wolontariusze

1. Data: 2002-03-02 18:17:25

Temat: wolontariusze
Od: "Karolina Groszko" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam tylko 14 lat, ale mimo to chce zostac wolontariuszka. Czy nie jestem
zbyt ''mloda'' na to?
Gdzie moge sie udac z moja propzycja?

1. Data: 2002-03-03 18:08:43

Temat: Re: wolontariusze
Od: "Witek" <B...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karolina Groszko" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Gdzie moge sie udac z moja propzycja?
>

> Myślę, że szanse masz niewielkie zważywszy podstawowy wymóg pełnoletności.
Ale spróbuj zwrócić się do Caritasu lub lokalnego Oddziału Czerwonego
Krzyża.

--
Pozdrawiam - Witek.
Ludzie myślą czasem jak zabić czas, a to czas ich zabija. Allais Alphonse

1. Data: 2002-03-03 18:22:06

Od: m...@a...com (MrufkaYY) szukaj wiadomości tego autora

Subject: wolontariusze
From: "Karolina Groszko" k...@w...pl
Date: 3/2/02 1:17 PM Eastern Standard Time

Mam tylko 14 lat, ale mimo to chce zostac wolontariuszka. Czy nie jestem
zbyt ''mloda'' na to?
Gdzie moge sie udac z moja propzycja?
------------------------------------

Wolontariusz to jest ochotnik, co chcesz robic na ochotnika?

1. Data: 2002-03-06 17:31:26

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 03 Mar 2002 18:22:06 GMT, m...@a...com (MrufkaYY) wrote:

> [...]
>Gdzie moge sie udac z moja propzycja?
>------------------------------------
>
>Wolontariusz to jest ochotnik, co chcesz robic na ochotnika?

Daj spokoj:-). Przeciez 14-latka to juz prawie dojrzala kobieta. Skoro
chce byc wolontariuszka, to zapewne wie co to znaczy. Mam nadzieje, ze
sie nie myle...;-)

Saanale

1. Data: 2002-03-06 17:31:26

Od: Saanale <S...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 2 Mar 2002 19:17:25 +0100, "Karolina Groszko"
<k...@w...pl> wrote:

>Mam tylko 14 lat, ale mimo to chce zostac wolontariuszka. Czy nie jestem
>zbyt ''mloda'' na to?
>Gdzie moge sie udac z moja propzycja?

Nie wiem z jakiego jestes miasta. Najlepiej wejdz na strony
internetowe Polskiej Akcji Humanitarnej, albo organizacji HUMANA. Tam
znajdziesz adres najblizszej placowki. Zycze powodzenia.
Co do kwestii prawnej, to nie jestem tego pewna, czy istnieje jakas
bariera wiekowa od ktorej mozna uczestniczyc aktywnie w niesieniu
pomocy innym ludziom. Warto sprobowac!!!:-)))Trzymam za Ciebie kciuki!

Saanale

Sztukmistrz poszukiwany!
hipnoza
test