O fortunie

11. Data: 2009-11-18 18:07:02

Temat: Re: O fortunie
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:he1boe$ovo$1@news.onet.pl...

> chwalić

> Się nie śmiej. Telewizja kłamie! Naprawdę ma poniżej 38 ;)
> --
> Pozdrawiam - Aicha (prawdziwa 39,5)

To najlepszy wiek dla kobiety. :-)
Edi (58) :-)

12. Data: 2009-11-18 18:24:45

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message

> Użytkownik "Aicha" <b...@t...ja> napisał w wiadomości

> To najlepszy wiek dla kobiety. :-)
> Edi (58) :-)

Na babciństwo.

13. Data: 2009-11-18 18:25:53

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

> Na babciństwo.

Tylko co zrobić, gdy włos siwieje, a dupa szaleje?

14. Data: 2009-11-18 18:38:02

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl>
> "Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

> Tylko co zrobić, gdy włos siwieje, a dupa szaleje?

hehe
Ryczące 40-tki ;)))
Trzeba pomóc!

15. Data: 2009-11-18 19:30:23

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> hehe
> Ryczące 40-tki ;)))
> Trzeba pomóc!

Powodzenia, chłopcy :P

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

16. Data: 2009-11-18 20:55:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Nov 2009 13:53:10 +0100, Robakks napisał(a):

> "XL" <i...@g...pl>

> ;DDDDDDD
> Edi

;-)
--

Ikselka.

17. Data: 2009-11-18 21:02:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Nov 2009 05:11:15 -0800 (PST), Stalker napisał(a):

> ROTFL. You made my day :-)
>
> Stalker, da sieto jakos wpiac do ogolnoswiatowego spisku? :-)

Najlepiej do strajku lekarzy. Spiskują ze mną uczciwie przeciw wujkowi...
--

Ikselka.

18. Data: 2009-11-18 21:12:46

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Nov 2009 14:27:36 +0100, Qrczak napisał(a):

> W Usenecie Stalker <t...@i...pl> tak oto plecie:

> Żydowskiego? Masońskiego? Czy cyklistów?
>
> Qra, określ warunki, coś się dopasuje

Lekarskiego.
--

Ikselka.

19. Data: 2009-11-18 21:29:35

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL wrote:

> Lekarskiego.

Tylko kto z twórców serialu "39,5" wpadł na pomysł, żeby ostrzec świat
przed spiskiem i zakodował w tytule nie wiek, ale temparaturę bohatera?

Stalker

20. Data: 2009-11-18 21:34:19

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" napisał:

> Tylko kto z twórców serialu "39,5" wpadł na pomysł, żeby ostrzec świat
> przed spiskiem i zakodował w tytule nie wiek, ale temparaturę bohatera?

Eee, zepsułeś wszystkim zabawę :P

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

Szczepionki czy ludobójstwo?
HANBA
HANBA ! HANBA ! HANBA !
KIEROWCO! Bogu dziękuj, że jeszcze żyjesz... (ja nie z tych, co po rowach uciekają) - trochę długie
Zaproszenie dla Chironka.