{OT} Kraków - majówka

1. Data: 2008-05-05 09:39:40

Temat: {OT} Kraków - majówka
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

przyszla wiosna a z nią kolejne spotkanie, które dbędzie się w sobotę
17.04.2008 o godz. 16:00, w tym samym miejscu co
zawsze, czyli u Andrzeja i Violi z Małopolskiego Centrum Szycia i
Robótek Ręcznych Axal Polska s.c.; ul. Kalwaryjska 9-15,
tel.: 012 656 72 56.
Jeśli macie jakieś dodatkowe pytania dotyczące tego jak trafić lub czy
jakiś produkt jest na stanie, piszcie na adres e-mailowy:
i...@a...pl.

Wasz gryzipiórek

skrzacik

2. Data: 2008-05-06 06:55:54

Temat: Re: {OT} Kraków - majówka
Od: a...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie,
>
> przyszla wiosna a z nią kolejne spotkanie, które dbędzie się w sobotę
> 17.04.2008 o godz. 16:00, w tym samym miejscu co

Chyba 17 maja?!
Czy gdzieś bliżej Koszalina nie ma takich spotkań????????

3. Data: 2008-05-06 10:56:35

Temat: Re: {OT} Krak�w - maj�wka
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

a...@i...pl napisał(a):

> Chyba 17 maja?!
> Czy gdzie? bli?ej Koszalina nie ma takich spotka?????????

oczywiscie, ze 17 maja - bardzo wszystkich przepraszam

zakrecony gryzipior - skrzacik

4. Data: 2008-05-15 23:35:30

Od: Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein <e...@h...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

On 2008-05-06, s...@p...onet.pl <s...@p...onet.pl> wrote:
> oczywiscie, ze 17 maja - bardzo wszystkich przepraszam

O, to ja, ja bede :) Jak dobrze, raz na kwartal mi sie zbiega, ze daje
rade :)

--
Ewa 'Srebrna' Marczyńska-Goldstein || http://srebrna.eu.org/
"Is it a longing? Is it a giddy stupid happiness just because you're with me?"

Przelicznik wełny
wypruwanie zamka błyskawicznego
XXX Poszukuje Lanarte 35005 Indian Girl
krosno do haftu