O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł

11. Data: 2011-01-07 14:01:18

Temat: Re: O tym jakimi baranami są niektórzy kredytobiorcy w Polsce kupujący mieszkanie za 200 000 zł
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Anna Izabela" <a...@g...pl> wrote in message
news:ig766u$o5s$1@inews.gazeta.pl...

> Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> To nie jest argument dla Werbińskiego. Werbiński jest zawsze wykąpany.
> ;)
>
> AI

Hm, nowy nick? Po co?

12. Data: 2011-01-07 14:01:34

Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-07 14:58, Anna Izabela pisze:

> Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> To nie jest argument dla Werbińskiego. Werbiński jest zawsze wykąpany.
> ;)

Na zapas.
Przynajmniej tygodniowy.

--
RomanS
___________________

13. Data: 2011-01-07 15:11:40

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> Weź pod uwagę, że większość ludzi często się kąpie i trudno im z tego
> zrezygnować.
> P.

Większość bierze prysznic. Kąpiel 2-3 razy dziennie to 2 godziny, a prysznic
to 20 minut.
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

14. Data: 2011-01-07 15:12:17

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Izabela" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Pan Piskorz" <p...@b...pl> napisał w wiadomości

> To nie jest argument dla Werbińskiego. Werbiński jest zawsze wykąpany.
> ;)

A Ty jesteś zawsze niedopchnięta.

15. Data: 2011-01-07 15:14:10

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jasiek" <j...@p...fm> napisał w wiadomości

> No fakt okazja nie lada, jest tam chyba tylko jeden minus:
>
> po jaką cholerę mi mieszkanie w Bremen, Paryżu czy innym Londynie?
> kupować tylko po to żeby się przed sąsiadami pochwalić, że okazyjnie się
> kupiło?

To jest przykład. Analogicznie po cholerę mi mieszkanie w Warszawie?

> przecież te "barany" o których pisałeś mieszkają w Polsce, a nie w DE.
> Jakby mieszkali w DE to by sobie kupili okazyjną kamienicę w Bremen, a tak
> płacą takie ceny jakie są w PL. Oni też chętnie zarabialiby kilka razy
> więcej i płacili po 1000PLN za m2, tylko jakoś nikt u nas nie chce w
> takiej cenie sprzedawać - nie wiedzieć czemu.

Nie wiedzieć czemu ludzie płacą drożej za m2 w niedorozwiniętym kraju bez
autostrad, na skraju zapaści gospodarczej (deficyt), gdzie zarabiają kilka
razy mniej.
Ja też nie wiem.

16. Data: 2011-01-07 15:32:04

Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jan 2011 16:14:10 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> [...]
> autostrad, na skraju zapaści gospodarczej (deficyt), gdzie zarabiają kilka

Samo frajerstwo kupujacych nie wystarcza. Potrzeban jest wspolpraca bankow.
Dlatego wlasnie jestem zwolennikiem obciazenia ich dodatkowym podatkiem.

--
Premier Donald tusk ostrzega Polaków
http://www.youtube.com/watch?v=JrnhFZilEeg

17. Data: 2011-01-07 15:40:50

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KRZYZAK" <k...@k...pl> napisał w wiadomości

> Samo frajerstwo kupujacych nie wystarcza. Potrzeban jest wspolpraca
> bankow.
> Dlatego wlasnie jestem zwolennikiem obciazenia ich dodatkowym podatkiem.

Ten podatek zapłacimy właśnie my, czyli klienci. Zauważ że ostatnio wiele
bezpłatnych produktów stało się płatnymi (Inteligo karta, Polbank, Getin i
inne). Oni już przerzucili na klientów podatek, którego jeszcze nie ma.

Frajerzy są i będą goleni. Muszą myśleć. Zabronisz bankom, to znajdą się
inni. Lepszym sposobem byłoby nauczanie podstaw finansów już w szkole
podstawowej. Jak by szczeniak umiał obliczyć procent składany od pożyczania
truskawek, to by nie podpisywał głupich umów kredytowych. Albo gdyby musiał
policzyć ile jabłek musi odłożyć jeż przez 80 dni, żeby potem zimować przez
40, to by nie głosował na kurwy polityczne podczas wyborów.

18. Data: 2011-01-07 15:53:31

Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 7 Jan 2011 16:40:50 +0100, Jan Werbinski napisał(a):

> Ten podatek zapłacimy właśnie my, czyli klienci.

Zaplaca do spoly ci, ktorzy generuja takie banieczki. Czyli dobrze.

> Zauważ że ostatnio wiele
> bezpłatnych produktów stało się płatnymi (Inteligo karta, Polbank, Getin i
> inne). Oni już przerzucili na klientów podatek, którego jeszcze nie ma.

No i dobrze. Zawsze uwazalem, ze takie produkty powinny byc platne. Wtedy
placa za nie ci, ktorzy je wykorzystuja, a nie wszyscy.

> Frajerzy są i będą goleni. Muszą myśleć. Zabronisz bankom, to znajdą się
> inni. Lepszym sposobem byłoby nauczanie podstaw finansów już w szkole
> podstawowej.

Gowno da nauczanie finansow, bo gdzies trzeba mieszkac. Developer nie
frajer i wie, ze jak jest latwy kredyt, to chetny sie zawsze znajdzie.
Ostatnio okazalo sie, ze oplaca sie budowac 40% tansze mieszkania:)

19. Data: 2011-01-07 16:02:20

Od: Diabełson <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-07 09:28, Jan Werbinski pisze:

> U nas idioci kupili zapleśniałe klitki za i płacą na remonty cieknących
> dachów, dojazdy z przedmieścia. W dodatku są niewolnikami rosnącego
> franka i kredytów na 30 lat. Durnie. Jeszcze tylko im solarów brakuje.

dobre rady dawać po fakcie, to każdy gupi potrafi :]
--
zimo wypierdalaj, bo chcemy budować boiska!

20. Data: 2011-01-07 16:07:14

Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

> Zaplaca do spoly ci, ktorzy generuja takie banieczki. Czyli dobrze.

Czyli ci, którzy mają jakieś pieniądze. A pośrednio także ci, którzy ich nie
mają. I dobrze.

> No i dobrze. Zawsze uwazalem, ze takie produkty powinny byc platne. Wtedy
> placa za nie ci, ktorzy je wykorzystuja, a nie wszyscy.

Na szczęście nie ma obowiązku ich używać i są jeszcze banki bezpłatne.

> Gowno da nauczanie finansow, bo gdzies trzeba mieszkac. Developer nie
> frajer i wie, ze jak jest latwy kredyt, to chetny sie zawsze znajdzie.
> Ostatnio okazalo sie, ze oplaca sie budowac 40% tansze mieszkania:)

Jak pokazuje przykład krajów trzeciego świata oraz historia PRL mylisz się.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

akumulatorowy odkurzacz bezprzewodowy - jaki
Cheap Timberland boots wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 90 91 95 97 2009 TN LTD shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2010 shoes wholesale www.shoestrade.biz
Cheap Nilk air max 2011 shoes wholesale www.shoestrade.biz