hipnoza

1. Data: 2002-03-03 17:05:06

Temat: hipnoza
Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak dalece mozna manipulowac czlowiekiem za pomoca hipnozy? Czy mozna go
zmusic np. zeby w pewnym momencie na ulicy zaczal biec, albo w pewnym
miejscu zaczal sie smiac z powodow z ktorych nie zdaje sobie sprawy? Czy
mozna za pomoca hipnozy zrobic mu takie pranie mozgu ze zmieni orientacje
seksualna, albo straci popedy. Jakie sa granice manipulowania czlowiekiem za
pomoca hipnozy? Czy mozna czlowieka zahipnotyzowac za pomoca srodkow
chemicznych w taki sposob ze nie bedzie tego pamietal. Bedzie tylko pamietal
moment przebudzenia sie np. siedzi sobie i nagle poczul cos dziwnego jakby
odzyskal swiadomosc.

1. Data: 2002-03-03 18:16:05

Temat: Re: hipnoza
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Forgoth wrote:
> [...]
> moment przebudzenia sie np. siedzi sobie i nagle poczul cos dziwnego jakby

Wszystkie odpowiedzi znajdziesz na http://www.elita.pl/hipnoza

pozdrawiam
Arek

--
Twórców stron WWW, jak również innych treści dostępnych w Internecie,
zainteresowanych otrzymywaniem należnych z tego tytułu tantiem

1. Data: 2002-03-03 18:22:23

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.tomasz.most.org.pl/teksty/mind_control.ht

1. Data: 2002-03-03 18:25:17

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skad sie wziela podatnosc na hipnoze u Homo Sapiens i u zwierzat(?).
Przeciez to slaba strona naszego umyslu, ktora latwo mozna wykorzystac
przeciwko nam. To pytanie pozostanie chyba bez odpowiedzi.

1. Data: 2002-03-03 20:28:49

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a5tl3m$igk$1@news.tpi.pl>, p...@g...pl says...
> Jak dalece mozna manipulowac czlowiekiem za pomoca hipnozy? Czy mozna go
> zmusic np. zeby w pewnym momencie na ulicy zaczal biec

tak

> [...]

> Czy
> mozna za pomoca hipnozy zrobic mu takie pranie mozgu ze zmieni orientacje

nie

> albo straci popedy.

nie

> Jakie sa granice manipulowania czlowiekiem za
> pomoca hipnozy? Czy mozna czlowieka zahipnotyzowac za pomoca srodkow
> chemicznych w taki sposob ze nie bedzie tego pamietal.

trans za pomoca chemii? pomylilo ci sie z zatruciem organizmu.

1. Data: 2002-03-05 00:15:24

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie

> nie

Chyba jednak da sie zrobic za pomoca hipnozy takie pranie mozgu.

1. Data: 2002-03-05 08:17:04

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!

> Chyba jednak da sie zrobic za pomoca hipnozy takie pranie mozgu.

Ile razy prowadziles juz kogos w hipnozie? Udalo sie? Nie sadze.

1. Data: 2002-03-05 08:57:43

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Forgoth" <p...@g...pl> napisał w wiadomości news:a5tl3m$igk$1@news.tpi.pl...
> [...]
> moment przebudzenia sie np. siedzi sobie i nagle poczul cos dziwnego jakby

"Spotkania z podświadomością"
Maria Szulc
Wiedza Powszechna 1980

"Psychoterapia"
Stanislav Kratochvil rozdział III.2
PWN 1978

"Hipnoza"
V.A.Gheorghiu
WP 1985

"Hipnoza - klucz do umysłu"
R.Copelan
Limbus 1994

" Autohipnoza"
L.M.LeCron
Diogenes 1999

"Siły życia"
Martin Gray
Logos 1988

J.Silva
dzieła wszystkie;))

aaa.. nie chce mi się dalej szukać po domu :)
poszukaj chociaż tych, to będziesz troszkę wiedział
Eva

1. Data: 2002-03-05 11:38:27

Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze pomylilem sie, ale prawdopodobnie jest to mozliwe.

1. Data: 2002-03-05 13:06:15

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <a62an3$8ra$1@news.tpi.pl>, p...@g...pl says...

> Moze pomylilem sie, ale prawdopodobnie jest to mozliwe.

Duzo mozna ale zdzwilbym sie gdyby to co napisales sie udalo - zmiana
preferencji seksualnych. ZMIANA. Odkrycie nowych - to normalne. Ale
zmiana? nie, raczej nie.

test
Nic mnie nie cieszy.....
Pornografia