ja się zmnieniłem

1. Data: 2002-03-03 08:56:44

Temat: ja się zmnieniłem
Od: "baciu" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiecie ja się zmieniłem......
brakowało mnie gniewu.... słodkiego gniewu... złości....
takiej agresji.... jezuś... ale teraz to ja się naprawdę zmieniłem
i wiecie będę się wkurwiał częściej!!!

Bo to bardzo potrzebne.... złość jest potrzebna.... to najmądrzejszy
wynalazek na świecie.... tak po prostu ostro się wkurwić.... tak po prostu
na cały świat....

milutko

1. Data: 2002-03-03 17:01:35

Temat: Re: ja się zmnieniłem
Od: "Forgoth" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niby jest potrzebna. Pomaga rozwiazac okreslone sytuacje, ale czlowiek nie
moze zloscic sie cale zycie. Z kazdym "zezloszczeniem" staje sie bardziej
odporny na zlosc.

1. Data: 2002-03-04 08:35:16

Od: "trener" <t...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "baciu" <f...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Bo to bardzo potrzebne.... złość jest potrzebna.... to najmądrzejszy
> wynalazek na świecie.... tak po prostu ostro się wkurwić.... tak po prostu

raczej słabyś kolego
i mocna agresja ci imponuje
a psychologowi wypada?
hmm..

1. Data: 2002-03-04 16:52:27

Od: radnor <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 3 Mar 2002 09:56:44 +0100, "baciu" <f...@k...net.pl> wrote:

> [...]
>
> Bo to bardzo potrzebne.... złość jest potrzebna.... to najmądrzejszy
>wynalazek na świecie.... tak po prostu ostro się wkurwić.... tak po prostu

"Głupota nie zawsze czyni złym, złość zawsze czyni głupim."
Francoise Sagan

--
+-< r...@g...pl >-------------------------------------------------+
pl.rec.gry.komputerowe.klasyka ICQ UIN #45007845

1. Data: 2002-03-05 06:55:59

Od: "baciu" <f...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "radnor" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Głupota nie zawsze czyni złym, złość zawsze czyni głupim."
> Francoise Sagan

a ja natomiast powiem,

Nie ma czegoś takiego jak zły, a złość nie zawsze wiąże się z głupotą ;)

1. Data: 2002-03-05 18:30:38

Od: "ManGa" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Niby jest potrzebna. Pomaga rozwiazac okreslone sytuacje, ale czlowiek nie
> moze zloscic sie cale zycie. Z kazdym "zezloszczeniem" staje sie bardziej
> odporny na zlosc.

na złość innych? to chyba dobrze no ni? to warto się wkurzać ;o)

pozdry
Melinda
--
uśmiechnij się :o)