wypruwanie zamka błyskawicznego

1. Data: 2008-05-03 15:49:29

Temat: wypruwanie zamka błyskawicznego
Od: "Zbigniew" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy są do tego jakieś sposoby żeby to szybko zrobić? Jak się to robi?

2. Data: 2008-05-03 17:11:01

Temat: Re: wypruwanie zamka błyskawicznego
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Do wypruwania suwaka najlepiej i najbezpieczniej jest użyć tzw.prutki.
To urządzenie jest na wyposażeniu każdej maszyny do szycia i można ją też
kupić w pasmanteriach.
Pozdrawiam
dorota

3. Data: 2008-05-03 17:21:37

Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tzw.prutki.
> To urządzenie jest na wyposażeniu każdej maszyny do szycia i można ją

Prutki albo prujki.

4. Data: 2008-05-03 19:54:59

Od: "Mampka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja szukam nitki prowadzącej, jak w każdym pruciu. Po jej wyciągnięciu,
cały szew się rozdziela na dwie nitki a ekspres sam sie wypruwa, jeśli jest
rozdzielny.
Problem się robi dopiero w rozporku jak jest wszyta końcówka nierozdzielna
od ekspresu ale to jak dziewczyny polecają taki nożyk do prucia, czasem też
nozyk olfa z trójkątnym małym ostrzem luz zwykła żyletka.
pozdrawiam
Mampka

XXX Poszukuje Lanarte 35005 Indian Girl
krosno do haftu