O tym, jak...

1. Data: 2018-12-14 01:10:06

Temat: O tym, jak...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. polskie dziatki ciapactwo fundacyjnie ubogaca (ale już niedługo -
narodowcy podziałali gdzie trzeba) na obozach (takich hotelowych) fundacji
Euroweek:

https://diversitymachtfrei.wordpress.com/2018/12/12/
polish-euroweek-program-hands-over-infant-girls-to-b
rown-men-for-integration/?fbclid=IwAR02X8KpTACYJfQZj
Gy8aWFw5hvd3JgnMtOYdSFdhPwcGmHbxdTg7oxBTyA

http://dzienniknarodowy.pl/szokujace-nagranie-dziewc
zynka-opowiada-o-masturbujacym-sie-wolontariuszu-pro
gramu-euroweek-szkola-liderow-wideo/?fbclid=IwAR24lT
uPUj4jfMdEo8vvHuVJQ5llsDCdUO4Dg2IsXU9lHjRTldtrk0L-Hb

A tu jeden taki ,,wolontariusz":
https://i.4pcdn.org/pol/1538340678724.jpg?fbclid=IwA
R1hgHIuZMggaZZoKhoNkCLdW6_8Ffzeq_K_Qvly3hI9Cy1moa-JT
vSHTEk
?

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

2. Data: 2018-12-14 01:13:47

Temat: Re: O tym, jak...
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> A tu jeden taki ,,wolontariusz":
> https://i.4pcdn.org/pol/1538340678724.jpg?fbclid=IwA
R1hgHIuZMggaZZoKhoNkCLdW6_8Ffzeq_K_Qvly3hI9Cy1moa-JT

Spieszcie oglądać, bo już pare razy hakowane było na stronie narodowej - na
FB notoryczne usuwanie wątków, ale zakładamy wciąd nowe. Poseł Winnicki
zrobi, co trzeba:
https://m.facebook.com/groups/349846408488466?multi_
_t=added_to_group_reminder&notif_id=1544725033531319
&ref=m_notif

3. Data: 2018-12-14 12:39:00

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> zrobi, co trzeba:
> https://m.facebook.com/groups/349846408488466?multi_
_t=added_to_group_reminder&notif_id=1544725033531319

Przepraszam za niedostępność w linku powyżej, przez pomyłkę go dałam - tu
macie jawny materiał Winnickiego:
https://youtu.be/N5QWTlkcsKU

4. Data: 2018-12-15 09:29:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> A tu jeden taki ,,wolontariusz":
> https://i.4pcdn.org/pol/1538340678724.jpg?fbclid=IwA
R1hgHIuZMggaZZoKhoNkCLdW6_8Ffzeq_K_Qvly3hI9Cy1moa-JT

Milczenie?
Och, rozumiem Was - tam nie ma KSIĘŻY :->

Ale spokojnie, Ruch Narodowy zgłosił do Prokuratury i sprawa jest w toku.

5. Data: 2018-12-20 01:07:42

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:
> [...]
>
> A tu jeden taki ,,wolontariusz":
> https://i.4pcdn.org/pol/1538340678724.jpg?fbclid=IwA
R1hgHIuZMggaZZoKhoNkCLdW6_8Ffzeq_K_Qvly3hI9Cy1moa-JT

https://euroislam.pl/muzulmanskie-gwalty-pod-parasol
em-politycznej-poprawnosci/

IWOGLE - wpiszcie sobie w Google ,,Rotherham and 1400" i poczytajcie, a po
chwili wpiszcie ,,grooming gang" i wybierzcie opcję ,,grafika"...

6. Data: 2018-12-20 03:06:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-20 01:07, XL wrote:

> [...]
>
> IWOGLE - wpiszcie sobie w Google ,,Rotherham and 1400" i poczytajcie, a po
> chwili wpiszcie ,,grooming gang" i wybierzcie opcję ,,grafika"...

Nostradamus pisał o tym z 500 lat temu, że po najeździe Islamu, w
Europie powstaną Zakony Zbrojne.
https://dmr44blog.files.wordpress.com/2014/10/nostri
3.pdf

Trzeba się modlić, żarliwie modlić.
https://www.youtube.com/watch?v=Zjt5oCmPvPo

7. Data: 2018-12-20 08:22:15

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 20 grudnia 2018 03:06:46 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
vSHTEk

em-politycznej-poprawnosci/

> Nostradamus pisał o tym z 500 lat temu, że po najeździe Islamu, w

Przepowiedział również podobno, że Polacy przejdą bez większych przeszkód na jakąś
pozorną postać islamu, która nie tylko uchroni ich przed najazdem
i przyjęciem wersji "hardcore", ale również umożliwi Polsce jako nominalnemu
sojusznikowi najeźdźców zdobycie terytoriów na Wschodzie aż po Ural, które
zostaną zachowane również po pokonaniu barbarzyńcy, kiedy to Polakom pozwoli się
wrócić do takich tradycji integralnych, jakie wyznawali przedtem naprawdę.
Tak więc szanujmy Polaków pochodzenia tatarskiego, bo w czasie najgorszej nędzy
mogą nam pomóc przetrwać bez istotnych zniszczeń i jeszcze wyjść na plusa.

W polskiej przepowiedni z Tęgoborzy, która jest zgodna z Nostradamusem
(zwłaszcza z proroctwem o Nowym Kraku) jest zresztą o naszych ziomkach
z wileńskiej jazdy (spod znaku półksiężyca i gwiazdy) następująca wzmianka:

"A krymski Tatar, gdy dojdzie do rzeki,
Choć wiary swojej nie zmieni -
Polski potężnej uprosi opieki
I wierny będzie tej ziemi."

8. Data: 2018-12-20 09:01:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 grudnia 2018 01:10:47 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
gramu-euroweek-szkola-liderow-wideo/?fbclid=IwAR24lT
uPUj4jfMdEo8vvHuVJQ5llsDCdUO4Dg2IsXU9lHjRTldtrk0L-Hb

Chcącemu nie dzieje się krzywda. Jak te dziewczęta i ich liberalni rodzice chcą
bratać się (włącznie z romansami) z cudzoziemcami z południa, to jest ich
biznes. Teoretycznie, jeżeli dziewczę skończyło lat 15 a nie skończyło 18
to oczywiście rodziciel może podać do prokuratury takich absztyfikantów,
którzy bekną za nadużywanie stosunku zależności wobec nieletniego. Jak jednak
widać na załączonym obrazku, rodzice się nie kwapią.

> A tu jeden taki ,,wolontariusz":
> https://i.4pcdn.org/pol/1538340678724.jpg?fbclid=IwA
R1hgHIuZMggaZZoKhoNkCLdW6_8Ffzeq_K_Qvly3hI9Cy1moa-JT
vSHTEk

Akurat ten to jest braminista, a nie muzułmanin.

9. Data: 2018-12-20 11:39:37

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> [...]
> z wileńskiej jazdy (spod znaku półksiężyca i gwiazdy) następująca wzmianka:

Srali muchy bedzie wiosna.

10. Data: 2018-12-20 11:51:35

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> którzy bekną za nadużywanie stosunku zależności wobec nieletniego. Jak jednak
> widać na załączonym obrazku, rodzice się nie kwapią.

Człowieku, co Ty piszesz. Sprawę bada prokuratura. Euroweek to jest
zaledwie czubek góry lodowej i początek sprawy - nawet jeśli dochodzenie
wykaże, że tam nie było bezposredniego molestowania (a wątpię by nie było),
to powinno się to badać dalej - pod kątem grooming gang. Ci ,,wolontariusze"
od ,,uczenia jak być liderem" i od ,,angielskiego" (lecz sami ledwo nim
władający) mieli bliską styczność i mają nadal mailową łączność z 30 000
rocznie!!! polskich dzieci, głównie dziewczynek, które brały udział w tych
obozach. Mają ich zdjęcia i adresy fizyczne. Czy zdajesz sobie sprawę, co
to oznacza? To oznacza to:

http://www.nacjonalista.pl/2014/09/06/rotherham-kosz
mar-1400-angielskich-dzieci-gwalcone-i-sprzedawane-p
rzez-pakistanczykow/
Niedawno informowaliśmy o wyjściu na światło dzienne szokującej prawdy o
wydarzeniach w angielskim Rotherham. Przez 16 lat grupy Pakistańczyków
systematycznie wykorzystywały seksualnie 1400 nieletnich, białych
dziewcząt. Władze i policja nic nie zrobiły w obawie przed oskarżeniami o
,,rasizm". Teraz pojawiają się kolejne fakty na temat horroru, jaki
zgotowali angielskim dzieciom kolorowi przybysze. Ofiary - dzieci -
urodziły ponad 100 dzieci. Wiele z nich dokonało aborcji, która,
abstrahując od kontekstu, zawsze pozostawia ślad na psychice, co
udowodniają badania. Część z ofiar, dziś już dorosła, miewa myśli
samobójcze i nie jest stanie ułożyć sobie życia. Jedna z dziewczynek
(obecnie trzydziestoletnia), zaszła w ciążę z pakistańskim pedofilem w
wieku 14 lat. Ten zagroził, że ją zabije, jeśli nie dokona aborcji. Pół
roku później była ona ponownie w ciąży. Tym razem zwyrodnialec stwierdził,
iż może urodzić dziecko, jeśli zostanie muzułmanką. 25-letnia dziś Lucy
opowiada w rozmowie z ,,New York Timesem", że zgadzała się na wszystko, bo
gwałciciele wiedzieli gdzie mieszka i grozili, że zabiją jej brata, zgwałcą
mamę i podpalą dom. Lucy wspomina też, że kiedy była przesłuchiwana,
policjanci nie traktowali jej poważnie, a o gwałcicielu mówili ,,twój
chłopak". Opublikowany przez władze kilka dni temu raport wskazuje, iż
dziewczynkami także handlowano - były ,,wymieniane" za broń, czy narkotyki.
Przewożone do Manchesteru, Sheffield, czy Londynu, gdzie w ciągu jednej
nocy gwałciło je kilku mężczyzn. Jedna z dziewczynek została wykorzystana
na przestrzeni kilku lat przez blisko 100 zwyrodnialców! Jak informuje BBC,
już w 2002 r. na zlecenie MSW, prowadzono w Rotherham śledztwo w sprawie
wykorzystywania seksualnego dzieci. Jedna ze śledczych anonimowo wspomina w
rozmowie ze stacją, że spotykała się z ,,wrogością" ze strony władz miasta.
Przekonuje, że przedstawiciele rady miasta brali udział w kradzieży
materiałów ze śledztwa. Opowiada też o oburzeniu urzędników, kiedy pierwszy
raz stwierdziła, że gwałciciele to Pakistańczycy. Jeden z urzędników miał
ją ostro zbesztać, żeby ,,nigdy więcej nie wspominała w ten sposób o
Azjatach". Dostała nawet stosowne broszury, żeby mogła poszerzyć swoją
,,świadomość etniczną"........

Na podstawie: mirror.co.uk/BBC/New York Times

R1hgHIuZMggaZZoKhoNkCLdW6_8Ffzeq_K_Qvly3hI9Cy1moa-JT
vSHTEk

> Akurat ten to jest braminista, a nie muzułmanin.

Skup się: ,, w o l o n t a r i u s z ,,.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

Barbarzyńcy #2 - Król Gąsiorek