[OT] Dlaczego ta grupa wypełniła się OSZOŁOMAMI?

1. Data: 2004-09-23 19:49:06

Temat: [OT] Dlaczego ta grupa wypełniła się OSZOŁOMAMI?
Od: "dzudzu" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No to chyba moja wina...
Tak mi smutno...
Taki Łosiu za czasów Madzi nie podskoczył.
Teraz_cytuje_sam_siebie!
Inni w obliczu ewidentnego zweryfikowania takich dyskutantów jak "Primadonna
La Scali" i innych z Wrocławia, odpadli z Sieci.
Nie dziwię się!
Obcowanie z oszołamami stwarza wrażenie, że samemu jest się Oszołomem!
Ale mimo to są tu jeszcze Ludzie...
dżdżownica

1. Data: 2004-09-23 21:43:51

Temat: Re: [OT] Dlaczego ta grupa wypełniła się OSZOŁOMAMI?
Od: "Katalizator" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dżdżownica
Idz w koncu "na ryby", zostaniesz gwiazda...
Ka.

1. Data: 2004-09-23 21:55:44

Od: "Mabu" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie dziwię się!
> Obcowanie z oszołamami stwarza wrażenie, że samemu jest się Oszołomem!
Odpowiem Ci tak:
POLSKA TO DZIWNY KRAJ. TO JEST BARDZO CIEKAWA GRUPA DYSKUSYJNA DOTYCZACA
TEMATU GOTOWANIA !!!
JEST TO TEMAT DOSC SPOKOJNY I NEUTRALNY ALE ZAWSZE MUSI ZNALEZC SIE KILKA
OSOB, KTORE CIAGLE COS MUSZA MIESZAC !!!
DAWNIEJ TEGO NIE BYLO !!!
JAK KTOS NAPISAL COS GLUPIEGO TO INNI W DELIKATNY SPOSOB TLUMACZYLI MU JEGO
BLAD !!!
TERAZ SA NA TEJ GRUPIE OSOBY, KTORE POTRAFIA TYLKOKRYTYKOWAC INNYCH ALE NIC
SAMI OD SIEBIE NIE WNOSZA !!!
PRZYPONIMAN WAM ZE JEST TO GRUPA O KUCHNI W SZEROKIM TEGO ZNACZENIU I TAKA
POWINNA POZOSTAC.
JESTEM NA TEJ GRUPIE OD KILKU LADNYCH LAT TYLKO DLATEGO ZE MOGLEM(MOGE)
UZYSKAC CIEKAWE PRZEPISY, PORADY DZIEKI KTORYM JA I MOJA RODZINA I MOI
PRZYJACIELE MOZEMY CIESZYC SIE JEDZENIEM !!!!
I PO TO JEST TA GRUPA !!!
Pzdr
Mariusz
PS
Przepraszam za tekst duzymi literami ale juz mialem doscyc tych wiecznych
docinek od pewnych osob

1. Data: 2004-09-23 22:55:48

Od: Maciej Jastrzebski <p...@a...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mabu <m...@n...pl> wrote:

< ciach wrzaski>

> JESTEM NA TEJ GRUPIE OD KILKU LADNYCH LAT [...]

No to już dawno powinieneś wiedzieć, jak reagować na prymitywne trollowanie.

Pedro.

--
#!perl -- Maciej "Pedro" Jastrzębski <M...@m...lublin.pl>
open(h,${$|})?$_=<h>.<h>:fwd<vgy;split??;$=-=$=;whil

1. Data: 2004-09-24 10:30:39

Od: "dzudzu" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mabu" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> JEST TO TEMAT DOSC SPOKOJNY I NEUTRALNY ALE ZAWSZE MUSI ZNALEZC SIE KILKA
> OSOB, KTORE CIAGLE COS MUSZA MIESZAC !!!

Bo dawniej niektórzy aktywni dziś uczestnicy BALI SIĘ ODEZWAĆ, bo zaraz
sabat czarownic się na Nich rzucał.
Zapytaj o to Olę W. z Poznania.
A dziś z przyjemnością się Ją podczytuje.
Ba, nawet Wielki Ło...wczy stał w kącie!
dzdżownica

1. Data: 2004-09-24 11:18:18

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 24 Sep 2004 12:30:39 +0200, Waćpanna lub Waćpan *dzudzu*, w
wiadomości news:<news:cj0t16$ell$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Zapytaj o to Olę W. z Poznania.

dżudżu, przecież nikt mnie tak nie kojarzy, to kto ma mnie o cokolwiek pytać
na newsach siedzę jako Ti, bo imię i nazwisko mam za dlugie :)
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-09-24 11:38:43

Od: "dzudzu" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości

> dżudżu, przecież nikt mnie tak nie kojarzy, to kto ma mnie o cokolwiek
pytać
> na newsach siedzę jako Ti, bo imię i nazwisko mam za dlugie :)
A mnie się Twoje imię i nazwisko bardzo podoba - a nie to pretensjonalne
Ti'Ana.
Choć znam taką miłą knajpkę o nazwie Ti Amo...
Zwłaszcza, że nazwisko takie "pyrowe" i pochodzące od rośliny zwycięskiej
dzdżownica

dobry przepis na ocet jabłkowy - ma ktoś?
Ciorba de Burta - przepisa
schab ze śliwką-pytanie
problem z babka i podobnymi ciastami
polędwiczki w sosie ostrygowym