to oznacza, ze nosi zle dobrany stanik. Niektore z nas maja wlasnie takie
wymiary, he he :) Wydaje mi sie, ze o ile biusciaste maja problem ze
znalezieniem w sklepach "naziemnych" swojego rozmiaru, o tyle
malobiusciaste maja problem ze znalezieniem stanika porzadnej jakosci.
Producentom sie wydaje, ze maly biust przyjmie na siebie byle g... (male
g ;-P), zrobione z czegos, co po tygodniu ma dwa metry w obwodzie,
znieksztalcone miseczki, push upy zrobione tak, ze deformuja piersi i w
ogole. Bida z nedza. W moim odczuciu jakosc wiekszosci stanikow
malobiustnych jest fatalna, a znalezienie czegos porzadnego to naprawde
wyczyn, mimo ze ze sklepow wylewa sie wrecz oferta w najpopularniejszym
rozmiarze 75B. Najczesciej jest to zwykly szajs.
I tu moze przyjsc z pomoca internet. To, co slusznie zauwazaja dziewczyny
piszace na polecanym tu forum, firmy, ktore robia porzadne staniki na duze
biusty, robia tez porzadne na male. Bo male - tak tak - wbrew pozorom tez
wymagaja porzadnego podtrzymania. Nawet maly biust mozna niezle
zdeformowac.
No wlasnie, ad rem. Ja tutaj kilka uwag o zakupach w necie chcialam. Glownie
z mysla o tych, ktore jeszcze takich zakupow nie robily, a chcialyby kupic
cos porzadnego. To tak na kanwie wlasnych doswiadczen, ktore z jednej
strony sa nieprzyjemne, z drugiej jednak mile :)
Dziewczyny!
1) Zanim wybierzecie opcje "dodaj do koszyka", warto ZADZWONIC do danego
sklepu i zapytac, czy maja rozmiar i/lub model, ktory chcecie kupic. To, ze
cos jest na stronie, to nie oznacza, ze jest w magazynie.
Ja ma przeboje ze sklepem duoline.pl, w ktorym zakupy odradzam. Nawet nie
chodzi o rozmiar, chodzi o podejscie do klienta. Czekanie prawie dwa
miesiace (sic!) na stanik mozna najdelikatniej okreslic jako "smiech na
sali". Podczas ostatniej (ktorejs z rzedu) rozmowy z przedstawicielem
sklepu powiedzialam, ze rezygnuje z zakupu, bo ilez mozna. Pan bardzo mily
i tere fere, bla, bla. Polecal mi przyszlosciowo karmniki, ktore - uwaga -
beda miec pod koniec roku, bo jeszcze nie maja. A te karmniki od dawna
wisza w ofercie sklepu na stronie!!!! Alez bym sie zrobila, gdybym ktorys
chciala kupic. Oczekiwanie do stycznia murowane!
2) Oczekiwanie dluzsze niz dwa tygodnie uwazam za nienormalne. To, co jest
napisane na stronie odnosnie terminu realizacji, czasem mozna wlozyc miedzy
bajki. Trzeba sie ze sklepem skontaktowac i zapytac jak krowie na rowie,
ile bedzie sie na ten a ten model czekac.
3) Ten punkt to kwestia gustu, ale ja wybieram zawsze przesylke za
pobraniem. Zwariowalabym, gdybym wplacila im kase na konto i czekala
miesiac na przesylke.
4) Przedstawicielke sklepu zawsze mozna wypytac dokladniej o dany model.
Chwale tutaj Comexim. Pani stawala na rzesach, zeby mi doradzic. Tak, tak,
skusila mnie :)
5) Jesli cos wam w przyslanym staniku nie bedzie gralo (nie tak lezy,
wpijaja sie fiszbiny, za szeroki, za waski), nie bojcie sie wymieniac lub
zwracac. Nie zgadzajcie sie na staniki lezace "od biedy dobrze". Nie ma byc
od biedy, ma byc bardzo dobrze.
6) Siegnijcie po firmy "wielkobiusciaste". Czesto maja w swojej ofercie
staniki od B (Melissa, Avocado, Comexim, co tam jeszcze bylo?).
7) Modelki na zdjeciach sa wyphotoshopowane. Na pewno nie bedziecie wygladac
w danym staniku tak jak one, nie liczcie na to. Do tego najczesciej sa
ubrane w za male staniki. Nie sugerujcie sie wygladem modelki przy wyborze
rozmiaru lub modelu.

Dobra, koniec tego gledzenia, sporo tu truizmow. Polecam Stanikomanie
kasicy, gdzie jest mnostwo informacji o poszczegolnych producentach.
Zagladnijcie do nich, zobaczcie, jakie oferuja rozmiary.

Na koniec, jesli chodzi o podejscie do klienta moge na razie polecic sklep
nalia.pl (w jeden dzien zamowienie, na drugi dzien paczka w domu, dzieki
nim mam jedyny stanik, ktory na mnie pasuje) i Comexim (chec pomocy i
uprzejmosc ogromna), a takze Melisse (za szybkie odpowiadanie na e-maile).
Co do jakosci produktow M. i C. na razie sie nie wypowiem, bo dopiero do
mnie ida. Ale nie omieszkam.

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

2. Data: 2007-10-26 08:50:27

Temat: Re: O cyckach mozna by w kolko Macieju ;) [dluzyzna]
Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 26 Oct 2007 09:54:02 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@g...pl> i powiedziała:

> 3) Ten punkt to kwestia gustu, ale ja wybieram zawsze przesylke za
> pobraniem. Zwariowalabym, gdybym wplacila im kase na konto i czekala
> miesiac na przesylke.

A tak zapłacisz więcej i musisz mieć odłożone pieniądze (najlepiej
odliczone) dokładnie wtedy, kiedy przyjdzie listonosz. Ja tej opcji
okrutnie nie lubię. Wolę płacić kartą, z której pieniądze schodzą w
momencie realizacji zamówienia.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

3. Data: 2007-10-26 09:39:23

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia piątek, 26 października 2007 10:50 wszystkim się zdawało, że to Wojski
gra jeszcze, a to Małgorzata Krzyżaniak nadaje:

> [...]
> odliczone) dokładnie wtedy, kiedy przyjdzie listonosz. Ja tej opcji
> okrutnie nie lubię. Wolę płacić kartą, z której pieniądze schodzą w

W opcji za pobraniem mam te mozliwosc, ze w ciagu dwoch tygodni moge sobie
paczke odebrac na poczcie. Nie musze miec odlozonej kwoty w danej chwili.
Juz tak mialam, poprosilam listonosza o wypisanie mi awizo. Nie bylo
problemu. Poza tym zauwazylam, ze ta opcja bardziej mobilizuje sprzedawce.
Poki nie wysle mi paczki, nie dostanie kasy.
Karty (o kredytowa chodzi?) nie posiadam. Tzn. ma maz, ale najczesciej cos
kupuje, kiedy go akurat nie ma :)

Krusz.
--
Kruszyzna
"Primum non stresere..."

4. Data: 2007-10-26 09:54:54

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna pisze:

> [...]
> Juz tak mialam, poprosilam listonosza o wypisanie mi awizo. Nie bylo
> problemu. Poza tym zauwazylam, ze ta opcja bardziej mobilizuje sprzedawce.

Krusz, nie zapominaj, ze ty w ciazy jestes i mozesz: 1. miec zalecenie
lezenia, 2. nie miec zalecenia lezenia, ale z powodu puchnacych nog,
wielkiego brzucha i braku odpowiedniego cieplego worka, do owiniecia sie
nim w mrozy, 3. po urodzeniu najzwyczajniej nie miec czasu

zeby isc na poczte.

th

5. Data: 2007-10-26 10:09:48

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 26 Oct 2007 11:39:23 +0200, przyszła do mnie
> [...]

> paczke odebrac na poczcie. Nie musze miec odlozonej kwoty w danej chwili.
> Juz tak mialam, poprosilam listonosza o wypisanie mi awizo. Nie bylo

Ja widzę jeden wielki problem - szkoda mi czasu na stanie w kolejce na
poczcie, która dodatkowo jest na drugim końcu wsi, otwarta w godzinach
mojej pracy i na 4 okienka ma jedno czynne, co owocuje codziennymi
kolejkami o dowolnej porze. Tak że opcja "za pobraniem" mnie od sklepu
odrzuca, zwłaszcza jeśli to jedyna możliwość.

> Poza tym zauwazylam, ze ta opcja bardziej mobilizuje sprzedawce.
> Poki nie wysle mi paczki, nie dostanie kasy.

Z kartą kredytową podobnie działa ;->

> Karty (o kredytowa chodzi?) nie posiadam. Tzn. ma maz, ale najczesciej cos
> kupuje, kiedy go akurat nie ma :)

Szczerze mówiąc ciężko wyobrazić mi sobie poruszanie się w internecie
bez karty kredytowej lub innej karty pozwalającej na płacenie za pomocą
kliknięcia. Używanie gotówki is so very last century.

Zuzanka

*:.
We Are a Non Prophet Organization

6. Data: 2007-10-26 10:22:48

Od: "Valentine" <dorota.sosnowska@won_wezyr.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wielkiego brzucha i braku odpowiedniego cieplego worka, do owiniecia sie
> nim w mrozy, 3. po urodzeniu najzwyczajniej nie miec czasu

zgadzam się z Theli w 100%. Od czasu jak zaszłam w ciąże wszystko sie
zmieniło ;-)

zdecydowanie preferuje płatności kartą kredytowa lub przelewy. Jak na razie
(odpukać) nie zawiódł mnie nikt.

Valentine
http://autumn.blog.pl/

7. Data: 2007-10-26 10:50:31

Od: "misiczka" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> brzucha i braku odpowiedniego cieplego worka, do owiniecia sie nim w mrozy, 3.
> po urodzeniu najzwyczajniej nie miec czasu

Lub
4. nie mieć z kim zostawić dziecka,
5. albo nie będziesz miała ochoty ciągać go na pocztę ze sobą ;)

--
Lesława Jaworowska
www.zdrowa-dusza.com

8. Data: 2007-10-26 10:52:32

Od: Darth Magda <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 26 Oct 2007 11:39:23 +0200, Kruszyzna wrote:

> Karty (o kredytowa chodzi?) nie posiadam. Tzn. ma maz, ale najczesciej cos
> kupuje, kiedy go akurat nie ma :)

Polecam konto w mbanku plus ekartę.
Z zagranicznych warto obejrzec brastop.com - bywaja bardzo fajne
wyprzedaze.

--
Magda

9. Data: 2007-10-26 10:58:15

Od: "miffy" <m...@m...mi> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam konto w mbanku plus ekartę.
> Z zagranicznych warto obejrzec brastop.com - bywaja bardzo fajne
> wyprzedaze.

To i ja dodam swoje 3 grosze :] Za pobraniem nigdy! Po pierwsze nie lubię
przepłacać a ta opcja jest sporo droższa. Po drugie paczkę zwykłą łatwiej
odebrać, jak nie ma mnie listonosz zostawi u rodziny piętro wyżej i nie
muszę lecieć na pocztę.

I ja polecam mBank, jest teraz promocja na kredytową Vise Radość Życia,
która właśnie do mnie przyszła. A płacąc nią są spore zniżki w fajnych
sklepach, np La Vantil :D

10. Data: 2007-10-26 11:29:33

Od: Krystyna Chiger <k...@h...people.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna wrote:
(...)
> [...]
> biusty, robia tez porzadne na male. Bo male - tak tak - wbrew pozorom tez
> wymagaja porzadnego podtrzymania. Nawet maly biust mozna niezle

Niestety, firmy które robia; porza;dne duz.e te ma?e czesto robia; zupe?nie
inne. Nie wiem, ska;d przekonanie z.e mniejszy stanik trzeba koniecznie
"us'licznic'" koronka;. Moje C75 jest dos'c' popularnym rozmiarem, wie;c cos'
znajduje;, ale bywa, z.e zazdos'nie ?ypie; na te wielkie, bo sa; ?adniejsze :)

http://krycha.kofeina.net choc' nie be;dzie to pewnie mys'l z?ota:
Najpie;kniejsza; muzyka; przed snem
jest mruczenie szcze;s'liwego kota. (F.Klimek)

Dawno nikt nic nie chwalił:)
zniszczone włosy
Również kupiłam sobie stanik :D
Tagomago