OT Bankiet u Kaliope w Krakowie - dłuuuuuugie

1. Data: 2002-03-03 04:32:22

Temat: Re: OT Bankiet u Kaliope w Krakowie - dłuuuuuugie
Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I dodam jeszcze, ze Caliope zrobila galeryjke z portretami "wielkich
> nieobecnych" i co jakis czas pilismy za ich zdrowie (jesli ktos mial
wczoraj
> czkawke to niech wie, ze to nasza sprawka)

Ja, ja mialam czkawke... I to jeszcze jaka....
Tak Wam zazdroszcze.....

Pozieleniala z zazdrosci (pozytywnej, prosze nie mylic z ta wredna)
Bozenka z Wilna :o)

P.S. A kiedy nastepne spotkanie ? Moze przynajmniej na nastepne uda mi sie
przybyc...

ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-03-03 10:54:15

Od: "Dominika NM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja sie tez spoznilam ale przeciez ze zlamanym paznokciem do Kalio nie
przyjde...:-)))
Kalio czekala z poswieceniem w klapkach i telefonem w rece i kazala migac
swiatlami zeby widziec czy to co jedzie na drugim koncu Krakowa to my czy
nie my...:-)))
Pies to potwor - ja bym mu co wieczor serwowala kolacje ze srodkiem
usypiajacym (przynajmniej do rana usypiajacym:-) )
Duzo gosci bylo tym razem no i ci panowie!!! Moj byl bardzo zadowolony,
dostal od Kaliope herbatke z soczkiem malinowym.... Ale mnie sie wydaje ze
oni z nami wola a nie tak sami...:-)
Jedzenie super!!! Moja mama powiedziala ze sobie zrobi to chili chociaz ona
nie gotuje bardzo, ale jak uslyszala opis to chyba nawet juz dzisiaj
poleciala kupic miesko, fasolke i inne przyprawy...
Tort boski! A te salatki! A te sereczki, chipsiki i dipy! Piekny stol byl.
Tylko na takie imrezy to ja mysle ze taki wielki, knajpiany expres do kawy
by sie nadal bo Kaliope tyle w kuchni siedziala... Bo to Krakowskie kuchenne
to jeszcze kawowe wybitnie chyba:-))) (Jak ich w koncu zwabie do mnie to
pozycze taki termos wojskowy i hurtem kawy naparze:-) )
Nad stolem wisiala cala galeria Herbatkowa:-))), wiec gosci ogolem bylo ze
30...:-) Inawet do tych ze zdjec to mowilismy!:-) Padl pomysl zamontowania
kamery i podlaczenia jej do sieci tak zeby nawet mogli odpowiadać...
Wiecie, tak sobie mysle ze gdyby nie ta grupa to nie mielibysmy szans sie
poznac i spotkac a tak to naprawde zebralo sie fantastyczne towarzystwo i
nawet wspolnych znajomych mamy (wiadomo - Krakow malenki jest...)
Zastawoalysmy sie co Ramzes dostanie od nagle oswieconego (podejrzanie)
synka na dzien yyyyy... na przykald na dzien matki:-))) Pilismy winko od
microsoftu:-) ale pana gatesa to powinien nos swedziec albo uszy czerwiniec
albo zaby mu na jezyku wyskoczyć:-)
Zowisia miala pieeekne kolczyki (juz mam adres sklepu!) a Opakowana to
jakies lustro ma z gabinetu smiechu... Daga sie moze juz przeprowadzi do
Krakowa niedlugo...
A w ogole to grupa Krakowska pod silnym wezwaniem jest i wynajmujemy autobus
caly zeby razem do Wawy jechać :-)))
I bylo tez o "fisch and chips" serwowanych w GB na gazecie i o hamburgerach
tych klamanych (patrz mcdonald) i o tych prawdziwych (miesko) i zakladamy
firme catheringowa (bedzie wielka kuchnia z komputerami i kuchenkami a
nalesniki sie bedzie do Cd romow wsadzalo i bedzie duzo prezesow,
dyrektorow, szefow... ja sie zglosilam na skarbnika:-) a panowie na
klientow:-) )
A Ramzes obiecala na nastepne spotkanie golabki! Golabki w kotlach w
dodatku:-)
Bylo baaaaardzo symapatycznie, wesolo i w ogóle:-))) I dobrze tak sie
spotykac raz na miesiac conajmniej. Fajnie mamy no nie?:-)
Pozdrawiam
DominikaNocnaMara:-)
PS. Tych tortow to ja zeczywiscie nie lubie ale ... ten z bita smietanka i
wisienkami to byla poezja (biale, wisniowe, czekoladowe... jakis poem na
pewno by sie dalo o tym napisać :-) )
DominikaNM

1. Data: 2002-03-03 11:41:52

Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dziewczyny z cyfrakami nic tylko myk, myk,
> pstryk, pstryk ... będzie co oglądać.
> A teraz uzupełniacze - do dzieła,
> ja muszę zrobić 123 000 pompek po tym obżarstwie !!!
> PS kawałów nie było, za to były frywolne docinki !!
> kto nie był, jego strata.
> :)))))
>
> --
> Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

Chyba juz wszystko napisano o spotkaniu. Na podsumowanie powiem tylko tyle,
ze nic by tak nie smakowalo, gdyby nie absolutnie fantastyczne towarzystwo
jakie sie tam spotkalo.Dziewczyna sa super a i ich panowie nie gorsi.
Pozdrawiam Ramzes-a.

1. Data: 2002-03-03 12:59:12

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika NM" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

(ciach)
> A w ogole to grupa Krakowska pod silnym wezwaniem jest i wynajmujemy
autobus
> caly zeby razem do Wawy jechać :-)))
(ciach)

Dominika, cos Ty narobila ! Wszystko sie wydalo ! Toz teraz warszawska grupa
sie przestraszy i zejdzie ze spotkaniem do podziemia. Caly autobus
Krakowiakow- toz to najazd prawie. Kto temu stawi czola ?

Kasia L.

1. Data: 2002-03-03 13:08:19

Od: "Kasia L." <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zowisia" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

(ciach)
> Moja była sałatka owocowa dla dorosłych, o składzie
> zagadkowym a egzotycznym, z dodatkiem rodzynków
> odpowiednio oczyszczonych z oleju mineralnego ;-))))
> (= wymoczonych w %%%%%%%). Przepis przehandluję za odpowiednie
> j wartości dopbbra materialne.
(ciach)

Zowisiu, ja bardzo prosze o ten przepis:)
A Kaliope o przepis na dip rzodkiewkowy.

Kasia L.

1. Data: 2002-03-03 15:09:22

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>sie przestraszy i zejdzie ze spotkaniem do podziemia. Caly autobus
>Krakowiakow- toz to najazd prawie. Kto temu stawi czola ?

z tego co ja sie orientuje to zaczelo sie od samochodu
osobowego..i tak roslo, a mnie to serce rosnie na mysl sama i
wesolo mi tralalalalala

Krysia, prosto z targu staroci - ile tam lyzek dzis mieli na
sprzedaz...co drugi stragan to lyzki...koniec swiata czy jak?
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-03 20:37:41

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <M...@w...net> napisał w wiadomości
> Dzieki, dzieki, dzieki za przemily opis. Jak przyjemnie, ze grupowe
> przyjaznie sie rozwijaja. Nie mamy jeszcze pierwszej pary, ale kto wie,
> jak tak dalej pojdzie...
No jak to, wirtualnej?
Mamy!!!
;-)))
pozdr. Jerzy

1. Data: 2002-03-03 23:20:39

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No jak to, wirtualnej?
> Mamy!!!
> ;-)))

?????
Czy cos mnie ominelo ????

Bozenka z Wilna :o)

1. Data: 2002-03-03 23:26:15

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>?????
>Czy cos mnie ominelo ????
>
>Bozenka z Wilna :o)
>~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

To, zdaje sie, omija Cie od dawna...;)))))
tylko nic nie mow Smokowi Herbatki ani zonce Jerzego. tak poza
tym to kazdy wie i tak...

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-03-03 23:46:53

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To, zdaje sie, omija Cie od dawna...;)))))
> tylko nic nie mow Smokowi Herbatki ani zonce Jerzego. tak poza
> tym to kazdy wie i tak...

Krysiu, dalej nic nie rozumiem (chyba zbyt dlugo bylam nieobecna) :o(( ...
Kochana, jesli to jakis temat o ktorym nie mowi sie glosno, to moze tak
szeptem na priv ? Bo nie wiem, o co chodzi :o(( i czuje sie dziwnie.

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

OT próba mikrofonu
kapusta, wloszczyzna, no i sledzie !
MAKA -numerki (jaka do czego)?
zupa warzywna z zielonym pieprzem - przepyszna zupa!!! - przepis
Salatka z burakow