OKNOPLAN-opinie, w sieci nie ma !!!

1. Data: 2003-02-26 14:23:16

Temat: OKNOPLAN-opinie, w sieci nie ma !!!
Od: Piotr Zet <a...@a...hidden> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie, jestem w szoku, bo naprawde ani slowa komentarzy nie znalazlem
o tej firmie. Strone www oczywiscie maja. Dostalem od nich dosc ciekawa oferte
na okna PCV, ale chcialbym wiedziec jak dzialaja w praktyce i czy ktoś jest
moze niezadowolony z okien. Chodzi mi głoweni o oddzial krakowski.

FUT warning: pl.rec.dom

--
Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool

1. Data: 2003-02-26 14:53:09

Temat: Re: OKNOPLAN-opinie, w sieci nie ma !!!
Od: "matthew" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Zet" <a...@a...hidden> napisał w wiadomości
> [...]
jest
> moze niezadowolony z okien. Chodzi mi głoweni o oddzial krakowski.

a to gdzie oni garaz maja??

1. Data: 2003-02-26 15:01:12

Od: Piotr Zet <a...@a...hidden> szukaj wiadomości tego autora

Recently matthew wrote:
> a to gdzie oni garaz maja??

Własnie o to chodzi, że firma wyglada na dosc powazna (ponad 20 oddzialow
na poludniu Polski), oferte przygotowali bardziej profesjonalnie
niz np OknoPlast.

1. Data: 2003-02-27 07:11:05

Od: "matthew" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> moze niezadowolony z okien. Chodzi mi głoweni o oddzial krakowski.

a w ktorym garazu oni produkuja??

1. Data: 2003-02-27 07:49:44

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> moze niezadowolony z okien. Chodzi mi głoweni o oddzial krakowski.

Czy to jest firma mająca siedzibę na ulicy Chałupnika?

Kasia

1. Data: 2003-02-27 08:01:59

Od: Piotr Zet <a...@a...hidden> szukaj wiadomości tego autora

Recently Kasia A. wrote:
> Czy to jest firma mająca siedzibę na ulicy Chałupnika?

Tak. Ale rownież w kilku innych miejscach w Krakowie.

--
Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

1. Data: 2003-02-27 08:22:27

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak. Ale rownież w kilku innych miejscach w Krakowie.
>
> --

Więc wychodzi na to, że jest to firma, w której montowałam swoje okna. Cena
faktycznie atrakcyjna, montaż wtedy był gratis, montaż parapetu również, ale
różne dodatkowe bajery podnosiły tę cenę, takie jak stopniowanie uchyłu,
uszczelki maskujące, hamulec w klamce drzwi balkonowych. Okna jak okna, mam
je niedługo aby powiedzieć jak z trwałością, współpraca z firmą OK, na
zgłaszane "usterki" reagowali szybko, przyjeżdżali, poprawiali. A zgłaszałam
nieszczelność pomiędzy skrzydłem a framugą. Nie wiem czy nie dało się tego
od razu dobrze ustawić, mnie to przeszkadzało, że gdy był wiatr czuć było
ruch powietrza przy uszczelce. U mojej siostry w mieszkaniu okna mają taką
nieszczelność, ona pewnie tego nie zauważyła.

Nie wiem jak montują inne firmy, nie mam porównania, ja jestem taka, że
czepiam się szczegółów, więc parę rzeczy w ich montazu mi się nie podoba.
Ale okna są, są szczelne, estetyczne, kosztowały taniej niz gdzie indziej.
Nie potrafię powiedzieć czy kto inny zamontował by okna bez zarzutu.
Kasia
Kraków

1. Data: 2003-02-27 08:29:10

Od: Piotr Zet <a...@a...hidden> szukaj wiadomości tego autora

Recently Kasia A. wrote:
> Więc wychodzi na to, że jest to firma, w której montowałam swoje okna.

Bardzo Ci dziekuje za bogaty opis :-)
W ten sposób Twoja opinia jest pierwszą na temat tej firmy na usenecie, bo
jak wcześniej pisałem nic o nich nie znalazłem :-)
Eh, stanowczo za duży wybór tych firm, profili, systemów...
Pozdrawiam i życzę satysfakcji z okien, może będę miał podobne:-)
--
Piotrek, priv: ctx13atwupe.peel
"It's better to keep your mouth shut and be thought a fool
than to open it and remove all doubt." Edgar Allan Poe
--
020 9434 - NIEZALEZNY dostep ISDN/V90/V110 (Warszawa)
ppp/ppp

1. Data: 2003-04-02 09:19:33

Temat: Re: OKNOPLAN-podsumowanie
Od: Piotr Zet <a...@a...hidden> szukaj wiadomości tego autora

Piszę, aby zamknąć wątek, w którym pytałem o tę firmę.
Własnie zakończyła się u mnie instalacja okien (profil Ideal4000),
5-komorowa. W sumie 12 okien, w tym 3 balkonowe.
Wrazenie mam jak najbardziej pozytywne:
-otrzymalem od nich ladną oferte faxem na moje zapytanie
-punktualnie zglosili sie na pomiar
-punktualnie i terminowo na montaz
-montaz porzadny, schludny, okna dobrze zakotwione, uszczelnione
Byl rowniez demontaz starych, wszystko zabrali i posprzatali.
Tak wiec jesli ktos zastanawia sie nad motazem okien PCV w Krakowie
to moge ich zdecydowanie polecic.
Zakladaja tez ciekawe nawiewniki Ventair II.

1. Data: 2003-04-02 09:39:25

Od: "Kasia A." <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zakladaja tez ciekawe nawiewniki Ventair II.

Zamontowałeś te nawiewniki? Chyba to nazywają clima-boxy. Ja się
zastanawiałam, nie zamontowałam i wydaje mi się, że żałuję. Jak wymienię
resztę okien będzie w domu bardzo szczelnie. W zimie mikrouchył to
"zbrodnia", nie wiem jak będzie z wentylacją mieszkania. Pierwsze o co pytał
kominiarz to czy wszystkie okna są nowe.
Kasia

Re: Jak rowno pomalowac
Re: zmywarka raz jescze
[Kraków] Ile kosztuje wynajęcie garażu?