OKULISTA

1. Data: 2001-05-09 07:47:57

Temat: OKULISTA
Od: "Maciej Strzelecki" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jestem umowiony na dokladne badanie okulistyczne. Znajomy mnie poinformowal
zebym nie jechal tego dnia do pracy samochodem bo ciezko mi bedzie wrocic po
badaniu.

Jak to jest ? Co sie dzieje z oczyma ? Czy faktycznie nic nie bede widzial ?

pozdrawiam i dzieki za pomoc
ciuSMa

2. Data: 2001-05-09 08:26:39

Temat: Re: OKULISTA
Od: Adam Legięć (Legiec) <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Strzelecki wrote:

> [...]
> badaniu.
>
> Jak to jest ? Co sie dzieje z oczyma ? Czy faktycznie nic nie bede widzial ?

Bo możesz dostać atropinę do oczu - to taki lek który bardzo rozszerza źrenicę i
w związku z tym widzi się gorzej i światło słoneczne bardzo oślepia.

Adam

3. Data: 2001-05-09 11:52:20

Od: "Maciej Strzelecki" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Legięć (Legiec)" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
> Bo możesz dostać atropinę do oczu - to taki lek który bardzo rozszerza
źrenicę i
> w związku z tym widzi się gorzej i światło słoneczne bardzo oślepia.

A czy orientujesz sie moze po jakim czasie to przechodzi ? Czy 8 godzin
pracy wystarczy zeby wrocic samochodem do domu ?

Dzieki i pozdrawiam
Maciek

4. Data: 2001-05-09 14:28:33

Od: Rafal Wojnar <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Strzelecki wrote:

> źrenicę i
>
> A czy orientujesz sie moze po jakim czasie to przechodzi ? Czy 8 godzin
> pracy wystarczy zeby wrocic samochodem do domu ?

W moim przypadku 3 godziny odczekania spokojnie wystarczyly.
Tak z ciekawosci wsialem do auta (ale nie jechalem :) zaraz po
badaniu. Nie bylo tak zle, ale wolalem poczekac. Pewnie na malo
ruchliwej szerokiej drodze bym sie odwazyl, ale czekala mnie
podroz przez centrum W-wy w godzinach szczytu...

Pozdrawiam

Rafal

5. Data: 2001-05-10 08:23:25

Od: "Maciej Strzelecki" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wojnar" <d...@s...com.pl>
> W moim przypadku 3 godziny odczekania spokojnie wystarczyly.

A pracowac sie dalo ? Hm to ja chyba tez nie bede jechal - tez centrum wawy
i tez w godzinach szczytu.

ciuSma

6. Data: 2001-05-10 08:41:26

Od: Adam Legięć (Legiec) <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Strzelecki wrote:

> Użytkownik "Rafal Wojnar" <d...@s...com.pl>
>
> A pracowac sie dalo ? Hm to ja chyba tez nie bede jechal - tez centrum wawy
> i tez w godzinach szczytu.

To chyba trochę też zależy od indywidualnych cech. Pamiętam że jak byłem mały
to bardzo źle znosiłem tę atropinę - jak było słońce to ledwo iść mogłem bo
oczy mi się łzami zalewały i same zamykały w odruchu obronnym. I to się
utrzymywało przez kilka godzin. Teraz po latach znoszę to o wiele lepiej. Ale
może u innych jest tak że całe życie źle znoszą ...

Adam

7. Data: 2001-05-11 07:48:33

Od: "Maciej Strzelecki" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mały
> to bardzo źle znosiłem tę atropinę - jak było słońce to ledwo iść mogłem

Ja tez zle znosze i faktycznie prowadzic samochodu to sie nie da :(
Ba ledwo ledwo w okularach przeciwslonecznych w kompa moge patrzec.
ciuSMa

8. Data: 2001-05-11 08:33:38

Od: Rafal Wojnar <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja tez zle znosze i faktycznie prowadzic samochodu to sie nie da :(
> Ba ledwo ledwo w okularach przeciwslonecznych w kompa moge patrzec.

Zapomnialem dodac, ze wtedy byl pochmurny dzien.
Gdyby bylo slonce takie jak teraz przez ostatnie dni to mysle,
ze 3 godz. by z pewnoscia nie wystarczyly.

Rafal

sciegna i stawy a silownia
Ginekologiczne problemy...
Bol po lewej stronie na poziomie pempka :(
Żółtaczka typu C
Pytanie do ginekologa