O wyższości tuńczyka nad tuńczykiem... :-)))

1. Data: 2001-10-26 13:27:45

Temat: O wyższości tuńczyka nad tuńczykiem... :-)))
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeważnie kupuję tuńczyka w puszcze w sosie własnym... takie cuś ;-) do
sałatek, kanapek, tostów...
W przypływie rozpaczy ;-) - jak nie ma tej pierwszej wersji - kupuję
tuńczyka w oleju... Wydaje mi się za tłusty do czegokolwiek...
Ale może nie mam racji...
W jakich sytuacjach (do przyrządzania jakich specjałów) pojawia się u Was
wyższość tuńczyka w oleju nad tym w sosie własnym...
(Oczywiście cały czas mam na myśli tuńczyka, a nie błoto, które niektórzy
producenci podpisują "tuńczyk")
--
Joanna, która właśnie spałaszowała puszkę tuńczyka w oleju tak sobie z
chlebkiem/sucharkiem tylko... ;-)

1. Data: 2001-10-26 14:16:55

Temat: Re: O wyższości tuńczyka nad tuńczykiem... :-)))
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>wyższość tuńczyka w oleju nad tym w sosie własnym...
>(Oczywiście cały czas mam na myśli tuńczyka, a nie błoto, które niektórzy

u mnie nigdy - zawsze tylko w sosie wlasym.
Jak mi potrzeba troche tlustosci, to dodaje oleju, CHOC raz mi
sie udalo zgarnac z polki w sklepie i taki i taki i zorientowalam
sie za pozno by isc i zamieniac. zmieszal sie z tym w sosie
wlasnym i moj fish pie wyszedl tak samo dobry.
Jakby kto reflektowal na przepis, to reka do gory

sia

P.S. Takze samo fish cakes czyli kotleciki kartoflano rybne
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-10-26 14:22:28

Od: Justyna Trzcinska <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> [...]wlasnym i moj fish pie wyszedl tak samo dobry.
> Jakby kto reflektowal na przepis, to reka do gory

reka w gorze

Justyna ;-)

1. Data: 2001-10-26 14:25:36

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakby kto reflektowal na przepis, to reka do gory

I jeszcze jedna reka w gorze :o))

Bozenka z Wilna :o)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
=================================
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-10-26 14:27:07

Od: "Monika" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

reka w gorze (nawet obie ;-)))) )
ja na poczatku zupilam w sosie wlasnym i ciagle tak z przyzwyczajenia
kupuje, jakos mnie odtraca od tego w oleju
a jeszcze inne pytanie - wolicie juz rozdrobniony czy w tzw kawalkach?

pozdrawiam
Monika
m...@b...pl
UIN 33169566

Użytkownik Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> w wiadomooci do
grup dyskusyjnych napisał:d...@4...com..
.

1. Data: 2001-10-26 14:31:20

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monika" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

> a jeszcze inne pytanie - wolicie juz rozdrobniony czy w tzw kawalkach?

A moja wypowiedź o błocie nie była wystarczająco wymowna?
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-10-26 14:33:35

Od: "Monika" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to juz jedna opinie mam ;-))))
(mam jeszcze opinie mojego kota, ktora jest zupelnie odmienna
;-))))))))))) )

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9rbs3p$elh$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-10-26 14:46:06

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9rboci$9q6$...@n...onet.pl...
> [...]
> W jakich sytuacjach (do przyrządzania jakich specjałów) pojawia się u Was
> wyższość tuńczyka w oleju nad tym w sosie własnym...

U mnie się pojawił w oleju przy robieniu pasty z tuńczyka, bo tak było w
przepisie, ale to była pomyłka, fuj, tłuste i nie słone.
W sosie własnym jest dużo smaczniejszy.

Wkn

1. Data: 2001-10-26 15:14:06

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

wiadomosci news:dtritt4jlrll1e0aar93cqnf6jbt6j4a2n@4ax.com...
> [...]
> Jakby kto reflektowal na przepis, to reka do gory
>
> sia
>
> P.S. Takze samo fish cakes czyli kotleciki kartoflano rybne

Tys sie urwala z ksiezyca Ciotka!
Ty sie pytasz czy kto chce przepis.....

Mechcia
zdziwiona mocno:)))

1. Data: 2001-10-26 15:17:12

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

choroba, a mialam nadzieje isc na dol i gotowac, ktoras jeszcze
nie wybrana zupke (grochowka juz odpada bo za dluga, poza tym do
wyboru - krem kalafiorowy, kartoflanka+ogorkowa - zamienniie,
koperkowa - zly wplyw grupy...)

fish pie - prosta rzecz. Prawie do Cafe ..
potrzebne sa:
tunczyk, duzo - ma nas troje - 3 normalne puszeczki mniej wiecej
starczaja.
cebula
pieczaki
jaja na twrado
sos bialo-serowy
ciasto kruche slone , ale lepsze francuskie
pieczaki obdusic z cebula.
do naczynia - wartswa pieczarek-cebuli, na to watrswa plasterkow
jaj , na to warstwa poszarpaych kawalkow tunczyka, dosc mokrych,
wrecz z soses, pobryzgac sosem bialo-serowym, powtorzyc az sie
skladniki skoncza. Przykryc szczelnie czapeczka z ciasta, oblepic
dokola w ladnywzorek, mnie z resztek ciasta wychodza jeszce
rybki, ktore przyklejam na wierzch ciasta. zapiec w srednim
piekarniku az ciasto zlote.
My to jadamy z jarzynami z wody

Krysia

ide juz te zupe robic, a dalej nie wiem, ktora...

> [...]
>kupuje, jakos mnie odtraca od tego w oleju
>a jeszcze inne pytanie - wolicie juz rozdrobniony czy w tzw kawalkach?

K.T. - starannie opakowana

Gdzie w Poznaniu kupiś Wok (oprócz Jumbo)
Praśba o przepis na ciasto maleśnikowe
zupa dyniowa
ciasto pseudo-biszkoptowe z jabłkami - prośba
lasagne i wymiary