Tusk nie ma powodów do uCIECHy...

1. Data: 2018-02-12 23:23:03

Temat: Tusk nie ma powodów do uCIECHy...
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

https://wpolityce.pl/m/polityka/381084-szewczak-dla-
wpolitycepl-o-zatrzymaniach-ws-ciechu-donald-tusk-je
st-kluczowa-postacia-w-tej-sprawie

2. Data: 2018-02-13 07:14:43

Temat: Re: Tusk nie ma powodów do uCIECHy...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-12 o 23:23, i...@g...pl pisze:
> https://wpolityce.pl/m/polityka/381084-szewczak-dla-
wpolitycepl-o-zatrzymaniach-ws-ciechu-donald-tusk-je
st-kluczowa-postacia-w-tej-sprawie

https://oko.press/sukces-oko-press-6-milionow-zlotyc
h-trafi-pseudo-ekologicznej-fundacji-tomasza-sakiewi
cza-projekt-puszcza-tv-wycofany/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-02-13 12:42:55

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Dwaj anonimowi informatorzy. Super.
No i:
,,W tym momencie, w związku z tym, że żadne środki nie zostały wypłacone, Beneficjent
nie ma wobec Instytucji Wdrażającej żadnych zobowiązań" - odpowiada rzecznik
Funduszu."

4. Data: 2018-02-13 14:24:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-13 o 12:42, i...@g...pl pisze:
> [...]
Beneficjent nie ma wobec Instytucji Wdrażającej żadnych zobowiązań" - odpowiada

Jak zwykle kompletnie ignorujesz najistotniejsze sprawy.

"Strategicznym celem miało być stworzenie organizacji ekologicznej,
opartej na członkach Klubów Gazety Polskiej i Rodziny Radia Maryja,
która byłaby przeciwwagą dla ,,lewicowych" ekologów."

LOL
Organizacja ekologiczna, która popiera wycinkę puszczy i strzelanie do
zwierząt dla rozrywki, składająca się z ludzi negujących ewolucję i
wierzących w chemtrailsy... Kuriozalne.
Straszne i śmieszne zarazem.

"Wstrzymanie pieniędzy na projekt puszcza.tv nastąpiło w wyniku
kontroli, którą wszczął w NFOŚ Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć
Finansowych (OLAF). Jak informuje biuro prasowe resortu środowiska, po
wszczęciu kontroli ,,Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju oraz Ministerstwo
Środowiska zaleciły wstrzymanie płatności (w tym zaliczkowych) i
certyfikacji do Komisji Europejskiej wydatków z tego projektu"."

Na szczęście OLAF nie dał się oszukać..
To, że pislamiści łykają, że projekty są po to żeby kasę wyciągnąć, to
nie znaczy, że wszyscy są idiotami. A już szczególnie w tak oczywistym
przypadku.

Czy teraz już rozumiesz dlaczego 6 milionów złotych nie trafi do
pseudo-ekologicznej fundacji?
A przynajmniej nie tą drogą. Pewnie i tak coś wymyślą jak wydoić swoich
wyznawców, żeby wyznawcy jeszcze się cieszyli, że zostali wydojeni.
Mają w tym wielowiekową wprawę.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-02-13 15:41:20

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Cytując z cytowanego:
[...]

Czego tu nie rozumiesz?

6. Data: 2018-02-13 15:44:32

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-13 o 15:41, i...@g...pl pisze:
> [...]
> Środowiska zaleciły wstrzymanie płatności (w tym zaliczkowych) i
> certyfikacji do Komisji Europejskiej wydatków z tego projektu"." "

Nie udawaj głupszej niż jesteś :):)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-02-13 19:31:40

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

I ty też.
No, to mamy pierwszy consensus.
LOL

8. Data: 2018-02-13 22:37:09

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>https://wpolityce.pl/m/polityka/381084-szewczak-dla
-wpolitycepl-o-zatrzymaniach-ws-ciechu-donald-tusk-j
est-kluczowa-postacia-w-tej-sprawie

czekamy na wyrok ziobry w sprawe "tusk winien ataku hunów na rzym" - iksela,
twoje pierdolnięcie przebija meteoryt tunguski

9. Data: 2018-02-14 23:38:19

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Już myślałam, że oceniasz je na większe.
Uff!

LOL

10. Data: 2018-02-17 11:10:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Organizacja ekologiczna, która popiera wycinkę puszczy i strzelanie do
> zwierząt

A tylko trochę wiedzy - i gadałbyś może kiedyś z sensem....

http://livro.pl/hodowla-lasu-tom-1-sposoby-zagospoda
rowania-odnawianie-lasu-przebudowa-i-przemiana-drzew
ostanow-jaworski-andrzej-sku1052254742.html?gclid=Cj
0KCQiAwp_UBRD7ARIsAMie3XYtdhf0fMxvp8_DxHV4VCy0P2GGkm
9a_yyeo72VuNY0XJ6-dgHB9OMaAo0VEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

http://agro.icm.edu.pl/agro/element/bwmeta1.element.
agro-df195439-60cb-4318-9e1d-12cde06733b3/c/Poznansk
i.pdf

http://dzienniklesny.pl/przyroda/przegeszczenie-popu
lacji-zubra-w-polskich-lasach/

Itp.

> dla rozrywki, składająca się z ludzi negujących ewolucję

A tylko trochę wiedzy - i gadałbyś może kiedyś z sensem....

http://lewandowski.apologetyka.info/ateizm/czy-bibli
jny-opis-poczatkow-jest-niezgodny-z-nauka,291.htm

> wierzących w chemtrailsy... Kuriozalne.
> Straszne i śmieszne zarazem.

Tylko dla biedaków, którzy sami tę ich ,,wiarę" sobie tworzą i potem w nią
wierzą.
--
XL

Człowiek Wolności 2017!