O używkach i uzależnieniach od środków psychoaktywnych

1. Data: 2007-08-01 14:02:03

Temat: O używkach i uzależnieniach od środków psychoaktywnych
Od: "Piotr Z." <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Na forum wolnejstrony ( wolnastrona.eu ) utworzyłem nowy dział.
"Środki psychoaktywne i uzależnienia" -
http://forum.wolnastrona.eu/viewforum.php?f=16
- jezeli ktos ma problem z uzywkami albo chce komus pomoc - po to
wlasnie jest to forum
co o tym sadzicie ? czy sa jakies szanse ze rozpocznie sie na tym
forun zycie ?
czekam na wasz krytyke i sugestie.
pozdrawiam Piotr Zonko - administrator serwisu Wolnastrona.eu

2. Data: 2007-08-11 10:55:29

Od: "Piotr Z." <P...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Sie, 16:02, "Piotr Z." <P...@g...com> wrote:
> [...]
> forun zycie ?
> czekam na wasz krytyke i sugestie.
> pozdrawiamPiotrZonko- administrator serwisu Wolnastrona.eu

na forum moga juz teraz pisac takze nie zarejestrowani a takze
niezarejestrowani i anonimowi

3. Data: 2007-08-11 14:46:23

Od: d...@g...lp szukaj wiadomości tego autora

"Piotr Z." napisał(a):

-http://forum.wolnastrona.eu/viewforum.php?f=16

> na forum moga juz teraz pisac takze nie zarejestrowani a takze
> niezarejestrowani i anonimowi

a tutaj można dodać strony i serwisy związane z leczeniem wszelkiego
rodzaju uzależnień: http://eapteka.net/uzaleznienia-03.htm
uzależnienia od alkoholu, narkotyków, leków, papierosów,
a nawet komputera czy internetu. można dodawać też informacje
o ośrodkach leczenia uzależnień itp.
na stronie głównej http://eapteka.net znajduje się więcej informacji,
można dopisać do nich swoje serwisy o tematyce medycznej:
apteki, ciąża i poród, gabinety lekarskie i inne. zapraszam.
pisząc do mnie '.usunto' i lp na pl

Re: Problem ginekologiczny
Marne zarobki lekarzy a gabinety prywatne
Nowe forum - Środki psychoaktywne i uzależnienia
Rzeżączka, ciprinol, zapalenie pęcherza.
Jak to jest z HPV u mężczyzn?????