Przygotujcie się na dzień dziecka

1. Data: 2002-05-27 17:23:56

Temat: Przygotujcie się na dzień dziecka
Od: "Apelless" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Was Drodzy Czcigodni Grupowicze.
Wkrótce 1. Czerwca, ponoć Dzień Dziecka.
Proponuję zatem...Uczcijmy Ten Dzień
jak na grupowiczów ze sci.psi. przystało:
Skontaktujmy się z naszym wewnętrznym dzieckiem.
Spytajmy Je czego czego Ono pragnie.
I spełnijmy Jego życzenia.
Choć tego jenego dnia...bądźmy tylko dla Niego...

-życzę Wam Ciepła przez duże "C".

Małe Apellessi'ątko ;)

p.s.
Wysłałem post wz 4dniowym wyprzedzeniem,
ale to nie chyba lepiej...?

1. Data: 2002-05-27 18:08:30

Temat: Re: Przygotujcie się na dzień dziecka
Od: "Marsel" <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Apelless" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam Was Drodzy Czcigodni Grupowicze.

cołem,

> Spytajmy Je czego czego Ono pragnie.
> I spełnijmy Jego życzenia.

podoba mi sie ten pomysł, niedawno chciałem się was zapytać dzieci,
czego pragniecie (a tych strasznych - o czym marzyliście w
dzieciństwie, tak powiedzmy przed 12tym rokiem życia)
toby była całkiem fajne zabawa, ale czy ktoś się odważy? ja na razie nie
mogę, ale kusi mnie przynajmniej tak prywatnie żeby to zrobić.

papa
MArsel

1. Data: 2002-05-27 19:30:51

Od: "allfred" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmmm ja powiem :))
tak włsnie od 12 roku to jak pamietam to marzylem zeby wygrac w totka i do
dzis mi to zostalo:))

a) głowna wygrana
b) kumulacja
c) samemu

pzdr
allfred

1. Data: 2002-05-27 19:57:04

Od: Marsel <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

allfred napisał(a):
> hmmm ja powiem :))
<...>

nie wierze Ci. nie rób sobie jaj, bo ukrecisz łeb ciekawej byc moze
dyskusji, a potem bedziesz narzekał ze grupa jest nudna i mało rzeczowa
(wszyscy tak predzej czy pózniej tak mowia). Nie musisz mi odpisywac.

No i na koniec kultowy cytat: "TNIJ CYTATY!" -A.L.

pozdrawiam,
Marsel

1. Data: 2002-05-27 20:02:51

Od: "linek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja marzyłam o mamie, która by mnie przytulała i całowała na dobranoc.

I o dużej ilości klocków lego!
Alina

1. Data: 2002-05-27 20:11:55

Od: "Wilczek" <w...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

> Spytajmy Je czego czego Ono pragnie.

Pieniedzy i samochodow !!!

> I spełnijmy Jego życzenia.

Tak, tak, tak !!!

--
-=Pozdrowionka=-

Wilczek
w...@b...pl
ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

1. Data: 2002-05-27 20:46:31

Od: Marsel <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

linek napisał(a):
> A ja marzyłam o mamie, która by mnie przytulała i całowała na dobranoc.
> I o dużej ilości klocków lego!
> Alina

a czy wyobrazałas sobie przyszłosc? jesli tak, to jak?

Marsel

1. Data: 2002-05-27 21:58:40

Od: "linek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel napisał(a) w wiadomości: <3...@w...pl>...

1. Data: 2002-05-27 21:59:54

Od: "linek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel napisał(a) w wiadomości: <3...@w...pl>...

Przyszłości sobie nie
wyobrażam. A jeśli już, widzę ją raczej w ciemnych barwach. Ale mam 20 lat i
zmienne nastroje. Są studia, będą drugie, staż w OPŚ (oby!), mieszkanie,
pies, kot, pieniądze, praca, przyjaciele,
duuuuużo podróży, dużo książek do przeczytania, może jakieś do napisania...
Tego bym chciała. O mamie raczej już nie marzę.
pozdrawiam
Alina

1. Data: 2002-05-27 22:29:57

Od: Flyer <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marsel wrote:

> [...]
> toby była całkiem fajne zabawa, ale czy ktoś się odważy? ja na razie nie
> mogę, ale kusi mnie przynajmniej tak prywatnie żeby to zrobić.

W swiecie materialistycznym o Sinclair ZX 81

A w swiecie duchowym o niczym nie marzylem, bo juz wtedy nie rozumialem
tego swiata i go nie czulem. Co najwyzej, zeby mnie kosciotrupy
przestaly w snach ganiac (;) i zebym juz nigdy nie doswiadczyl Rozpaczy
mojej poswiadomosci, bo nie rozumialem tych stanow.

Flyer

przychologia zjamuje sie praca?
Poszukuję tzw."sędziego kompetentnego" w Warszawie
Re: przychologia zjamuje sie praca?
Re: przychologia zjamuje sie praca?
auuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuu!