[OT]Kawiarnia jak marzenie

1. Data: 2004-05-12 12:52:18

Temat: [OT]Kawiarnia jak marzenie
Od: "Izabela Sowula" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak siedze i pomyslalam sobie jakie smakowitosci zechcielibyscie zastac w
kawiarni czy tez cukierni ze swoich marzen
Moje typy to:
- swiezutkie paczki z roza lub powidlami sliwkowymi
- cieple faworki
- aromatyczna herbata przyrzadzana z lisci herbacianych a nie z torebki
- lekki tort owocowy
- szarlotka
- baba drozdzowa z 60-ciu zoltek
- ptysie
- pishinger
- kremowki
- goraca czekolada
- kawa parzona z ziaren prazonych i mielonych na miejscu

a wy?

1. Data: 2004-05-12 14:33:29

Temat: Re: [OT]Kawiarnia jak marzenie
Od: "maciej debski" <m...@s...killer> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Sowula" napisał ...
> Tak siedze i pomyslalam sobie jakie smakowitosci zechcielibyscie zastac w
> kawiarni czy tez cukierni ze swoich marzen
> [...]

a my...
pracujemy i nie mamy czasu na siedzenie i myslenie o takich rzeczach. ;).

mac.

1. Data: 2004-05-12 14:42:44

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Izabela Sowula wrote:

> [...]
> - kremowki
> - goraca czekolada
> - kawa parzona z ziaren prazonych i mielonych na miejscu

Babeczki rumowe, dobra herbata.
MB

1. Data: 2004-05-12 15:05:08

Od: "Gusiek" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izabela Sowula" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
wiadomości news:c7t6m2$epu$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> - kremowki
> - goraca czekolada
> - kawa parzona z ziaren prazonych i mielonych na miejscu

Gorąca czekolada z prawdziwego zdarzenia! Gęsta! Z bitą śmietaną. Kawa
mrożona z lodami. Lody śmietankowe - takie jak były kiedyś, nie takie
sztuczydło jak teraz serwują!
Świeże pączki, wuzetka, szarlotka z bitą śmietaną.
A otwierasz może taką kawiarnie marzeń? :)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-05-12 15:22:26

Od: "Basiek" <smilingdolphin_nospam@nospam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Babeczki rumowe, dobra herbata.
> MB

A masz moze wyprobowany przepis na babeczki rumowe?
Podzielisz sie ze mna?
Pozdrawiam.
Basiek.

1. Data: 2004-05-12 15:39:19

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tak siedze i pomyslalam sobie jakie smakowitosci zechcielibyscie zastac w
> kawiarni czy tez cukierni ze swoich marzen

Ja bym chciała cos niesłodkiego - sama nie wiem, sałatki owocowe, cos do
chrupania na słono, ale nie tak prozaicznie jak paluszki, może jakieś słone
ciasteczka z dipem, może jakieś malutkie urocze kanapeczki do herbaty, sama
nie wiem - a problem mam taki, że albo ograniczam się do kawy, albo mnie
mdli po wizycie w kawiarni.

Sowa

1. Data: 2004-05-12 15:41:01

Od: "cakaria" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> Babeczki rumowe, dobra herbata.
> MB
I ciasto bananowe ofkors.
cakkaria

1. Data: 2004-05-12 15:42:27

Od: "cakaria" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciej debski" <m...@s...killer> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Izabela Sowula" napisał ...
>
> a my...
> pracujemy i nie mamy czasu na siedzenie i myslenie o takich rzeczach. ;).
Pracujesz na stojąco? Stójkowy znaczy się?
cakkaria

1. Data: 2004-05-12 15:46:03

Od: "Aleksander Kłosiewicz" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gusiek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sztuczydło jak teraz serwują!
> Świeże pączki, wuzetka, szarlotka z bitą śmietaną.

A kawy różniste, różnie parzone, dobry koniaczek abo i likier - nalewki
jakieś
pozdr.Alex

1. Data: 2004-05-12 15:49:08

Od: "Hanna Burdon" <h...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

In news:c7tgf1$k21$1@news.onet.pl, Sowa wrote:
> [...]
> kanapeczki do herbaty, sama nie wiem - a problem mam taki, że albo
> ograniczam się do kawy, albo mnie mdli po wizycie w kawiarni.

W Anglii na deser można zamówić albo słodkości, albo wybór serów z
krakersami. Śmierdzące sery mogą być?
Tylko co wrażliwsi bywalcy tejże kawiarni mogliby mieć obiekcje... ;-)

Hania

Szpinak
jajko na miekko
american idol cat fight topless