O mikołajowej polskiej tradycji

31. Data: 2009-11-14 04:28:40

Temat: Re: O mikołajowej polskiej tradycji
Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "XL" napisał:

> Przekaż swojej koleżance płci nieznanej

Zabrzmiało jak Nieznany Żołnierz :D

>, że jak dla mnie to jej może
> Mikołaj przynosić prezenty w Halloween.

"Ależ to musi być straszne chcieć a nie móc odpowiedzieć!" (C) Qra

W listopadzie kontempluję późnojesienną seksowną mgiełkę ((C) Jeden
Znajomy) i odbijające się w mokrej jezdni światła miasta, a nie Mikołaja.

--
Pozdrawiam - Aicha (płci niewiadomej;))

32. Data: 2009-11-14 14:03:53

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:
> http://rzeszow2.tvp.pl/wedrowki/inc/rozwiniecie.asp?
art=10

> [...]
> podpiera się bogato rzeźbionym pastorałem. Ten opis dałem, aby przypomnieć
> polskie tradycje mikołajowe - nie mikołajkowe - jak próbuje nam się w
> mediach wmawiać. Szanujący się święty nie ubrałby się w żaden czerwony
> kaftan z czerwoną czapką z pomponem. Byłaby to raczej maskarada
> przypominająca czasy już minione, choć nie odległe, kiedy tego dobrotliwego
> starca nazywano "Dziadkiem Mrozem", "Gwiazdorem", "Czarodziejem", a On jest
> po prostu Świętym Mikołajem i już! Nawet w krajach protestanckich, gdzie
> nie uznaje się kultu świętych, nazywa się On "Santa Claus" co po naszemu

ide sie rozplakac

--
bla

33. Data: 2009-11-14 14:06:18

Od: gazebo <g...@c...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik XL napisał:
art=10

> Dobrze myślę.

zapytajmy Ediego na czym polega dobre myslenie, gdziee teee neurony,
chlopaki swoje

--
bla

34. Data: 2009-11-14 16:08:57

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"gazebo" <g...@c...net>
art=10

> zapytajmy Ediego na czym polega dobre myslenie, gdziee teee neurony,
> chlopaki swoje
>
> --
> bla

Dobre myślenie polega na tym, by Kali ukraść krowę ;)))
Edi

dni z moim ojcem
Związek - seks
O stosunkach - po Bożemu z scp.