OT !!! Inne grupy...

1. Data: 2002-05-27 20:28:20

Temat: OT !!! Inne grupy...
Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Tak pod wpływem ciepłej wiosennej nocy zapytam się Was ino
drodzy grupowicze jakież to inne grupy w otchłani usentu
czytacie, może także gdzież pisujecie...

Z grupy z 40 zasubskrybowanych sam najczęściej zaglądam na:

pl.biznes.banki
pl.listserv.chumor-l
pl.misc.samochody
pl.misc.telefonia.gsm
pl.rec.gry.komputerowe
pl.rec.turystyka.tramping
pl.sci.socjologia
pl.soc.savoir-vivre
pl.soc.seks.moderowana
rec.gambling.blackjack :-)

Mam taka tam swoja hipoteze na temat dyskutantów pl.sci.psyche
i tego czym się interesują ale poczekam co napiszecie :-)

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-05-27 20:37:00

Temat: Re: OT !!! Inne grupy...
Od: "Saulo" <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wilczek" <w...@i...com> wrote in message
> Tak pod wpływem ciepłej wiosennej nocy zapytam się Was ino
> drodzy grupowicze jakież to inne grupy w otchłani usentu
> czytacie, może także gdzież pisujecie...

pl.hum.polszczyzna
pl.hum.tlumaczenia
pl.hum.x-muza
pl.regionalne.warszawa
pl.sci.socjologia
alt.pl.hum.sztuka
alt.pl.milosc

:-)

Saulo

1. Data: 2002-05-27 20:44:41

Od: Papik <p...@g...w.astercity.net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 May 2002 22:28:20 +0200, Wilczek napisał/napisała:
[...]
> Mam taka tam swoja hipoteze na temat dyskutantów pl.sci.psyche
> i tego czym się interesują ale poczekam co napiszecie :-)

pl.rec.rowery
pl.soc.prawo
pl.soc.seks
pl.soc.seks.towarzyskie
pl.comp.os.linux
pl.rec.muzyka.techno
pl.regionalne.warszawa
* astercity.ogolne
* astercity.irc
* astercity.unix
* astercity.windows
* astercity.ogloszenia
pl.praca.oferowana
* astercity.inni
pl.ogloszenia.sprzedam
pl.sci.psychologia
* astercity.komunikaty

:)) czytam wedle kolejnosci i staram sie udzielac :)
Te z * sa niedostepne z poza sieci ACN :)

--
WWW: * http://www.ee.pw.edu.pl/~pomorskp * Pawel -PAPIK- Pomorski
GG: 70701

1. Data: 2002-05-27 20:51:25

Od: "linek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wilczek napisał(a) w wiadomości: ...
>Tak pod wpływem ciepłej wiosennej nocy zapytam się Was ino
>drodzy grupowicze jakież to inne grupy w otchłani usentu
>czytacie, może także gdzież pisujecie...

alt.pl.ukraina
pl.hum.teatr
pl.hum.x-muza
pl.rec.harcerstwo
pl.rec.ksiazki

Czasami wpadam jeszcze na muzyczne.

I co Ci wyszło w badaniach?
Alina

1. Data: 2002-05-27 21:34:22

Od: "Bula" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>czytacie, może także gdzież pisujecie...
>
>Z grupy z 40 zasubskrybowanych sam najczę?ciej zagl?dam na:

alt.pl.gry.emulacja
alt.pl,milosc
cdrinfo.pl
pl.benchmark.forum
pl.listserv.chumor-l
pl.misc.paranauki
pl.rec.film
pl.rec.gry.komputerowe.klasyka
pl.rec.humor.najlepsze
pl.regionalne.szczecin
pl.sci.kosmos
pl.sci.socjologia
pl.soc.seks.moderowana

pozdrawiam
Bula

1. Data: 2002-05-27 21:40:24

Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

Wilczek (w...@i...com) bulgocze:
<acu4vr$hpr$1@korweta.task.gda.pl>

>Tak pod wpływem ciepłej wiosennej nocy zapytam się Was ino
>drodzy grupowicze jakież to inne grupy w otchłani usentu
>czytacie, może także gdzież pisujecie...

O ankieta, znaczy łatwe pytania, na rozluźnienie ;)

aktywnie:
pl.soc.dekadentyzm
pl.hum.poezja

biernie:
pl.news.nowe-grupy
pl.rec.humor.najlepsze

półbiernie ;)
alt.pl.milosc
alt.pl.hum.sztuka

w zawieszeniu:
pl.soc.religia

--
ika - umop apisdn
# the deepest shade of mushroom blue #

1. Data: 2002-05-27 22:29:53

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wilczek wrote:

> Tak pod wpływem ciepłej wiosennej nocy zapytam się Was ino
> drodzy grupowicze jakież to inne grupy w otchłani usentu
> czytacie, może także gdzież pisujecie...

( W kwiecie wieku ?) czytalem conajmniej 10 razy:

pl.biznes.banki
pl.rec.kajaki
pl.soc.seks
pl.soc.seks.towarzyskie.
pl.rec.humor.najlepsze
no i oczywiscie dozgonnie pl.sci.psychologia

na innych bylem tylko okazyjnie

Flyer

1. Data: 2002-05-27 23:31:09

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Wilczek" <w...@i...com> wrote in

> Tak pod wpływem ciepłej wiosennej nocy zapytam się Was ino
> drodzy grupowicze jakież to inne grupy w otchłani usentu
> czytacie, może także gdzież pisujecie...

Subskrybuje siakies 70 grup, ale bardziej szczegolowo czytam i czasami sie
udzielam na:

pl.test
pl.regionalne.poznan
pl.soc.seks
pl.soc.seks.towarzyskie
pl.rec.gry-komputerowe
pl.rec.sport.pilka-nozna
pl.news.nowe-grupy
pl.rec.film
pl.news.czytniki
alt.pl.milosc
alt.tvn.bigbrother
icp.*
--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

Smalec - ostatnia nadzieja bialych.

1. Data: 2002-05-28 05:06:45

Od: "Mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wilczek" news:acu4vr$hpr$1@korweta.task.gda.pl...

alt.pl.hum.sztuka
pl.hum.poezja
pl.soc.dekadentyzm
pl.sci.psychologia
pl.misc.budowanie
pl.news.nowe-grupy
pl.sci.filozofia

pl.rec.paralotnie
pl.rec.ascii-art
pl.soc.dzieci

+ kilka grup pozaniusowych
w zakresie sztuki

> Mam taka tam swoja hipoteze na temat dyskutantów pl.sci.psyche
> i tego czym się interesują ale poczekam co napiszecie :-)

ciekawe :o)

Mań

1. Data: 2002-05-28 05:17:48

Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wilczek" <w...@i...com> napisał w wiadomości
> Tak pod wpływem ciepłej wiosennej nocy zapytam się Was ino
> drodzy grupowicze jakież to inne grupy w otchłani usentu
> czytacie, może także gdzież pisujecie...

-pl.hum.polszczyzna
-pl.praca.dyskusje
-pl.rec.ksiazki
-pl.rec.turystyka.tramping
-pl.sci.medycyna
-pl.sci.psychologia
-pl.soc.seks.moderowana

:)

joa

moj pierwszy dzien samotnosci!!!
psycholog-biegły sądowy
Przygotujcie się na dzień dziecka
przychologia zjamuje sie praca?
Poszukuję tzw."sędziego kompetentnego" w Warszawie