ONA MI JAJA URWIE - a ja jej cycki

1. Data: 2003-08-20 15:24:21

Temat: ONA MI JAJA URWIE - a ja jej cycki
Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

NADWRAŻLIWI NIE CZYTAĆ!

Jakoś tak się smutno zrobiło, a więc ....

Bardzo lubię swoje czarnne dżinsowe gacie. Z pewnych względów muszę je przez jakiś
czas nosić - muszę i już i nie ma tematu.

Powiedziałem dzisiaj, że przydałoby się uprać te gacie - ONA - no, to upierz, do
jutra ci wyschną! - zaufałem babie :)
Przyznaję, że ja zacząłem. No i wyprałem, nawet własnoręcznie te czarne gacie - po
wypraniu, napisałem jej SMS-a, że jak mi te gacie nie wyschną, to jej normalnie jutro
wszystkie cycki pourywam (nie pierwszy raz zresztą).ONA mi powiedziała, żę jak jej
cycki urwię, to czym się będę cieszył, a w ogóle, to ona mi jaja urwie. I jak tu żyć?

Ps. I tak jej te cycory pourywam!

1. Data: 2003-08-20 17:09:54

Temat: Re: ONA MI JAJA URWIE - a ja jej cycki
Od: "kasia" <m...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

> NADWRAŻLIWI NIE CZYTAĆ!

Nie wiem czy to jakis zart ale what the duck??
> [...]
> czas nosić - muszę i już i nie ma tematu.
>
> Powiedziałem dzisiaj, że przydałoby się uprać te gacie - ONA - no, to upierz,

to jak chcesz cos zrobic to wszystko musisz oznajmiac "babie"??? co ty jakies
dziecko jestes??

> Przyznaję, że ja zacząłem. No i wyprałem, nawet własnoręcznie

wow gratulacje !! wlasnorecznie wyprac cos to wielki wyczyn...

> [...]
jak jej
> cycki urwię, to czym się będę cieszył, a w ogóle, to ona mi jaja urwie. I jak

ok po pierwsze to sie robi co sie uwaza za rozsadne, a nie slucha sie opini
innych osob. zreszta czy spodnie koniecznie sa ci potrzebne na jutro? naluz dla
odmiany jakies inne. na pewno bedzie milej na ciebie patrzec. po drugie to jak
juz tak bardzo musisz codziennie chodzic w tym samym to wywies spodnie na
balkon i na cieplym wietrze wyschnal szybko. po trzecie to kurcze no cycki
kobiecie urwiesz? troche ciezko wyrwac jest cycki, jaja juz prosciej...:)

pozdr Kasia

1. Data: 2003-08-20 17:34:10

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ŚWIĘTOJEBLIWI NIE CZYTAĆ TYCH SZATAŃSKICH ŚWIŃSTEWEK! :)

Użytkownik "kasia" <m...@W...com> napisał w wiadomości

> Nie wiem czy to jakis zart ale what the duck??

it's not any duck - bo to polska grupa dyskusyjna dziwczynko, a nie anglojęzyczna -
chociaż literki podobne!

> to jak chcesz cos zrobic to wszystko musisz oznajmiac "babie"??? co ty jakies
> dziecko jestes??

nooooooo!, ja to bardzo lubię - to prawdziwa przyjemność! - np.w spólne pranie we
wspólnym proszku, a wspólne plumkanie się w wodzie, na prawdę fajne.

> wow gratulacje !! wlasnorecznie wyprac cos to wielki wyczyn...

noo, nie aż tak wielki, sie wsadza, i sie rencami pierze w misce!

> [...]
> innych osob. zreszta czy spodnie koniecznie sa ci potrzebne na jutro? naluz dla

NIE, z osobistych względów, muszą to być konkretnie te i konkretnie koloru czarnego -
inny nie wchodzi w grę! :)

na pewno bedzie milej na ciebie patrzec.

nie będzie milej - prawie zawsze chodzę w jasnych ciuchach, ale teraz takie
okoliczności, że muszę w czarnym - żadna załoba, jakby ktoś myslał, po prostu brudna
robota i tyle ( :))))) )

po drugie to jak
> juz tak bardzo musisz codziennie chodzic w tym samym to wywies spodnie na
> balkon i na cieplym wietrze wyschnal szybko.

no własnie wywiesiłem, i napisałem jej, że jak mi nie wyschną, to jej cycki
pourywam - to mi odpisAŁA, że mi jaja urwie - my się tak lubimy perwersyjnie czubić -
i to jest własnie to co sprawia nam przyjemność! :)

po trzecie to kurcze no cycki
> kobiecie urwiesz? troche ciezko wyrwac jest cycki, jaja juz prosciej...:)
>
> pozdr Kasia

właśnie - świnto racja i tego sie włASNIE boję! - no bo jhak cycki urwać, a jaja,
rany boskie, nawet nie chcę mysleć!!! :) - pozdrawiam

1. Data: 2003-08-20 17:38:52

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

troche ciezko wyrwac jest cycki, jaja juz prosciej...:)

> pozdr Kasia

wiesz co, masz rację, zrobie jej inny numer wysyłam jej smsa - z całym artykułem z
onetu: http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1129884&KAT
=239 - bardzo dobry
artykuł (ma na PLUSIE, więdz spokojnie cały dojdzie) - niech se odbiera pół nocy!. PA

1. Data: 2003-08-20 21:53:41

Od: Janek K <jankul1@sink_spam_autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sr, 20 sie 2003 15:24:21 GMT Kenton R. wrote as follows:

> NADWRAZLIWI NIE CZYTAC!

[...]
> Ps. I tak jej te cycory pourywam!

LOL

A masz w domu dwa imadla? To przymocuj do stolu jedno przy
drugim, a potem... to juz sobie sam kombinuj. Mozesz ja np. tak
zostawic na kilka godzin, zeby zglodniala - moze sama sobie
odgryzie?;) I wilk syty i jajka beda cale.:)

JK

1. Data: 2003-08-21 16:15:34

Od: "kasia" <m...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

> it's not any duck - bo to polska grupa dyskusyjna dziwczynko, a nie
anglojęzyczna -
> chociaż literki podobne!

no wiesz, na zartach sie nie znasz. ale wrazliwy jestes.

> [...]
> okoliczności, że muszę w czarnym - żadna załoba, jakby ktoś myslał, po prostu

kup sobie drugie zebys mial na zmiane na wypadek jakby spodnie nie wyschly :)

> [...]
czubić -
> i to jest własnie to co sprawia nam przyjemność! :)

ok ja tam nie bede ingerowac w wasze perwersje ;)))
skoro tak lubicie...

> po trzecie to kurcze no cycki
> >

> właśnie - świnto racja i tego sie włASNIE boję! - no bo jhak cycki urwać, a
jaja,
> rany boskie, nawet nie chcę mysleć!!! :) - pozdrawiam

no i jak poszlo?

Kasia

1. Data: 2003-08-21 18:19:33

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no wiesz, na zartach sie nie znasz. ale wrazliwy jestes.

nooo, właśnie się znam, stąd ten post - nie sądzisz, że jest on poważny :))

> kup sobie drugie zebys mial na zmiane na wypadek jakby spodnie nie wyschly :)

o patrz, o tym nioe pomyślałem, jutro se kupie!

> ok ja tam nie bede ingerowac w wasze perwersje ;)))
> skoro tak lubicie...

noo! własnie, a wiesz jakie one są przyjemne? - takie świntuszenie ma swoje uroki! :)

> jaja,
>
> no i jak poszlo?
>
> Kasia

spodnie były mokre - ale wszystko zostało nienaruszone! :)

1. Data: 2003-08-21 18:22:09

Od: "Kenton R." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek K" <jankul1@sink_spam_autograf.pl> napisał w wiadomości
0...

> [...]
> zostawic na kilka godzin, zeby zglodniala - moze sama sobie
> odgryzie?;) I wilk syty i jajka beda cale.:)

no a gdzie w tym miejsce na przyjemność?

1. Data: 2003-08-21 18:34:02

Od: Biolog <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kenton R. wrote:
[...]
> [...]
jutro
> wszystkie cycki pourywam (nie pierwszy raz zresztą).ONA mi powiedziała, żę jak jej

To ile ona ma tych cycków? Bo jak jej nie pierwszy raz wszystkie
pourywasz... To chyba jakaś dziwna jest. Koniecznie napisz jakieś
szczegóły, to może Nobla dostaniemy, jak udowodnimy, że kobiecie cycki
odrastają!

B.

1. Data: 2003-08-21 19:35:43

Od: Janek K <jankul1@sink_spam_autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Cz, 21 sie 2003 18:22:09 GMT Kenton R. wrote as follows:

> Uzytkownik "Janek K" <jankul1@sink_spam_autograf.pl>
> napisal w wiadomości
0...

> no a gdzie w tym miejsce na przyjemnośc?

Mozesz jej dac poglodowac po przyjemnosci.;)

JK

zaburzenia adaptacyjne
testy matryc Ravena
chaos, robale, 'kosmity'
Kobiety i mezczyzni pilnie poszukiwani :)
molestowanie?