O czym swiadczy sposob pisania ?

1. Data: 2002-03-03 20:56:27

Temat: O czym swiadczy sposob pisania ?
Od: "Krzysio News" <KrzysiHerbu Miotła@sio.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby sie pokusić o podanie cech charakteru osoby, która norycznie
nie robi odstępów (spacji) między zdaniami (oczywiście zakończonymi kropką)
? Oto przykład: "Dzisiaj świeci słońce.Oznacza to,że mamy ładną
pogodę.Ciekawe,czy jurto też będzie świeciło słońce?"
--
Krzysztof

1. Data: 2002-03-03 21:24:20

Temat: Re: O czym swiadczy sposob pisania ?
Od: "<>__D Z I K I__<>" <d...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

to swiadczy tylko o tym ze tek kto pisal nie robil spacji

1. Data: 2002-03-04 07:52:37

Temat: Odp: O czym swiadczy sposob pisania ?
Od: Aleksander Nabagło <...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

!
Użytkownik Krzysio News <KrzysiHerbu Miotła@sio.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a5u2me$8k7$...@n...tpi.pl...
> [...]
> ? Oto przykład: "Dzisiaj świeci słońce.Oznacza to,że mamy ładną
> pogodę.Ciekawe,czy jurto też będzie świeciło słońce?"
To znaczy, ze piszac wypowiada w mysli pisane slowa,
zas aby wypowiadac trzeba oddychac.
Gdyby dodawa(l/la) spacje, zabrakloby tchu,
aby zapisac zdanie na jednym oddechu.

.

1. Data: 2002-03-05 18:47:43

Od: "ManGa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ? Oto przykład: "Dzisiaj świeci słońce.Oznacza to,że mamy ładną
> pogodę.Ciekawe,czy jurto też będzie świeciło słońce?"

A może nikt tej osobie nie zwrócił uwagi że należy robić odstępy między zdaniami? ;-P

pozdrowionka
Malka
--
uśmiechnij się :o)
jutro będzie gorzej...

1. Data: 2002-03-05 18:50:07

Od: "ManGa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To znaczy, ze piszac wypowiada w mysli pisane slowa,
> zas aby wypowiadac trzeba oddychac.

Też tak robię i używam spacji, o! _ _ a wiesz czemu? bo mnie tak nauczono ;o)

Jakoś nie widzę związku pomiędzy cechami charakteru a sposobem pisania danej osoby.
:o)

pozdrowionka
Melandra
--
uśmiechnij się :o)
jutro będzie gorzej...

1. Data: 2002-03-05 21:56:48

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Świadczy o lenistwie i niechlujstwie piszącego.
To samo tyczy się braku spacji między cytatem a odpowiedzią.

1. Data: 2002-03-05 22:22:16

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 3 Mar 2002 21:56:27 +0100, "Krzysio News" <KrzysiHerbu
Miotła@sio.net.pl> wrote:

>? Oto przykład: "Dzisiaj świeci słońce.Oznacza to,że mamy ładną
>pogodę.Ciekawe,czy jurto też będzie świeciło słońce?"

o czymkolwiek. np. o oszczednosci miejsca albo czasu.

--
____________ ___ ___ ___ ___ _ ____ _________________
stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #fidonet 2:482/64

1. Data: 2002-03-10 09:30:13

Od: "Masoneczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktoś mógłby sie pokusić o podanie cech charakteru osoby, która
norycznie
kropką)

Czyli stawia spację po przecinku w zdaniach złożonych ??? Zwyczajnie - nie
zna zasad poprawnego pisania na klawiaturze i tym samym odbiera sobie
czytelność wypowiedzi.

Jednak po przecinku też brak spacji :(
Czekasz na wypowiedzi w stylu, że ona jest oszczędna i nie marnuje kB itd.?
Często w zimie
świeci słońce i jest potwornie zimno,
bo wolę już jak pada śnieg :-|

Masoneczka vel Ania