O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.

81. Data: 2018-03-11 19:25:02

Temat: Re: O etiologii chorób - podejście cybernetyczne.
Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 18:22, LeoTar Gnostyk pisze:

> A ten przerywnik to po co, pytam się? :)

bo moge, mowi ci to cos?

--
gazebo

---
Avast.

82. Data: 2018-03-11 19:28:41

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 19:25, gazebo pisze:

> bo moge, mowi ci to cos?

No pewnie, że mi mówi. Wolnoć Tomku w swoim domku...

Ale tak żeby było dla porządku to Ty mnie również niczego nie zabraniaj.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018

83. Data: 2018-03-11 19:41:10

Od: LeoTar Gnostyk <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.03.2018 o 19:28, LeoTar Gnostyk pisze:

> No pewnie, że mi mówi. Wolnoć Tomku w swoim domku...

> Ale tak żeby było dla porządku to Ty mnie również niczego nie
> zabraniaj.

... i nie nakazuj. I nie oceniaj tego co pisze ponieważ wszyscy mamy
takie samo prawo do wolności i niezależności poglądów.

A jeżeli uważasz, że Ty masz większe prawo do czegoś aniżeli mam je ja,
czy tez którykolwiek inny czytelnik Usenetu to znaczy, że jesteś
uzurpatorem, który na dodatek, nie potrafi w żaden sposób wyjaśnić
DLACZEGO jego prawa są ważniejsze od praw innych; i przecież każdy inny
człowiek ma takie samo prawo do inności. Ale jeżeli ta inność zaczyna
wywoływać kolizje indywidualnych interesów to znaczy, że coś jest w tym
systemie nie w porządku. Czy w tym miejscu zgodzisz się ze mną?

84. Data: 2018-03-11 19:47:29

Od: gazebo <A...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-03-11 o 18:41, LeoTar Gnostyk pisze:

> [...]
> wywoływać kolizje indywidualnych interesów to znaczy, że coś jest w tym
> systemie nie w porządku. Czy w tym miejscu zgodzisz się ze mną?

no popatrz jak mnie wzruszyles

--
gazebo

---