[OT] Biblijnie

Data: 2004-07-15 09:04:18
Temat: [OT] Biblijnie
Od: "Dirko" <d...@w...pl>

W wiadomości news:cd3p8g$s89$1@atlantis.news.tpi.pl JerzyN
<N...@m...pl> napisał(a):

> Chciałem ci odpisać w stylu biblijnych przekleństw ale się
> rozmyśliłem. :-)

Hejka. To ja w Ciebie myślą antyczną a Ty mi biblijnymi
przekleństwami chcesz odpowiadać? :-( "A dlaczego widzisz źdźbło w oku
brata swego, a belki w oku własnym nie dostrzegasz?"

> Niemniej lekturę Biblii polecam.
> ;-)
Właśnie. Może tak na początek zajrzeć do św. Łukasza i przyswoić
sobie cały 6 rozdzialik? "Mówicie do mnie: Panie, Panie, a nie czynicie
tego, co mówię?"
Pozdrawiam ewangelicznie Ja...cki
P.S. :-) Żeby było w temacie grupy:
"Nie ma bowiem drzewa dobrego, które by rodziło owoc zły, ani też
drzewa złego, które by rodziło owoc dobry."
"Każde bowiem drzewo poznaje się po jego owocu, bo nie zbierają z
cierni fig ani winogron z głogu."